Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Til dere som har tatt backup før fw-oppgradering. Etter at dere har lagt den tilbake, så gå inn på programbehandling. Der ser dere programmene som ligger på minnekortet. De er markert "ikke innstallert". Trykk installer på dem og vips er de der de var før fw-oppgradering. Mener dette er forklart tidligere i tråden også. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant den her:

http://www.teleboden.no/enkeltvare.php?var...ppe=&expand=132

 

Den virker jo flott :D

Vet du om noen andre butikker som selger den?

 

Jeg kjøpte min fra Ebay, kostet meg ca. 40 kroner inkl. porto fra Hong Kong. Tar ca. 1 uke å få den, men for den prisen får du 3stk, sammenlignet med her i Norge. :D

8506837[/snapback]

 

Jobber 2 uker i malaysia nå.. å kjøpte et slik deksel her om dagen.. fungerer utrolig bra. Synes ikke telefon blir klumpete eller styggere..

 

Å prisen er her nede er bra. 20 kr :thumbup:

 

(kjøpte en ekstra billader også.. 20 kroner :tease: )

Lenke til kommentar

Hehe.. er malaysia vi snakker om her, så er helt sikker sånn "jalla" som de ikke anbefaler.. Men tror du virkelig de kan skade telefon?? :nei: Nokia vil bare at vi skal kjøpe deres orginale, for å tjene penger på det.

 

Får kjøpt sånn "jalla" på class ohlson også.. til 100,- funker helt fint. :)

 

edit: gikk forresten ut i fra at det var laderen vi snakket om her.. :p

Endret av oesse
Lenke til kommentar
Veldig bra!! Hva med problemene med plutselig omstart? Er dette blitt bedre/borte?

8518928[/snapback]

 

Svarer på meg selv her :-) Fikk ny N95 i går. I løpet av de første to timene restartet telefonen 3 ganger under ulik bruk. Oppgraderte så fw kl. 16. Etter dette har ikke telefonen restartet en eneste gang. Tydeligvis har dette blitt bedre i den nye fw-en...

Lenke til kommentar
Til dere som har tatt backup før fw-oppgradering. Etter at dere har lagt den tilbake, så gå inn på programbehandling. Der ser dere programmene som ligger på minnekortet. De er markert "ikke innstallert". Trykk installer på dem og vips er de der de var før fw-oppgradering. Mener dette er forklart tidligere i tråden også. ;)

8523660[/snapback]

 

Jeg så det. Og prøvde. Men lyktes ikke. Installasjonene stoppet mitt i osv..

Lenke til kommentar
Hehe.. er malaysia vi snakker om her, så er helt sikker sånn "jalla" som de ikke anbefaler..  Men tror du virkelig de kan skade telefon?? :nei:  Nokia vil bare at vi skal kjøpe deres orginale, for å tjene penger på det.

 

Får kjøpt sånn "jalla" på class ohlson også.. til 100,- funker helt fint.  :)

 

edit: gikk forresten ut i fra at det var laderen vi snakket om her.. :p

8526423[/snapback]

Hehe, ja laderen jeg snakket om. =)

Clas Ohlson-utstyr fungerer jo bra ja, du sier noe der.

Lenke til kommentar

Mener dette var nevnt veldig tidlig i tråden, men kan ikke huske at det har kommet noe svar: Jeg hadde en SonyEricsson tidligere hvor jeg hadde ordna alle lydfilene i fine mapper, slik at det var enkelt å finne fram. Det samme mappe-strukturen kan jeg seff legge inn på N95'en og bla meg fram til i filbehandlinga, men der har man ikke samme mulighetene til å behandle filer som man har i gallerivisning (som f.eks. å legge en spes ringetone til en spes kontakt).I filbehandlinga kan filene kun spilles av og settes som generell ringetone, og der finner jeg heller ikke igjen mp3-ene jeg har lagt inn...

 

Hvis noen skjønte hva jeg mener er jeg takknemlig for tips. Har ikke hatt nokia på en stund...

 

Forvirringa for

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dere også problemer med at det spraker og skurrer i telefonen når man prater i den, og suser konstant hvis man holder øret inntill den.

 

Er dette en feil som må fikses på service? eller er det en oppdatering??

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har dere også problemer med at det spraker og skurrer i telefonen når man prater i den, og suser konstant hvis man holder øret inntill den.

 

Er dette en feil som må fikses på service? eller er det en oppdatering??

8528884[/snapback]

Dette er noe alle har. Det er vel en eller annen slags vifte eller noe? :hmm: Tror ikke det er noe å gjøre med det i alle fall.

 

Mener dette var nevnt veldig tidlig i tråden, men kan ikke huske at det har kommet noe svar: Jeg hadde en SonyEricsson tidligere hvor jeg hadde ordna alle lydfilene i fine mapper, slik at det var enkelt å finne fram. Det samme mappe-strukturen kan jeg seff legge inn på N95'en og bla meg fram til i filbehandlinga, men der har man ikke samme mulighetene til å behandle filer som man har i gallerivisning (som f.eks. å legge en spes ringetone til en spes kontakt).I filbehandlinga kan filene kun spilles av og settes som generell ringetone, og der finner jeg heller ikke igjen mp3-ene jeg har lagt inn...

 

Hvis noen skjønte hva jeg mener er jeg takknemlig for tips. Har ikke hatt nokia på en stund...

 

Forvirringa for

8528247[/snapback]

Hadde SE før N95, og drev også å knyttet ringelyder til kontakter og sånt, men forstår ikke helt hva du vil frem til? =p

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Kan trygt anbefales! Min ble sendt i retur i dag, får en ny neste uke, men dette var på grunn av diverse hw-problemer. Selv om jeg har tuklet med den i vel en uke, så gleder jeg meg til jeg får ny. :p

 

Eneste du bør passe på når du kjøper en, er at den sitter godt og ikke er slarkete. Sjekker du dette blir du garantert fornøyd med resten den har å tilby! :)

Lenke til kommentar
Kan trygt anbefales! Min ble sendt i retur i dag, får en ny neste uke, men dette var på grunn av diverse hw-problemer. Selv om jeg har tuklet med den i vel en uke, så gleder jeg meg til jeg får ny. :p

 

Eneste du bør passe på når du kjøper en, er at den sitter godt og ikke er slarkete. Sjekker du dette blir du garantert fornøyd med resten den har å tilby! :)

8531603[/snapback]

 

Hvordan skal en få sjekket det da?

Handler vell online

Lenke til kommentar

hadde en slarkete 6280 men det plaget ikke meg :!: , de blir slarkete uansett, snakk om tid!

 

vel, nå har jeg sittet å lest hva folk synes om N95, mye delte meninger!? enten dritt eller Gull jo! ingen mellomting! hva kan det komme av mon tro?

 

lurer også på om den nyeste firmwaren blir lagdt inn i de N95 `ne som blir shippet neste måned f.eks? gjør Nokia det da? når de sender ut nye altså=?

 

lønner seg vente litt med å kjøpe kansje?

Lenke til kommentar

De legger nyeste firmware på nye telefoner, men det ligger jo sikkert en god del telefoner på lager rundtforbi, så det tar nok litt tid før man får den med ny firmware. Det hender jo ofte når man kjøper en telefon at firmware er 3-4 versjoner gammel, og det skyldes som regel mange telefoner på lager.

Lenke til kommentar

Noen her inne som veit hvordan jeg kan få mobil-tv til å fungere? Har telenor streaming som tilgangspunkt på real player, men får beskjed om at kontakt med server mangler (...eller noe sånt). Har også prøvd å se videoer fra youtube over wlan, men heller ikke det vil fungere.

Har aldri hatt problemer med mobil-tv på n70, n73 og 5500. MEN N95 VIL IKKE..

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Dette er en sinnsykt bra telefon. Jeg er vant til nokia og symbian 60, og vant til at ting kan henge, ta litt tid osv.

 

Har hatt null slike problemer med denne. Alt går overraskende kjapt, og har ikke kræsjet en eneste gang. Er nesten sjokkert over hvor bra den er. :thumbup:

Lenke til kommentar

hmm. nå lurer jeg på noe:

Jeg har brukt trådløst nett en del, og så ser jeg at jeg har blitt belastet for gprs data. er det fra trådløse nettet? gps? eller hva kan det være?? har kun brukt trådløst nett.

Endret av dordar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...