jonhs Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har begynnt planlegging av et nytt kabbinett.. Allerede :smile: Har tenkt å legge PSU i bunnen, og dermed få bedre stabilitet på kabinette, utover dette har jeg tenkt å ikke la psu trekke luft ut av kabbinettet, siden det uannsett blir overflyttet varme, med andre ord legge psu men en slags "air-duct" eller noe lignende. Har tenkt å ha kun 2 frontplater, og heller ta av front på cd-rom, brenner osv. Skal også ha et system som viser om noen av Enhetene ikke er tilkoblet. Håper da også selvfølgelig på bedre luft-gjennomstrømming, og dermed lavere temp Har forhørt meg om priser på aluminium, og det blir ikke så veldig ille... 340 kr. Uteom plexi da selvfølgelig. Noen som har en ide om design-detaljer eller lignende (Passende leds, brytere osv) Jon H. Sørlie Her er linken: http://www.home.no/mentalbar/pictures_2.htm Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 oooups.. Feil link.. http://www.home.no/jonhs/kabbinett.bmp Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 INGEN??? daså... Lenke til kommentar
starfigther Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 hmm, PSU i bunnen av kassa, varmlufta stiger jo(gjør den ikke??) dette vik jo gjøre at cpu ribba får varmluft gjennomstrøming. å det er ikke bra Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hmm .. Har du bare tenkt og ha en rheobus ? Ta deg litt bedre tid me tegninga og finn ut form-design osv. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Nei, dette blir bedre!!! Håper jeg... Hvis du leser nøye igjennom, ser du at jeg skulle ha eget luft-inntak til psu, og i tilleg isolere denne fra resten av kabbinettet. Forran psu blir det dermed VEEEELIDG god plass til vannkjøling og diverse. Har nettop kommet på noe nytt.. Sette på 2 eller 3 pot meter for å styre lyden... har ikke noe særlig profft tastatur eller noen ting, men dette funker nok! Så skal jeg bestille designbryter fra elfa, selvfølgelig i aluminium... Koster en 160 kr eller.no Noen ANDRE som har gjort noe lignende som da kan ha tips?? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Anderz Jeg skal jo ikke bestille vanlig rheobus da.. skal lage eget annlegg. En i familien som har gått på elektronikk som skal få lov til å hjelpe meg :smile: Men det blir nok til at bryterne kommer fra PCMods.Com. Power led skal bestå av 7 blå lysdioder, som da er rele styrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå