sv1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Topic sier det meste. 8021587[/snapback] Mine Dokumenter ------> My games ------> Oblivion -----> Saves Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja du skjønner. Jeg enablet noen mods i Data files, så når jeg trykker "Continue->Are you sure you want to resume from last savegame?...yes" så får jeg "Ikke send <-> send" melding... Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) prøvd å loade en annen save da? regner med at du har flere Endret 25. februar 2007 av sv1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det går å lage ny karakter. Men ikke å loade savegames... Jeg begynte i går å spille, og har spilt 12 timer til i dag... Litt surt å miste alt det da.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Savegames blir korrupte iblant. Du kan jo prøve å laste en annen savegame, som er foreslått. Feiler den uansett hvilken savegame du laster? Gjelder dette også med den nye karakteren din? Oblivion tar alltid backup av quick- og autosave, de ligger på samme plass og heter quicksave.bak eller autosave.bak. Endre filnavnet til ess (slik som alle vanlige savegames), og prøv å laste dem. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Du skulle ha sagt det litt tidligere. Har begynt fra siste quicksave (når jeg skall putte fingeren til han imperial kapteinen i en skoffe i imperial city (dark brotherhood quest)) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vel, dessverre ikke mye å gjøre med det. Kom ganske nylig hjem. Men husk å alltid heretter bruke lagre-funksjonen titt og ofte (ikke bare quicksave). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå