Gumpen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Dette trenger jeg bare 2 bilder til. Her ser du at jeg har lakt til komentarer osv, pluss en kamp scene. Så trykker du på "If win": Da vil du få opp den vanlige menyen. Her kan du velge mellom "change gold, change items, change weapons, change armor osv. Det er ting som legges til eller trekkes ifra (increase/decrease): dette er jo ikke random items men items du bestemmer, går sikkert an, men dette er desverre det beste jeg kan om akkurat dette. Men du kan da vere litt nøyaktig å legge ut forskjellig items for ver person sån at det virker for de som spiller spillet at det er et random item EDIT: jeg fant ut at når du velger battle processing så må du ha på continue even if losing for å få fram "if win/if lose"..men det funker uansett. EDOT2: å du vil vel selvsakt også ha xp for slitet, så på event box #3 finner du change xp,change strenght osv...nytting MvH xitto~ Endret 4. mars 2007 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Men Bjohansen..kan ikke du fortelle meg hvordan du får sletta evt monster etter at du har slost mot den? at den liksom forsvinner helt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Men Bjohansen..kan ikke du fortelle meg hvordan du får sletta evt monster etter at du har slost mot den? at den liksom forsvinner helt 8083950[/snapback] RevX forklarer alt på side 1.. Bare at Switch Operation heter Control Switches i din versjon av RPG Maker. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 RevX..The longing ribbon...WOW! jeg var faktisk mer skremt av det spillet en jeg var i raven holm i city 17....jeez...spesielt da jeg trodde at jeg skulle stikke fra herregården så hører charactern min en stemme, så blir jeg stengt inne, så popper det noe fram i en brøkdel av et sekund ifølge med et gigantisk brøl og flash hvor jeg igjen våkner å hører ute fra terrasen: "please! please help me! get me out of here!" (det er faktisk lakt til at en fyr sier det) å etterpå når eiern av huset sier jeg skal gå å legge meg igjen, så går hun ut, og jeg skal opp trappa..så kommer det en creapy musikk å en liten gutt med navn lukas kommer ned trappa å sier: "re....re.....re re....release...release him!" passe freaka show i buksene her ja.... anbefales å laste ned, RevX har linka for spillet 2 to andre som jeg snart skal teste ut (spillet er laget i RPGmaker2k3 Bilde: ble litt psasse gira nå ja Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heh, jeg sa jo at det var genialt. Men ikke glem å sjekke ut alle malerier, vasker og bokhyller. Disse forbedrer statsene dine, og du vil mest sannsynlig aldri kunne overleve hele spillet uten dem. Du synes den scenen der var skummel? Bare kom deg litt lenger inn i spillet, du. Da blir det regelrett jævlig, tro meg! Nesten pinlig at et hjemmelaga 2D-spill kan skremme meg så mye. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 jeg ble helt opphengt i disse spillene, det er nesten litt pinlig at et 2D spill kan skremme meg så mye ja, men de har fått det til så bra..for å si det rett ut med ballene i været, jeg måtte nesten slå av å ta en pause:P foresten, jeg startet på The Way - Serie 1...utrolig artig, fengende historie (though game play var rimelig kjedelig). Hvordan tror du at de som laga The way - serie 1 har fått til landskapet når det er mekket i RPGmaker2K3? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 hehe, runna akkurat The Way - Serie 1 artig rulletekst Lenke til kommentar
RevX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 The Way 1 er seriens dårligste gameplay/historiemessig. Både gameplay og historie trekkes noe grasalt opp i løpet av de neste fem episodene (seks i alt), så du bør spille dem videre. Jeg tror skaperen bruker Panoramas - bakgrunnsbilder, samt at han legger på usynlige vegger på de stedene man ikke skal kunne gå på bildet, men helt sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 hvor laster jeg ned resten av serien? på samme side? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 AraFell er vist en demo bare...hvor får jeg tak i full versjonen? takker for svar, skal slutte å mase Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 The Way serien er mer en historie/fortelling en et spill, men siden historien osv er så bra så gjør det ingenting:) Lenke til kommentar
gangaas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hallo! jeg lurer på hvordan jeg bruker tileset's som jeg har lastet ned?? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) jeg er ikke helt sikker, men kansje det kan være en idè å legge filene du har lastaet ned i tileset mappa di, sikkre at du har gjort de om til riktig fil. Så går du inn på database å deretter tilesets...så kansje du finner veien derifra selv:) bare et lite tips jeg tengte kunne funke... foresten, hvor du laster ned tilesets? Endret 9. mars 2007 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) En annen ide kan være å opne "Materials" rett vedsiden av "database" deretter velger du tileset og så import EDIT: hvis dere har spørsmål, så plis skriv hvilket program du bruker, jeg regnet med at du brukte rpgmakerxp nå Endret 9. mars 2007 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har et lite spm til deg RevX...angående the way - serie 2...det er en sån skygge som heletiden ødelegger for meg i hula...jeg kommer meg ikke videre...hva skal jeg gjøre?:S Lenke til kommentar
RevX Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du må komme deg fram på en spesiell måte. Jeg husker ikke detaljene fullstendig, men du kan bare glemme å løpe rett på, for da blir du drept. Kanskje du kan forklare hvor det er du sliter? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 jeg tar screenshots, vent litt Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 omtrent sån hær er jeg, blir drept når jeg skal rundt sving nr 2..kom meg forbi i et forsøk nå..men ble drept ved brua med en gang..han slenger seg liksom etter meg og skubber meg uttafor..irriterendes Lenke til kommentar
gangaas Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 http://www.rpg-maker.fr/index.php?page=til...54f1303e625765c der er en link til noen tilesets! siden er på fransk da mn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå