LinnKatrine Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg vurderer å velge samfunnsfag og økonomi som programfag vg2 studiespesialisering. Er det noen her som vet hva det innebærer? Hvilke fag er det og hvilke fag må man like/være god i ? Søknadsfristen er 1 mars, så det haster litt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har du lagt noen planer for hva du vil gjøre videre da? Og hvilke andre fag har du valgt? Jeg er ikke sikker på hvordan ting fungerer med programfag og greier siden jeg slutta på VGS for et år siden, men jeg vil tro at rådgiver f.eks. kan svare ganske bra. Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre videre, men jeg vurderer likevell å ta næringslivsøkonomi, samfunnsøkonomi osv.. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er vel vanlig allmenfag med fordypning i samfunnsfag og økonomi vel? Gjør antakelig at du slipper noen svadafag, ogfår fordypning i noen andre. Hvorfor ikke bare kjøre den vanlige varianten og velge matte og fysikk i tillegg? Da har du alle muligheter åpne, enten du vil bli revisor, sivilingeniør, lege eller helsesøster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå