Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut det med aktiv meny ja.

Noen her som nevnte noe om et program for å organisere musikk og bilder og filmer etc... Virker så rotete på n95, savner den enkle måten på p910i hvor man kunne lage mapper og legge både filmer, bilder og musikk i samme mappe. En kunne tilogmed skjule enkelte filer..

Finnes det noe program til n95 som fungerer tilsvarende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei. Synes teipbiten du har lagt på fra utsiden?

Og hvordan skifter man språk på Google Maps?

Lastet det ned herfra: http://www.google.com/gmm/index.html

Men det står på tysk! :dontgetit:

8458680[/snapback]

Har akkurat samme erfaringen. Ingen her som har funnet noe engelsk/norsk?

8468542[/snapback]

For å greie opp i dette med Google Maps.

Har du Norsk språk...eller endel andre europeiske språk på tlf...så får du tysk Google Maps. Dette er fordi at programmet mener at siden du bor nærmere Tyskland enn USA\Canada...så prater du selvfølgelig tysk.

Dette er offisiell info fra Google, og for et firma som vanligvis er heldige med sine produkter og løsninger så er det der et skudd fra hofta som bommer fryktelig.

Eneste mulighet man har er engelsk telefonspråk...eller tysk\norsk ordbok ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan finne noen kule spill til N95?

8469029[/snapback]

Ligger 3-4 i første-post. =)

Så jeg kan skifte til engelsk, så starter jeg Google Maps slik at det blit skiftet til engelsk og så skifter jeg tilbake til norsk samtidig som Google Maps forholder seg til engelsk? :p

8468863[/snapback]

Med mindre det er snakk om at du må laste ned ETTER at du har satt engelsk da... Så edre tilbake etterpå? Dere som skal bruke det, får si i fra hvordan det gikk. ;)

Evt. bare gjør som meg, kjør med engelsk som standard! :w00t:

8469045[/snapback]

Njaaa, vet ikke om jeg vil gi opp moderspråket for Google Maps. :p

Noen som vet om det er mulig å låse enkelte mapper? F.eks. bilde-mappen, video-mappen, lydfil-mappen osv?

Lenke til kommentar

Hmm. Lurer på om jeg er de eneste i verden som har vært heldig med batteriet mitt...

Jeg er på andre ladingen nå... Den var avsluttet i går klokka 08:00. Jeg har snakket i telefon i rundt 20-25 minutter, har brukt GPS i noen minutter, sendt mange SMS, hørt en halvtime på musikk, brukt BT til å overføre 10 sanger og eller lekt mye rundt i menyene og undersøkt hva som finnes av funksjoner... Og nå klokka 17:00, 33 timer senere, gikk mobilen nettopp ned til 4 prikker... Altså skulle det være over halvt batteri igjen... Jeg må si meg strålende fornøyd med levetiden...

Lenke til kommentar
jeg spør igjen: kan noen hjelpe meg, når jeg prøver og koble opp via lan får jeg feilmelding : Web: ikke svar fra gateaway. mens min kamerat får koblet seg opp uten problemer...

takker for svar

8469748[/snapback]

Jeg har lignende problemer med min N80. Det skjer hver gang jeg starter Web leseren, og jeg får enten samme feilmelding som deg, eller feilmelding om at WPA nøkkel ikke korrekt. Men dersom jeg starter et annet program som bruker wlan fra telefonen først, og deretter starter Web leseren, så fungerer det.

Lenke til kommentar
Okei. Synes teipbiten du har lagt på fra utsiden?

Og hvordan skifter man språk på Google Maps?

Lastet det ned herfra: http://www.google.com/gmm/index.html

Men det står på tysk! :dontgetit:

8458680[/snapback]

Har akkurat samme erfaringen. Ingen her som har funnet noe engelsk/norsk?

8468542[/snapback]

For å greie opp i dette med Google Maps.

Har du Norsk språk...eller endel andre europeiske språk på tlf...så får du tysk Google Maps. Dette er fordi at programmet mener at siden du bor nærmere Tyskland enn USA\Canada...så prater du selvfølgelig tysk.

Dette er offisiell info fra Google, og for et firma som vanligvis er heldige med sine produkter og løsninger så er det der et skudd fra hofta som bommer fryktelig.

Eneste mulighet man har er engelsk telefonspråk...eller tysk\norsk ordbok ;)

8469449[/snapback]

Haha, like greit å avinstallere med en gang da. =)

MontyBurns: Har lett etter litt mer avanserte jeg også, men uten resultat.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har en løsning på problemet med løs skyvemekanisme, fungerer meget bra! Sett 5 dymo klistremerker oppe på hverandre slik dere ser på bildet vedlagt. Ingen slerk etter dette.

Mvh,

Stein Jarle Eliassen

*Reklame fjerna av moderator*

post-128300-1177520544_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
hvordan kan man legge inn andre kannaler i nettredio?

Tror du må finne noe shoutcast kanaler. Lurer på om man kan finne en liste med norske eller noe?

jeg vil høre på nordic radio :D hadde vært kjempe fint om noen kunne finet ut hvordan man gjør dette :cool:

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en løsning på problemet med løs skyvemekanisme, fungerer meget bra! Sett 5 dymo klistremerker oppe på hverandre slik dere ser på bildet vedlagt. Ingen slerk etter dette.

Mvh,

Stein Jarle Eliassen

DittNyeBad.no

ManderaShopping.no

8470748[/snapback]

Slites ikke den ganske fort vekk da? :hmm:

Btw, er nok sikkert ikke rette plassen å reklamere for bad i denne topicen. :tease:

Lenke til kommentar
hvordan kan man legge inn andre kannaler i nettredio?

Tror du må finne noe shoutcast kanaler. Lurer på om man kan finne en liste med norske eller noe?

jeg vil høre på nordic radio :D hadde vært kjempe fint om noen kunne finet ut hvordan man gjør dette :cool:

8470904[/snapback]

Hei

Med winamp trykker du ML (MediaLibrary) på spilleren. I tråden på venstre side velger du Online services-shoutcast radio. Der kan du søke etter radio stasjon. Hold musepeker over ønsket kanal, høyreklikk og velg enqueue. Da kommer kanalen inn i spillelista di (PL) så ctrl s for å lagre lista med .pls filtype. Overfør .pls fila til shoutcast mappa på telefon.

håper dette hjelper deg :)

Lenke til kommentar
jeg spør igjen: kan noen hjelpe meg, når jeg prøver og koble opp via lan får jeg feilmelding : Web: ikke svar fra gateaway. mens min kamerat får koblet seg opp uten problemer...

takker for svar

8469748[/snapback]

Jeg også fikk plutselig noe gateway problemer for noen dager siden. Fikk koblet meg til routeren, men ingen nettforbindelse. Jeg gjorde det samme som på PC'n når de samme symptomene dukket opp der; la inn fast IP adresse. Siden har alt gått bra med både N95 og PC. Den andre PC'n i huset har ingen problemer så har ikke akkurat funnet ut hva det kommer av, men så lenge det funker så er jeg en happy camper :)

Lenke til kommentar
kan ikke mobilen lese av m3u filer? har nesten alle sangene mine i det formatet:S

har noen et konverterings program som kan konverter de filene? :)

8472287[/snapback]

Kan du ikke bruke overføringsprogrammet som fulgte med da? Det kan konvertere sangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...