Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk byttet min N95 pga. suselyd/skurring i høyttaleren. Fikk min 2. N95 igår, men det samme er tilfelle der! Så irriterende.

Vurderer å ringe dem å kreve penger nå. Sliter flere med samme problemet? Vet at lydfrekvensen blir svakere med åra, og mine foreldre merker ikke noe skurring/suselyd i bakgrunnen. Den er svak, men meget irriterende for en 20-åring.

Lenke til kommentar
Fikk byttet min N95 pga. suselyd/skurring i høyttaleren. Fikk min 2. N95 igår, men det samme er tilfelle der! Så irriterende.

Vurderer å ringe dem å kreve penger nå. Sliter flere med samme problemet? Vet at lydfrekvensen blir svakere med åra, og mine foreldre merker ikke noe skurring/suselyd i bakgrunnen. Den er svak, men meget irriterende for en 20-åring.

8540643[/snapback]

 

Hører den samme susingen jeg også, men jeg tror nok du skal tenke på den for at den skal bli så irriterende som du beskriver. Nå går jeg mot de glade 30 og jeg hører fortsatt at ulyden er der, men jeg klarer i allefall å utelate den i samtaler. ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan be om en ny på grunnlag av det jeg nevnte over?

8540523[/snapback]

Slike telefoner kan det være litt slark i.

Det blir neppe sett på som en mangel vil jeg tro, men ring til Nokia Customer Care og hør. ;) (22430070)

8540551[/snapback]

 

Det er jo ikke en mangel, jeg ser mer på det som en dårlig sammensatt telefon :p Jeg hadde en nokia 6280 i fjor som det var slark i, og når jeg ba om å få bytte den så fikk jeg det men dette er ikke samme butikken :(

Lenke til kommentar
Hatt telefonen i 1 uke og og kan si meg STORFORNØYD med den! :p  :!:

8540415[/snapback]

Flott at det er noen som ikke har vært uheldig med telefonen sin. Blir mer og mer forelska for hver dag. =)

 

Noen som vet om jeg kan be om en ny på grunnlag av det jeg nevnte over?

8540523[/snapback]

Slike telefoner kan det være litt slark i.

Det blir neppe sett på som en mangel vil jeg tro, men ring til Nokia Customer Care og hør. ;) (22430070)

8540551[/snapback]

 

Det er jo ikke en mangel, jeg ser mer på det som en dårlig sammensatt telefon :p Jeg hadde en nokia 6280 i fjor som det var slark i, og når jeg ba om å få bytte den så fikk jeg det men dette er ikke samme butikken :(

8541510[/snapback]

Hvis du har en da igjen før det har gått en uke, bør du gå å bytte den med en gang. I alle fall spørre pent. Er ikke alltid så vanskelig å overbevise de i skranken om at det er et problem som ikke skal være der, og det er jo ufattelig irriterende med slark i mobilen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...