Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan trygt anbefales! Min ble sendt i retur i dag, får en ny neste uke, men dette var på grunn av diverse hw-problemer. Selv om jeg har tuklet med den i vel en uke, så gleder jeg meg til jeg får ny. :p

 

Eneste du bør passe på når du kjøper en, er at den sitter godt og ikke er slarkete. Sjekker du dette blir du garantert fornøyd med resten den har å tilby! :)

8531603[/snapback]

 

Hvordan skal en få sjekket det da?

Handler vell online

8531650[/snapback]

Nå snakket jeg i hovedsak om kjøp i butikk. Kjøper du over nettet kan du jo alltids spørre om de kan åpne den opp og sjekke^^

 

hadde en slarkete 6280 men det plaget ikke meg  :!:  , de blir slarkete uansett, snakk om tid!

 

vel, nå har jeg sittet å lest hva folk synes om N95, mye delte meninger!? enten dritt eller Gull jo! ingen mellomting! hva kan det komme av mon tro?

 

lurer også på om den nyeste firmwaren blir lagdt inn i de N95 `ne som blir shippet neste måned f.eks? gjør Nokia det da? når de sender ut nye altså=?

 

lønner seg vente litt med å kjøpe kansje?

8531888[/snapback]

Tror bare det er det at vi legger bedre merke til de som er missfornøyd. Det er ikke så mange her i tråden heller, bare de samme som har kommet med nye problemer for det meste. Virker som de fleste er godt fornøyd..

Snakket med en forhandler i går, og han sa at de har mottatt noen defekte enheter, men de aller fleste er ikke noe problem med at all. Slark vil som du sier komme til slutt uansett, men såklart irriterende hvis du skulle være uheldig å få en som er mye slark i når du mottar den.

 

Noen her inne som veit hvordan jeg kan få mobil-tv til å fungere? Har telenor streaming som tilgangspunkt på real player, men får beskjed om at kontakt med server mangler (...eller noe sånt). Har også prøvd å se videoer fra youtube over wlan, men heller ikke det vil fungere.

Har aldri hatt problemer med mobil-tv på n70, n73 og 5500. MEN N95 VIL IKKE..

 

På forhånd takk!

8532609[/snapback]

Er det ikke sånn at N95 ikke har mobil-TV da?

Lenke til kommentar
Noen her inne som veit hvordan jeg kan få mobil-tv til å fungere? Har telenor streaming som tilgangspunkt på real player, men får beskjed om at kontakt med server mangler (...eller noe sånt). Har også prøvd å se videoer fra youtube over wlan, men heller ikke det vil fungere.

Har aldri hatt problemer med mobil-tv på n70, n73 og 5500. MEN N95 VIL IKKE..

 

På forhånd takk!

8532609[/snapback]

Er det ikke sånn at N95 ikke har mobil-TV da?

8534389[/snapback]

 

Han mener nok streaming av video over 3G/EDGE/GPRS. Det skal fungere fint på N95. Gå f.eks. inn på NRK og forsøk Rubenmanns videoblogg. Denne er gratis!

 

Når det gjelder Youtube står det jo i klartekst på siden at dette krever en versjon av flash-player noe som ikke finnes til S60 telefoner.

Lenke til kommentar

Hjelp!

 

I går trengte jeg en lommelykt, når jeg var på jakt etter noe jeg hadde i kjelleren.

Da dro jeg fram min flotte N95, å brukte prog SpotOn.

Lyse som lyser er rødt :hmm: Så ingen ting, da var det bedre å bruke display.

 

Er det mulig å få blitz lyse til å lyse ordentlig, eller må det lyse rødt :( ??

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lastet ned ThreadSMS, men hver gang jeg går inn på den får jeg opp melding om å registrere før jeg kan bruke telefonboken. det skjer hver gang og er ganske irriterende! Kan noen hjelpe med det å unngå å registrere hver gang for å bruke telefon kontaktene?

 

Er det mulig å "stjele" smileyene fra threadSMS og bruke dem i den vanlige meldingsfunksjonen på mobilen?

Lenke til kommentar

Veldig mye bakgrunnsus i N95 ved musikkavspilling og ellers hver gang man trykker inn en tast eller aktiverer en funksjon (Shure E4c øreplugger tilkoblet).

Orket tilsutt ikke å høre på musikk lenger med så mye bakgrunnsstøy og leverte telefonen tilbake . Opplever andre brukere det samme problemet? Kan dette problemet løses med software oppgradering?

Endret av Tailor
Lenke til kommentar
hmm. nå lurer jeg på noe:

Jeg har brukt trådløst nett en del, og så ser jeg at jeg har blitt belastet for gprs data. er det fra trådløse nettet? gps? eller hva kan det være?? har kun brukt trådløst nett.

8533875[/snapback]

 

prøver igjen..

Lenke til kommentar
Noen her inne som veit hvordan jeg kan få mobil-tv til å fungere? Har telenor streaming som tilgangspunkt på real player, men får beskjed om at kontakt med server mangler (...eller noe sånt). Har også prøvd å se videoer fra youtube over wlan, men heller ikke det vil fungere.

Har aldri hatt problemer med mobil-tv på n70, n73 og 5500. MEN N95 VIL IKKE..

 

På forhånd takk!

8532609[/snapback]

Er det ikke sånn at N95 ikke har mobil-TV da?

8534389[/snapback]

 

Han mener nok streaming av video over 3G/EDGE/GPRS. Det skal fungere fint på N95. Gå f.eks. inn på NRK og forsøk Rubenmanns videoblogg. Denne er gratis!

 

Når det gjelder Youtube står det jo i klartekst på siden at dette krever en versjon av flash-player noe som ikke finnes til S60 telefoner.

8534476[/snapback]

Er mest interessert i å se nyheter og sportsendinger live. Og real player vil altså ikke koble seg opp til telenor streaming tilgangspunktet. Prøvde rubenmanns, heller ikke det gikk.

Når det gjelder you tube (beta) så er det et program som man laster ned via videosenter i mappen programmer på n95. Så da er det veldig rart hvis det ikke skal kunne spilles av.

Er det noen som får til disse tjeneste og kunne lagt ut eventuelle innstillinger?

Er også interessert i høre om noen har erfaring med å streame video over wlan (er klar over at det ikke går på nrk mobil-tv)

Lenke til kommentar
hmm. nå lurer jeg på noe:

Jeg har brukt trådløst nett en del, og så ser jeg at jeg har blitt belastet for gprs data. er det fra trådløse nettet? gps? eller hva kan det være?? har kun brukt trådløst nett.

8533875[/snapback]

 

prøver igjen..

8539242[/snapback]

Er muligens fra gps. Gå inn på innstllinger>nettverk>bruk nettverk ...og sett den til aldri.

Lenke til kommentar
Noen her inne som veit hvordan jeg kan få mobil-tv til å fungere? Har telenor streaming som tilgangspunkt på real player, men får beskjed om at kontakt med server mangler (...eller noe sånt). Har også prøvd å se videoer fra youtube over wlan, men heller ikke det vil fungere.

Har aldri hatt problemer med mobil-tv på n70, n73 og 5500. MEN N95 VIL IKKE..

 

På forhånd takk!

8532609[/snapback]

Er det ikke sånn at N95 ikke har mobil-TV da?

8534389[/snapback]

 

Han mener nok streaming av video over 3G/EDGE/GPRS. Det skal fungere fint på N95. Gå f.eks. inn på NRK og forsøk Rubenmanns videoblogg. Denne er gratis!

 

Når det gjelder Youtube står det jo i klartekst på siden at dette krever en versjon av flash-player noe som ikke finnes til S60 telefoner.

8534476[/snapback]

Er mest interessert i å se nyheter og sportsendinger live. Og real player vil altså ikke koble seg opp til telenor streaming tilgangspunktet. Prøvde rubenmanns, heller ikke det gikk.

Når det gjelder you tube (beta) så er det et program som man laster ned via videosenter i mappen programmer på n95. Så da er det veldig rart hvis det ikke skal kunne spilles av.

Er det noen som får til disse tjeneste og kunne lagt ut eventuelle innstillinger?

Er også interessert i høre om noen har erfaring med å streame video over wlan (er klar over at det ikke går på nrk mobil-tv)

8539250[/snapback]

Jeg har fått til å laste ned filmer fra Reuters over WLAN hvis det er det du mener? Men youtuben virker ikke.

Lenke til kommentar
prøver å flytte meldingene mine fra minnekort til telefonminne, men får det ikke til. Jeg vet hvordan jeg skal forandre på "velg meldingsminne". Men hvordan får jeg kopiert meldingene over til tlf minnet?

8535541[/snapback]

 

 

-noen tips.

 

takk

Lenke til kommentar

Er mest interessert i å se nyheter og sportsendinger live. Og real player vil altså ikke koble seg opp til telenor streaming tilgangspunktet. Prøvde rubenmanns, heller ikke det gikk.

Når det gjelder you tube (beta) så er det et program som man laster ned via videosenter i mappen programmer på n95. Så da er det veldig rart hvis det ikke skal kunne spilles av.

Er det noen som får til disse tjeneste og kunne lagt ut eventuelle innstillinger?

Er også interessert i høre om noen har erfaring med å streame video over wlan (er klar over at det ikke går på nrk mobil-tv)

8539250[/snapback]

Jeg har fått til å laste ned filmer fra Reuters over WLAN hvis det er det du mener? Men youtuben virker ikke.

8539465[/snapback]

Laste ned går greit, men jeg trodde det gikk an å streame (live sendinger bl.a) Og det blir jo en del billigere over wlan enn over telefonregninga

Lenke til kommentar

Jeg syns det er irriterende mye slark hos meg, i den mekanismen som skyver overdelen opp og ned... Over en millimeter, blir sånn at hvis jeg beveger litt på hånden når jeg snakker med den igjen så hører jeg en sånn liten klikkelyd av at den beveger seg... Har hatt den i en uke imorgen. Lurer på om jeg skal be om å få en ny en for det er et skikkelig irritasjonsmoment....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...