Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CPU: ARM 206,438 Mhz

RAM: 50397184 B

 

Mener å huske min første PC i 1993 hadde 20 mhz CPU!

 

AKIRA

8476838[/snapback]

 

Er dere sikker på at den viser riktig?

 

I følge diverse reviews rundt omkring så har N95 samme prosessor som N93 som kjører på 330MHz

http://my-symbian.com/s60v3/review_n95.php

 

Den er mye raskere enn både N73'en og N80'en jeg hadde ihvertfall..

8482121[/snapback]

 

Stemmer at NSysInfo viser feil ja. Har ikke funnet helt ut av hvorfor, bare sett at alle er enige om at slike programmer ikke klarer å vise riktig hastighet.

 

Edit: skriveleif

Endret av -Guardian-
Lenke til kommentar
Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her

8481920[/snapback]

Har instsallert den SpotOn lommelykt-greia, men når jeg skrur på kameralyset via det programmet, så kommer det bare et rødt lys, som er langt svakere enn kameralyset. Er dette mulig å endre på?

Lenke til kommentar

:) Skriver fra min nye n95

 

Vet dette sikkert har blitt spurt minst 100 ganger... Men, hvilken nettbrowser anbefaler dere at man skal bruke, og kan denne lastes ned via wlan?

 

Og har blitt usikker om hva man egentlig får med gpsen uten å betale noe ekstra, er det bare kart, eller får man gps posisjon også?

 

Mvh

Jonas

Endret av jonas_blomster
Lenke til kommentar
Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her

8481920[/snapback]

Har instsallert den SpotOn lommelykt-greia, men når jeg skrur på kameralyset via det programmet, så kommer det bare et rødt lys, som er langt svakere enn kameralyset. Er dette mulig å endre på?

8485423[/snapback]

Jeg har ikke testet den på N95, bare N80. Så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg. Men, sjekk video instillingene på telefonen. Mulig det er problemet (nattmodus, annen rar modus). Tror nemlig s60spoton skrur på "videolyset".

Lenke til kommentar
:) Skriver fra min nye n95

 

Vet dette sikkert har blitt spurt minst 100 ganger... Men, hvilken nettbrowser anbefaler dere at man skal bruke, og kan denne lastes ned via wlan?

 

Og har blitt usikker om hva man egentlig får med gpsen uten å betale noe ekstra, er det bare kart, eller får man gps posisjon også?

 

Mvh

Jonas

8485470[/snapback]

Du får GPS-posisjon også, hvis ikke ville det vel vært ubrukelig uten å abbonere. =)

 

Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her

8481920[/snapback]

Har instsallert den SpotOn lommelykt-greia, men når jeg skrur på kameralyset via det programmet, så kommer det bare et rødt lys, som er langt svakere enn kameralyset. Er dette mulig å endre på?

8485423[/snapback]

Jeg har ikke testet den på N95, bare N80. Så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg. Men, sjekk video instillingene på telefonen. Mulig det er problemet (nattmodus, annen rar modus). Tror nemlig s60spoton skrur på "videolyset".

8485562[/snapback]

Yes i will.

 

Har installert Yucca tools nå, og den legger seg i hovedmenyen, en plass jeg absolutt ikke vil ha den. Er det mulig å flytte den inn i mappen "Programmer"?

Lenke til kommentar

har tenkt å kjøpe forsikring på mobilen med telenors forsikring, men når jeg leste forsikringvilkårene så jeg noe som fikk meg til å lure :hmm:

Forsikringen omfatter en GSM- eller UMTS-mobiltelefon
får jeg ike forsikret n95 med denne forsikringen?
Lenke til kommentar

Kort oppsummert: Du kan forsikre din N95 hos telenor uten problemer. :)

 

er denne mobilen å annbefale eller er det bedre å vente, iht batteriet...? veldig delte meninger om det men hva er flestepartens mening?

8486188[/snapback]

Om du klarer å lade en gang for dag, løp å kjøp.

Lenke til kommentar
Om du klarer å lade en gang for dag, løp å kjøp.

jeg har ladet min opp 4 ganger nå å batteriet holder i ca 10 timer og jeg bruker min kankje mye :roll:

men den kommer jo igjenom dagen så jeg kan lade den på kvleden :cool:

8486329[/snapback]

Ja, akkurat. Min har holdt i et godt døgn nå.

Lenke til kommentar

Langt ifra ubrukelig. Er jo mye mer en datamaskin enn en mobil! Sitter å surfer på nettet, og MSN-en er jo lettere enn å bruke den på datan imo, koser meg med 10-talls spill, navigasjon, ser filmer, hører på musikk i tillegg til bra kamera, video, kalenderen som er best i sin klasse ++++

Batteritid = ingen ting å si når den er den den er.

 

Den er perfekt, de som mener noe annet; piss off :love:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...