josh909 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Unektelig en fin telefon. Litt mer plastikk-feeling fra denne enn fra min E65, men bortsett fra det så er jeg fornøyd så langt. Noe mer lagg i menyene, og savner enkelte features fra E-serien (som at nye meldinger dukker opp på Active Idle istedet for med messagebox osv.) men er fornøyd enn så lenge. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SDHC støtte har vært mye diskutert tidligere i denne tråden. En foreløpig konklusjon er vel at vi tror N95 støtter SDHC. Den som venter får se :-) Sandisk hevder i fall dette på sine sider. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fikk, beskjed fra mpx.no at de hadde fått den inn i dag. tidligere enn anntatt og at de sender ut nå. Nå ble jeg lettet, logget inn på min bruker på mpx.no og fikk se at ordrestatusen var endret til LEVERT Endelig! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du får smøre deg med litt tålmodighet i så fall, for Komplett har følgende dato på det første microSDHC-kortet: Ubekreftet 20 stk 2007-05-15 Et vanlig microSD 2GB fungerer i alle fall helt smertefritt. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Snakket med elprice nå, og de hadde de på lager nå. Alle som hadde bestilt ville få, og regnet med at de ville bli sendt i løpet av dagen eller morradagen. Edit: leif Endret 17. april 2007 av jo-kris Lenke til kommentar
elprice Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 For å oppklare litt rundt lagerstatusen vår siden vi ser dette er blitt diskutert tidligere i tråden. Nokia N95 er lagervare på sentrallageret vårt! Vi jobber nå på spreng med å sende ut alle forsendelsene! Lenke til kommentar
MontyBurns Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil. Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint. Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre. Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt. Ikke fått testet GPS enda. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Nå kan vi ikke klage mer folkens Ventet snart et halvt år, og nå har vi vel alle den innen lørdag. Snakket med Nokia direktesupport, og de ville ikke oppgi noe mer info om minnekort. \"Vi kan kun garantere at våre egne kort, som per dags dato er på maks 2GB, vil fungere på N95\". Hun ville heller ikke fortelle hva 30fps i full VGA trengte av overføringshastighet, og \"visste\" ikke hvor kjappe kortene til Nokia var. SDHC var tydeligvis et ukjent begrep for hun jeg snakket med, så traff vel kanskje ikke helt riktig person ;P Endret 17. april 2007 av fredriri Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil. Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint. Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre. Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt. Ikke fått testet GPS enda. 8404488[/snapback] Hvilket program brukte du til å konvertere med? Er det gratis, har du en link til det? Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 For å oppklare litt rundt lagerstatusen vår siden vi ser dette er blitt diskutert tidligere i tråden. Nokia N95 er lagervare på sentrallageret vårt! Vi jobber nå på spreng med å sende ut alle forsendelsene! 8404397[/snapback] Supert! Stå på! Mange som venter på denne Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Venter på at Dangaard skal få den jeg. Skjer med at alle får den før meg. 8403644[/snapback] Dangaard har den jo inne. 8403661[/snapback] Huh? Seriøst? Hvis ja si ifra asap! Da må jeg ta å ringe de. Lenke til kommentar
Hektor_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da er 8 stk mottatt på kontoret - 4 plum og 4 sand. De har hver sin sjarm etter om du liker mørkt eller lyst bakstykke.. Da går vel kvelden med til å knotte... Lenke til kommentar
MontyBurns Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil. Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint. Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre. Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt. Ikke fått testet GPS enda. 8404488[/snapback] Hvilket program brukte du til å konvertere med? Er det gratis, har du en link til det? 8404548[/snapback] Brukte dette programmet her. Det er gratis og veldig enkelt å bruke. http://www.n95users.com/forum/viewtopic.php?t=281 Lenke til kommentar
tori-no Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dere som har testet N95.... Hva med POI(point of interest) i GPS delen? Er dette mulig? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fikk denne mailen fra Elprice nå nettopp: Her følger viktig Informasjon fra Elprice.no Avdelingen for mobiltelefoni -------------------------------------------- Mobilordren din er ferdigbehandlet hos Elprice.no Vi har lagt denne for forsendelse med posten* Du burde ha pakken hos deg innen få dager, hvis ikke tar du kontakt med oss igjen * Vi gjør oppmersom at porteringssaker blir liggende hos oss 1-3 dager ekstra fordi den nye operatøren trenger å sjekke om at all informasjon i forbindelse med tidligere eierinformasjon stemmer overens med eier informasjonen som er benyttet i bestillingen. Jeg har bestilt "levering på døren" fra Elprice, når kan jeg forvente å få den da, allerede imorgen, onsdag? Og da levering av postbudet eller av egen leveringsbil senere på dagen? Noen som vet? Har noen ærender imorgen formiddag men blir hjemme om jeg vet den kommer. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Som vanlig opererer alle små-aktørene med uriktig lagerstatus, de har den ikke nødvendigvis på lager. Har ringt/ mailet til bl.a. mshop, elprice og amentio - og de har ikke telefonen på lager, men "venter den inn snart". Min teori er - og har lenge vært - at de små aktørene bevisst fører opp uriktig lagerstatus ved populære nylanseringer, slik at flest mulig skal bestille fra disse før produktet faktisk kommer på lager hos de store aktørene. MPX, Komplett etc. har alltid korrekt lagerstatus som man kan stole på, mens jeg har tatt amentio m.fl. i å jukse flere ganger. Blant annet i fjor da jeg skulle kjøpe K800i. Fant bare plum hos utenabonnement.no, noen som har funnet Sand i noen nettbutikk som faktisk sender varene, og ikke bare jukser? 8403675[/snapback] Det er feil....Elprice fikk den inn i går.... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fikk min for en time siden. Synes den virker noe skranglete. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dere som har testet N95.... Hva med POI(point of interest) i GPS delen? Er dette mulig? 8404709[/snapback] Se bruksanvisningen for smart2go her: http://fpb.smart2go.com/free_downloads/smart2go_S60_EN.pdf With smart2go you can share any location with your friends, bysending it e.g. by text or multimedia message, e-mail, Bluetooth or infrared. The information about the location is sent as a geocode and as text (except in text messages, where it is only sent as text). Regner med at dette gjør at vi lett kan importere f.eks. fotobokser via denne funksjonen. Så får vi bare håpe at noen lager varslingsfunksjonalitet som det er på TomTom... Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dette lurte jeg på, da. * Vi gjør oppmersom at porteringssaker blir liggendehos oss 1-3 dager ekstra fordi den nye operatøren trenger å sjekke om at all informasjon i forbindelse med tidligere eierinformasjon stemmer overens med eier informasjonen som er benyttet i bestillingen. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 FIKK MAIL FRA ELKJØP. DE VENTET DEN INN I MIDTEN AV MAI! NOEN SOM VET HVORFOR DE ER SÅ SEINE?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå