Fredrik-_- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Okay, jeg har 2 problemer. Kjører Vista Ultimate 64 Bits. - Lyden funker ikke. Det lydkortet som er innebygd i hovedkortet mitt funker ikke. Så jeg lastet ned Vista driveren for det, men det funker fortsatt ikke!? Det står at det støtter vista, men ikke 64 bits tho. http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=637&kind=1 - S-ATA-diskene kommer ikke opp. Produsenten (MSI) har ikke laget noe Vista x64 program, men har Vista noe sånt innebygd? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hadde Vista hatt disse driverene innebygd, ville du ikke hatt noe problem. Så du må nok vente, eventuelt søke på uofisielle drivere. Det samme gjelder lydkort. Har ikke produsenten din 64bit drivere klare enda, så må du nok vente. Fro å være ærlig så er det bakdelen med å velge 64bit, for akkurat nå finnes det færre drivere til 64bit enn 32bit. Noe å tenke over når man skal velge OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå