TheBassMan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 min fimware er nå: v10.0.018 15-3-07 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har det allrede kommet ny Firmware? For beskjeden om at det er en ny som er klar til å oppdateres. Noen andre som har lagt merke til det eller har oppdatert? 8416864[/snapback] Quote fra MB Firmware version 11.0.025 will be here in a couple of days. Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Min holder på å laste ned kart "as we speek". Gjorde følgende: - Lastet ned og installerte Map Loader - Satte inn minnekort i N95 - Koplet sammen N95 med pc-en via USB og valgte "dataoverføring" og ikke "pc-suite" - Startet Map Loader, valgte kort og klikket download... Thats it! 8416093[/snapback] kartet er lastet opp nå men får det fortsatt ikke til å funke. Hvordan gjør du det. Når jeg går inn på kart, osv så får jeg meldingen ingen kart tilgjengelig. kan du beskrive hvordan du gjør det, hvis du har fått det til å funke takk Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kartet er lastet opp nå men får det fortsatt ikke til å funke. Hvordan gjør du det. Når jeg går inn på kart, osv så får jeg meldingen ingen kart tilgjengelig. kan du beskrive hvordan du gjør det, hvis du har fått det til å funke takk 8417158[/snapback] Det var da rart. Jeg tok bare med telefonen utendørs for å få satellitt-fix. Deretter fikk jeg spørsmål om å kjøpe nagivasjon noe jeg gjorde. Så kom kartene frem automatisk etter at fix ble oppnådd. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 min fimware er nå: v10.0.01815-3-07 8416896[/snapback] Hadde ikke din denne fw når du fikk telefonen? Min hadde denne fw allerede installert. Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hmm. jeg får prøve litt tell. dette er en digg telefon. Hvordan får man satellitt-fix, nøyaktig. program etc.. takk takk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det er ikke noen som vurderer å kjøpe seg et Nokia BT-tastatur da? Har veldig lyst på et selv. Lenke til kommentar
Walkertalker Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) kartet er lastet opp nå men får det fortsatt ikke til å funke. Hvordan gjør du det. Når jeg går inn på kart, osv så får jeg meldingen ingen kart tilgjengelig. kan du beskrive hvordan du gjør det, hvis du har fått det til å funke takk 8417158[/snapback] Det var da rart. Jeg tok bare med telefonen utendørs for å få satellitt-fix. Deretter fikk jeg spørsmål om å kjøpe nagivasjon noe jeg gjorde. Så kom kartene frem automatisk etter at fix ble oppnådd. 8417191[/snapback] Er det mulig å laste ned kartene via pc'en og kablet nettverk, eller kan det kun gjøres dirkete til telefonen via wlan/3g? (Beklager hvis jeg blander meg inn her...) Endret 18. april 2007 av Walkertalker Lenke til kommentar
taulen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kan laste ned på pc først =) Lenke til kommentar
Walkertalker Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Kan laste ned på pc først =) 8417398[/snapback] Eh.. Hvordan da? Er kanskje nevnt her allerede? Er i sånne fall veldig greit å gjøre det. Endret 18. april 2007 av Walkertalker Lenke til kommentar
gladdys_84 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Venter min N95 imorgen.... Gleder meg som en unge! Noen som vet om programmvaren fungerer knirkefritt i vista?? Dere som har hatt tlf en dag eller 2... Hvordan er responstiden i menyene?? Lenke til kommentar
Walkertalker Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, se post #827... 8417435[/snapback] Mange takk Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 fant satellitt, men får feilmelding når jeg skal velge extratjeneste "sending av premiumrate-sms misslyktes - venter på svar fra openbit server"... noen som forstår.. Lenke til kommentar
Rrhaasee Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen andre her som bruker Mac? Får ikke min N95 før i morgen, og har forsåvidt XP på Mac'en så det er ikke noe stress, men tenkte å høre om noen hadde noen erfaringer?? Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, det skal være det. Jeg laster ned hele Norge... 7 min igjen :-) Startet nedlastingen for 1 1/2 time siden. 8416251[/snapback] hvofor tar det så enormt lang tid? Er det stor pågang på serveren? Skulle tro det gikk bare noen få minutter. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er ikke noen som vurderer å kjøpe seg et Nokia BT-tastatur da? Har veldig lyst på et selv. 8417299[/snapback] Det er et stilig tastatur, men jeg ser ikke helt poenget. Det er flere andre måter å skrive meldinger på. - Nokia PC Suite - Via Outlook (Telenor og NetCom) - Eget standalone SMS-program (NetCom) (Savner det programmet!) - Via internett (Telenor, Netcom, og kanskje flere) Det er jo de gangene man ikke sitter ved PCen, men terskelen min for å dra opp det tastaturet på en kafé el.l hadde vært ganske høy. Hvis behovet virkelig hadde vært der, da hadde jeg heller kjøpt en E90. Lenke til kommentar
holysmoke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Min holder på å laste ned kart "as we speek". Gjorde følgende: - Lastet ned og installerte Map Loader - Satte inn minnekort i N95 - Koplet sammen N95 med pc-en via USB og valgte "dataoverføring" og ikke "pc-suite" - Startet Map Loader, valgte kort og klikket download... Thats it! 8416093[/snapback] Er litt forvirret her. Map Loader lastes ned fra hvor? Noen andre som synes menyene er trege? Min telefon var tight og fin i går når jeg fikk den men etter et døgn har den nå litt av den vippe-klikkingen. Virker uunngåelig Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Det er ikke noen som vurderer å kjøpe seg et Nokia BT-tastatur da? Har veldig lyst på et selv. 8417299[/snapback] Det er et stilig tastatur, men jeg ser ikke helt poenget. Det er flere andre måter å skrive meldinger på. - Nokia PC Suite - Via Outlook (Telenor og NetCom) - Eget standalone SMS-program (NetCom) (Savner det programmet!) - Via internett (Telenor, Netcom, og kanskje flere) Det er jo de gangene man ikke sitter ved PCen, men terskelen min for å dra opp det tastaturet på en kafé el.l hadde vært ganske høy. Hvis behovet virkelig hadde vært der, da hadde jeg heller kjøpt en E90. 8417669[/snapback] Tenkte vel mer å bruke tastaturet til å ta notater med under forelesninger o.l. Sånn at man slipper å ta med notatblokk og penn / datamaskin. Endret 18. april 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
kluh Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ser også ut til å være et problem med samtaler etter en slik boot. Jeg hører hva andre sier, men de hører ikke meg. Må skru telefonen av og på igjen for at det skal fungere igjen. 8416139[/snapback] Jepp, opplevde dette også, bra du sier det fordi jeg tenkte ikke det hadde noe med den plutselige bootinga å gjøre. Jeg satt kun opp N95 for en bruker så har ikke testa mer etter dette, men skal høre med han om problemet er vedvarende, samt sjekke firmware-versjon. Endret 18. april 2007 av kluh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå