cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Takker folkens. Det er nøyaktig det samme som N80, så da er det ingen vits for meg å oppgradere (og miste den sinnsykt bra skjermen). Forøvrig så hadde min første pc 4 Mhz Hvilken tidsalder vi lever i Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Takker folkens. Det er nøyaktig det samme som N80, så da er det ingen vits for meg å oppgradere (og miste den sinnsykt bra skjermen). Forøvrig så hadde min første pc 4 Mhz Hvilken tidsalder vi lever i 8476873[/snapback] Mange av de som har kjøpt N95 har som regel kommet fra N80. Meg inkludert. Og det vi merket er: 1. Den er himla mye kjappere (selv trodde jeg det satt en ny CPU i den). 2. Skjermen knuser N80. Den har lavere oppløsning, men er fysisk større og mer lyssterk. AKIRA Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er det noen som har funnet en telefonveske som passer til N95? En som ser bra ut og helst har magnet lås. Mange på nettbutikkene er ikke målsatt så det er vanskelig å velge. Lenke til kommentar
Liotats Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Takker!Har nå gjort alt dette, og koden min ble: signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Har installert filen jeg fikk på telefonen, men jeg får ikke opp sånn screensaver klokke osv. Noe som ser feil ut i filnavnet? 8475140[/snapback] Hvis du har gjort alt riktig frem til det. Og det er http://www.martin.st/software/largetime-1.02-unsigned.sisx du har lastet ned. Så skal koden være: signsis largetime-1.02-unsigned.sisx largetime-1.02-signed.sisx Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Det er liksom signsis opprinnelig_fil.sisx ny_signed_fil_som_skal_bli_laget.sisx Torbjorn.cer sultan.key 0123456 ... Hvis alt annet er gjort riktig, så skal det dukke opp en fil som heter largetime-1.02-signed.sisx når du kjører den fila du redigerer koden i.. Det er DENNE du skal installere på telefonen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) 1. Den er himla mye kjappere (selv trodde jeg det satt en ny CPU i den).2. Skjermen knuser N80. Den har lavere oppløsning, men er fysisk større og mer lyssterk. 8476900[/snapback] 1. Hastigheten er en ganske objektiv sak. Har merket at hvordan man bruker telefonen har svært mye å si. F. eks. gjør orginal theme telefonen utrolig mye raskere enn om man velger en annen theme. (Faktisk så mye raskere at man skulle tro det var en annen telefon). Utrolig mye som spiller inn her. Eneste reelle sammenligning blir vell "out of the box". 2. Ikke si det da Jeg blir snart fattig student så det blir nok ikke noen N95 på meg med det første. *snufs* Edit: Fixet quote Endret 26. april 2007 av cyclo Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 jeg har en MTU veske som var laget for SE P910 og den passer akkurat til N95 - vet desverre ikke noe navn på den. Ta deg en tur i nærmeste mobilsjappe å prøv litt foskjellig Lenke til kommentar
trondage Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er det noen som har funnet en telefonveske som passer til N95? En som ser bra ut og helst har magnet lås.Mange på nettbutikkene er ikke målsatt så det er vanskelig å velge. 8476967[/snapback] Lurte på det samme selv.. Kjøpte en veske billig på ebay, men jeg har ikke fått den ennå, så jeg vet ikke helt hvordan den er ennå. Egentlig så liker jeg ikke slike vesker, men siden slideren går opp når man har den i lomma, så må jeg nok ha en likevel... Akkurat nå har jeg et slik gjennomsiktig plastikkdeksel på den, vises nesten ikke og beskytter mobilen fra riper og rusk. MEN hjelper dessverre ikke på sliderproblemet i lomma. :-( Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er det noen som har funnet en telefonveske som passer til N95? En som ser bra ut og helst har magnet lås.Mange på nettbutikkene er ikke målsatt så det er vanskelig å velge. 8476967[/snapback] Lurte på det samme selv.. Kjøpte en veske billig på ebay, men jeg har ikke fått den ennå, så jeg vet ikke helt hvordan den er ennå. Egentlig så liker jeg ikke slike vesker, men siden slideren går opp når man har den i lomma, så må jeg nok ha en likevel... Akkurat nå har jeg et slik gjennomsiktig plastikkdeksel på den, vises nesten ikke og beskytter mobilen fra riper og rusk. MEN hjelper dessverre ikke på sliderproblemet i lomma. :-( 8477238[/snapback] http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_..._Tradition.html Sjekk ut finish Sandy Vintage (spesiellt om du har Sand utgaven... ) Ligger en sånn i posten et sted på tur til meg, så får vi se. Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hmm, har en dustete bug som jeg forlanger blir fixet til neste FW oppgradering. Hvis man har et ubesvart anrop så synes ikke ikonet (snu-pila) før telefonen er aktiv i en eller annen meny eller program. Går tilbake til standby bildet så forsvinner den. Ikke rare bug'en, men allikevel veldig tåpelig. Kan vel ikke bare være på min dette gjelder... . Men er det ikke mer å klage på så er jo ikke det ille! Prøvde forresten å legge inn "Largetime" og det funker jo som bare det! Men tar nok ikke den signeringsrunden sånn på strak arm ennå, gitt... Lenke til kommentar
