Gå til innhold

Erfaringer med SkateAmerica.com?

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på om det MÅ være HW kjøp det er snakk om her, men jeg prøver meg =)

Jeg bestilte klær for nesten 300$ hos skateamerica den 3/2. (Det var pga den lavedollar kursen jeg bare MÅTTE kjøpe noe...) Det ble 9 forskjellige enheter, nå har 4 av disse blitt "Discontinued" eller "Cancelled". 3 har blitt sendt, og 2 står enda og venter på (noe..). I og med at de 4 varene ikke kunne bli levert, fikk jeg credit på 130$. Da ble det til at jeg brukte 200$ dollar (glemte frakt når jeg la til i handlekurven). 4 enheter på denne bestillingen. En av disse kunne ikke bli levert!!

Det som også skjedde var at credit nummeret mitt ikke ble registert, så jeg betalte hele summen på 200$, og ikke bare det over 130$ .. Jeg har sendt e-mail ang dette, men de bruker utrolig lang tid på å svare!

Noen som vet om dette er en nettbutikk som kan stoles på, eller skal jeg bare glemme de 3000,- jeg har brukt?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Skateamerica er svindlere. Du skal være heldig hvis du får igjen noe derfra. 1000vis av personer har blitt lurt av skateamerica, inkl. meg selv. Se mer info om dem her

http://www.reviewcentre.com/reviews66636.html

http://www.complaintsboard.com/complaints/...com-c21917.html

Du kan finne masse mer klager på skateamerica på nettet. Selv kjøpte jeg en jakke. Men den dukket aldri opp. Tapte 900,-

STYR UNNA SKATEAMERICA.COM DE ER NOEN DIRTBAGS!!!! Scam, fraud og svindel. Overaskende at de fortsatt holder på. Trist....

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Dette er jo bare tull og vas, har bestilt der fra og har ikke møtt noen problemer. God tilbakemelding, god service. Jeg fikk svar ganske fort på noe jeg lurte på også.

Ikke noe vondt om denne nettbutikken. :)

De har kanskje skjerpet seg siden mange hadde problemer? Ikke vet jeg, har ikke opplevd noe tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...