Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

hhmm kommer jo quote når man trykker på reply da... må jo fysisk slettet det.. ikke rart det oppstår sånt.

 

Du må slappe av litt sistnevnte skribent slik at du ikke får trøbbel med blodtrykket, ikke bra å være så grinete :p hehe

 

Smile and the world will smile back :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ADVARSEL!

 

Jeg gikk til innkjøp av en bæreveske med magnet, det var dumt!

Jeg stusset på at mobilskjermen alltid var snudd til landscape (liggende) når jeg tok den opp, og etter å ha testet litt, så ser jeg at en magnet på framsiden av mobilen utløser tastelåsen, slik at den slås av og skjermen snur. Dette er jo ikke så heldig for en mobil!

 

Så til dere som skal ha en veske, IKKE kjøp med magnet i!

 

post-2317-1177859957_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan legger man inn radiokanaler i nettradioen?

8498023[/snapback]

 

Med winamp trykker du ML (MediaLibrary) på spilleren. I tråden på venstre side velger du Online services-shoutcast radio. Der kan du søke etter radio stasjon. Hold musepeker over ønsket kanal, høyreklikk og velg enqueue. Da kommer kanalen inn i spillelista di (PL) så ctrl s for å lagre lista med .pls filtype. Overfør .pls fila til shoutcast mappa på telefon.
Endret av nretnek
Lenke til kommentar
Er det noen som har brukt Lifeblog på PCen? Jeg lurer på om noen av dere har funnet ut hvordan man stiller inn programmet til IKKE å kopiere alt.. Kjedelig at den skal kopiere filmer jeg selv har lagt inn (encodet fra xvid)... TTT via USB når filmen er 500MB!

8498694[/snapback]

 

Har eksakt samme problem som deg, og har ikke klart å finne ut av det problemet. Er meget irriterende.

Lenke til kommentar
Noen som har testet et MicroSD kort på 4GiB?

Ville vært fint å være sikker på at det virker, før jeg går til innkjøp :)

 

Fungerer W-Lan/WiFi bra? Bra dekning? Automatisk oppkobling osv?

8499094[/snapback]

WLAN fungerer som bare det. Routeren er i kjelleren (betong), og den holder fint i 3. etasjen.

 

Hvilket "msn" program bruker folk da, som ikke koster penger?

8499231[/snapback]

Bruker Turbo MSN. 5 dagers trial, men den skal visstnok fungere etter de 5 endte dagene. Har 2 dager igjen av min, så får vente i spenning å se om den fungerer etter endt trial. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...