trondage Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_..._Tradition.html Sjekk ut finish Sandy Vintage (spesiellt om du har Sand utgaven... ) Ligger en sånn i posten et sted på tur til meg, så får vi se. 8477528[/snapback] Har sett på denne jeg også, men blir den ikke dyr da? Med Toll så blir det jo en fomue for en veske. Har også sett på vesker som ikke sitter fast i telefonen, slik som denne, men heller en veske som man legger mobilen i. Lenke til kommentar
FredrikW Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 noen som har fått til å bruke N95 som modem i vista? er det noen settings saom må gjøres på telefonen? har lest masse greier men finner bare ingen svar. når jeg går innpå nokia pc suite etter jeg har connected kabelen så står det bare ingen nokia modemer er installert. kontroller at du har installert driverprogramvaren for nokia connectivity cable. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Takker!Har nå gjort alt dette, og koden min ble: signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Har installert filen jeg fikk på telefonen, men jeg får ikke opp sånn screensaver klokke osv. Noe som ser feil ut i filnavnet? 8475140[/snapback] Hvis du har gjort alt riktig frem til det. Og det er http://www.martin.st/software/largetime-1.02-unsigned.sisx du har lastet ned. Så skal koden være: signsis largetime-1.02-unsigned.sisx largetime-1.02-signed.sisx Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Det er liksom signsis opprinnelig_fil.sisx ny_signed_fil_som_skal_bli_laget.sisx Torbjorn.cer sultan.key 0123456 ... Hvis alt annet er gjort riktig, så skal det dukke opp en fil som heter largetime-1.02-signed.sisx når du kjører den fila du redigerer koden i.. Det er DENNE du skal installere på telefonen 8477006[/snapback] Fikk det til! Hadde lastet ned FExplorer isteden LargeTime Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hva er erfaringen med batterikapasiteten hittils da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) hva er erfaringen med batterikapasiteten hittils da? 8481270[/snapback] Ser ut som det er enkelte elementer som er svært varierende fra mobil til mobil. Hos enkelte har den holdt i over 30 timer med tasking, mens med andre har den holdt i 7-8 timer(?). Blir veeeldig vanskelig å svare på om batteriet er bra eller dårlig, men det holder i alle fall en dag fra 08.00 til sent om kvelden med en god del trykking. Edit: Merket noe helt ekstremt snålt nå. Mobilen min var fulladet i går kveld, da jeg slo den av for natten. Så slo jeg den på i dag tidlig, og når jeg ser på batterimåleren nå har jeg fortsatt 7 barer igjen med batteri. Jeg som har installert 6-8 program, hørt på musikk, sendt noen meldinger, tatt noen bilder og generellt trykket endel. Blir ganske forvirra, hehe. Endret 26. april 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen som har prøvd Gizmo som ligger nesten forhåndsinstallert? Tenkte å prøve for det virket enkelt å sette opp, men kommer bare til noen harry Gizmo telefonsvarere når jeg prøver internettcall. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) CPU: ARM 206,438 MhzRAM: 50397184 B Mener å huske min første PC i 1993 hadde 20 mhz CPU! AKIRA 8476838[/snapback] Er dere sikker på at den viser riktig? I følge diverse reviews rundt omkring så har N95 samme prosessor som N93 som kjører på 330MHz http://my-symbian.com/s60v3/review_n95.php Den er mye raskere enn både N73'en og N80'en jeg hadde ihvertfall.. Endret 26. april 2007 av Spectre Lenke til kommentar
Liotats Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har nå lagd anmeldelse av de 13 viktigste "må ha" programmene til 3rd edition. Se listen her 8481920[/snapback] Jeg lastet ned Turbo MSN. Men det ser da ikke ut som det er gratis? 5 dager trial står det jo når man signer in. Og på about finner man link til http://www.mobileinttech.com/. og der står det at det koster 20,95$ for series 60 3rd edition. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Liotats: Jeg vet. Men jeg har nå kjørt min i over to uker, og det står fortsatt 5 dager trial når jeg starter den. Kanskje det er en bug? Lenke til kommentar
Liotats Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Liotats: Jeg vet. Men jeg har nå kjørt min i over to uker, og det står fortsatt 5 dager trial når jeg starter den. Kanskje det er en bug? 8482290[/snapback] Oh. Kjekt da.. Virker som et oversiktlig msn program. Har ikke testet det veldig enda. Men hvis det kjører i bakgrunnen, og man mottar en melding. Spilles det da av en lyd så man hører at man mottar noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå