Jamm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Har noen greid å få lagret WEP passordet til trådløst nett? Fikk svar hos Nokia Care. Meny-Verktøy-Innst-Tilkobling-Tilgangspunkter-(Velg Punkt)-Åpne -Her kan de forskjellige verdiene settes Endret 26. april 2007 av Jamm Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jau. Det ble lagret automatisk med meg. Er ikke sikker på om jeg har gjort noe i innstillingene for å få det til eller om det var default. Endret 26. april 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Til dere som trenger en filbehandler for telefonen vil jeg anbefale X-plore fra Lonely Cat Games. Den gjør det meste. Det er verd å ta en titt. Ps: Koster 7$ 8475433[/snapback] Hmm, jeg kunne godt tenkt meg et slikt program i et forsøk på å slette det jeg lastet ned av kart før jeg satte i minnekortet. Jeg testet demoen, men jeg kommer ikke inn over alt. Kanskje dette endrer seg dersom jeg kjøper fullversjonen... Hvis du har fullversjonen, kan du se om du kommer inn på f.eks E:\Private og kan se undermappene der. Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 2bb1: Hvor blir det av largetime når jeg installerer det? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 2bb1: Hvor blir det av largetime når jeg installerer det? 8475644[/snapback] Largetime?? Min kode ble: signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Har ennå ikke sett noe til ordet "Largetime", men skal installere nå og se om det virker! Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 2bb1: Hvor blir det av largetime når jeg installerer det? 8475644[/snapback] Largetime?? Min kode ble: signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Har ennå ikke sett noe til ordet "Largetime", men skal installere nå og se om det virker! 8475662[/snapback] Ok. Forsto det slik at fexplorer var et annet program som var brukt som eksempel jeg. Min ble noe med largetime. Men det ble jo greitt, fikk fram et nytt installering som het largetime signed. denne fikk jeg installert uten problem, men finner ikke noe til programmet etterpå. men ser at det er installert i progbehandling. Noen som har installrt og fått det til? Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Til dere som trenger en filbehandler for telefonen vil jeg anbefale X-plore fra Lonely Cat Games. Den gjør det meste. Det er verd å ta en titt. Ps: Koster 7$ 8475433[/snapback] Hmm, jeg kunne godt tenkt meg et slikt program i et forsøk på å slette det jeg lastet ned av kart før jeg satte i minnekortet. Jeg testet demoen, men jeg kommer ikke inn over alt. Kanskje dette endrer seg dersom jeg kjøper fullversjonen... Hvis du har fullversjonen, kan du se om du kommer inn på f.eks E:\Private og kan se undermappene der. 8475600[/snapback] E:\Private med flere er beskyttet fra og med denne versonen av symbian. Men det er jo bare å sette kortet inn i en minnekortleser koblet til pc, så kan du browse E:\Private til krampa tar deg. Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg testet gps før jeg ansakaffet minnekort. Denne fungerte fint og kart lå inne fra før. Så kjøpte jeg minnekort, formaterte tlf, satte inn kort, startet kart, avsluttet kart og innstallerte kart via maploader. Jeg kan ikke si at jeg merker noen forskjell. Dessuten er faktisk kartet feil her på hjemplassen min, Rørvik, N-Tr.lag. Noen som vet om det er noen spesifikk forskjell, med tanke på dette med kartene? Hva er egentlig vitsen med å maploade inn norgeskartene? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 E:\Private med flere er beskyttet fra og med denne versonen av symbian. Men det er jo bare å sette kortet inn i en minnekortleser koblet til pc, så kan du browse E:\Private til krampa tar deg. 8475698[/snapback] Jeg brukte E:\Private som eksempel for det er en av de skjulte mappene hvor jeg vet at det finnes undermapper. Da er det nok likt for det som ligger på C:, og jeg får heller avvente svar fra Nokia på min henvendelse. Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 E:\Private med flere er beskyttet fra og med denne versonen av symbian. Men det er jo bare å sette kortet inn i en minnekortleser koblet til pc, så kan du browse E:\Private til krampa tar deg. 8475698[/snapback] Jeg brukte E:\Private som eksempel for det er en av de skjulte mappene hvor jeg vet at det finnes undermapper. Da er det nok likt for det som ligger på C:, og jeg får heller avvente svar fra Nokia på min henvendelse. 8475779[/snapback] Stemmer nok det. "Protected folders on Symbian 9.x are not accessible" Heter det på sidene til Lonely Cat Games. Lenke til kommentar
remen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 2bb1: Hvor blir det av largetime når jeg installerer det? 8475644[/snapback] Largetime?? Min kode ble: signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456 Har ennå ikke sett noe til ordet "Largetime", men skal installere nå og se om det virker! 8475662[/snapback] Ok. Forsto det slik at fexplorer var et annet program som var brukt som eksempel jeg. Min ble noe med largetime. Men det ble jo greitt, fikk fram et nytt installering som het largetime signed. denne fikk jeg installert uten problem, men finner ikke noe til programmet etterpå. men ser at det er installert i progbehandling. Noen som har installrt og fått det til? 8475697[/snapback] til SupraTurbo: jeg har innstalert det og fått det til! bare å gå på meny>verktøy>temaer>strømsparing:der ligger Large Time, aktiver det og det funker! satser på at det ligger der hos deg og! Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er det noen som vet om N95 kommer til å støtte de nye 4 GB MicroSD-kortene som kommer? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Foreløpig skal det visstnok ikke fungere på N95. Du får opp at du har 4096 mb på minnekortet, men du får ikke brukt disse pga N95 ikke støtter den nye teknologien. Lenke til kommentar
kristjaan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei, Noen som vet hvordan jeg får lagt inn mitt eget trådløse nettverk på telefonen (som er et lukket nettverk m/pass og som ikke er søkbart)? Jeg finner kun de andre åpne nettverkene under WLAN-veiv., men ikke mitt eget. Mvh, Christian Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Kan jeg spørre hvorfor du har skult det? Holder ikke passord? Hehe Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er det noen som vet om N95 kommer til å støtte de nye 4 GB MicroSD-kortene som kommer? 8476520[/snapback] Slik jeg har forstått det er problemet at Symbian ikke støtter SDHC, så det kan godt hende det kommer en fw som fikser dette. På den andre siden har Sandisk satt kortet som anbefalt til N95 på sine hjemmesider, og man skulle jo tro at produsenten selv har testet dette. http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...-Nokia-N95.aspx Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei, Noen som vet hvordan jeg får lagt inn mitt eget trådløse nettverk på telefonen (som er et lukket nettverk m/pass og som ikke er søkbart)? Jeg finner kun de andre åpne nettverkene under WLAN-veiv., men ikke mitt eget. Mvh, Christian 8476574[/snapback] Gå inn i Meny-Verktøy-Inst-Tilkobling-Tilgangspunkt, her kan du legge til ett nytt punkt med SSID og krypt passord. Dersom du også bruker MAC filter husk å legg inn telefonens MAC i router. Telefonens MAC finner du med å taste inn *#62209526# Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen her som har Nsys info på telefonen som kunne opplyst om cpu hastigheten og hvor mye ram N95 har? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) CPU: ARM 206,438 Mhz RAM: 50397184 B Mener å huske min første PC i 1993 hadde 20 mhz CPU! AKIRA Endret 26. april 2007 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har. CPU: 206 MHz (Type: ARM) RAM: 50 MB ROM: 17 MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå