trondage Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 MSN går nok helt bra vil jeg tro... ser det er mange forskjellige programmer for det, så det er litt etter egen smak... Man kan stort sett gjøre det samme på wifi som via gprs, 3g, osv... Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 :!: Ny firmwareoppgradering er ute! 0.26 ( de fleste har vel 0.18 i dag). Lenke til kommentar
brattabo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Ny firmware tilgjengelig! Installerer nå! (Litt sen ) Endret 30. april 2007 av brattabo Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 :!: Ny firmwareoppgradering er ute! 0.26 ( de fleste har vel 0.18 i dag). 8503145[/snapback] Hvor finner du den? På http://europe.nokia.com/softwareupdate finner jeg ikke N95 oppført... Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nice! kom med feedback :o) Må vel være ny rekord at en firmware er ute før mobilen er lansert.. Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg så feil først. Det er en major uppdate. Fra 10.0.018 til 11.0.026. . Kanskje store endringer da? Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 http://discussions.europe.nokia.com/discus...essage.id=36894 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan fikk dere oppdatert? Ikke helt vant til Nokia. Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vel. Da var det gjort. Telefonen er oppdatert og alle programmer er reinstallert. Tok meg 2min å få fiks på gps mot 30 sek i helga, noe som tyder på at gps'en må "gå seg varm" før den får fiks i en fei. Slik var det da jeg begynte å bruke gps'en også. Ellers har jeg ikke testet så mye. Venter på å få se en fiksliste for denne oppdateringen ett eller annet sted på nettet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvordan fikk dere oppdatert? Ikke helt vant til Nokia. 8503288[/snapback] Først kobler du N95 til pcen, så åpner du PC Suite og trykker på "Oppdater telefonprogramvarer". Am I right? Da jeg åpnet PC Suite i dag, var "Oppdater telefonprogramvarer"-valget borte, aner ikke hvorfor. Men hadde et bilde av det fra før: Endret 30. april 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan en oppgraderer er greit men hvor finner dere oppdaterings fila? Finner den ikke på Nokia Phone software update. Slår også inn produktkoden og får til svar at det ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
koda Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan fikk dere oppdatert? Ikke helt vant til Nokia. 8503288[/snapback] Gå til http://europe.nokia.com/A4176089 og velg f.eks. N80. Når du har innstallert programmet, skjønner det at du har en N95. Jeg oppdaterer nå Lenke til kommentar
blautfis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Oppdatering Først ta sikkerhetskopi av telefon Jeg gikk inn her http://nokia.no/support/software/softwareupdate.php Lastet ned Nokia sw update for N80 startet programmet og det identifiserer telefon og legger inn riktig oppgradering som blir lastet ned. Viktig: 1. Ta sikkerhetskopi 2. La det være strøm på telefonen ( jeg har i laderen) lykke til Lenke til kommentar
LeoDad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg irriterer meg GRØNN over at jeg ikke kan SE hva kartene dekker før jeg laster dem. Å laste sør-Norge ned tar nesten 2 timer via bredbånd . Skal til Italia - og kartene der har bare mange ukurante navn - og sier ingen ting omhvilken region de dekker - Hjelp!! Trenger bare download for Napoli - Amalfi området. Noen som vet om en site man kan se kartene FØR dowload? Og.. noen som har byttet N95 pga slark? den ene siden på min N95 er skikkelig lealøs.. og knepper. Erafringer any one? Mvh LEODAD Lenke til kommentar
THacker Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Gleder meg virkelig til å høre om "barnesykdommene" på denne fonen.... må si jeg har slått det litt fra meg etter å ha fulgt denne tråden.... er vel å vente på htc s730 veh.. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Oppdatering Først ta sikkerhetskopi av telefon Jeg gikk inn her http://nokia.no/support/software/softwareupdate.php Lastet ned Nokia sw update for N80 startet programmet og det identifiserer telefon og legger inn riktig oppgradering som blir lastet ned. Viktig: 1. Ta sikkerhetskopi 2. La det være strøm på telefonen ( jeg har i laderen) lykke til 8504296[/snapback] Mistet en del av de installerte programmene jeg hadde på minnekortet. Er det mulig å få de fram igjen uten å måtte installere de på nytt? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 I etterpåklokskapens navn: Hvorfor tok du ikke ut minnekortet før du oppdaterte telefonen? Man har vel et valg ved backup om man også skal ta backup av minnekortet. Gjorde du ikke dette er nok de installerte programmene "gone"... Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 I etterpåklokskapens navn: Hvorfor tok du ikke ut minnekortet før du oppdaterte telefonen? Man har vel et valg ved backup om man også skal ta backup av minnekortet. Gjorde du ikke dette er nok de installerte programmene "gone"... 8504656[/snapback] Tok backup av minnekort både på data og minnekort. Men når jeg tar restore så sier den noe om at noen av programmene er uautorisert. Mistet blant annet Fring, Y-browser. Noen metode uten å installere på nytt. Litt styrete å sette opp Fring med flere kontoer Lenke til kommentar
trondage Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Driver å oppdaterer FW nå, men litt kjedelig at det ikke ligger noe "Whats new", med denne FW ute på nettet... :-( Jaja, regner med det dukker opp noen lister etterhvert.. hehe Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 I etterpåklokskapens navn: Hvorfor tok du ikke ut minnekortet før du oppdaterte telefonen? Man har vel et valg ved backup om man også skal ta backup av minnekortet. Gjorde du ikke dette er nok de installerte programmene "gone"... 8504656[/snapback] Men hærregud da folkens! Oppdateringen gjør ikke det spøtt med minnekortet. Dette er som på en vanlig pc. Du kan installere et program på en annen partisjon/disk enn c:. Når du da gjennoppretter c: så vil ikke det ha noe å si for andre partisjoner eller disker. MEN c: er systempartisjonen, som i dette tilfellet betyr at det er filer fra programmene som havner i systemmapper på c:. Disse filene er da borte, samt en del koblinger. Installer programmene på nytt og se at instillingene er som før oppdateringen. Fryktelig dårlig forklart kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå