Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å skaffe meg en Nokia N95 8gig. Er den verdt pengene jeg betaler for den, ca. 5000 kr? Og hvordan er skjermen? Tåler den mye, eller blir det lett riper?

Takker for alle svar!

Endret av andi_c
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å skaffe meg en Nokia N95 8gig. Er den verdt pengene jeg betaler for den, ca. 5000 kr? Og hvordan er skjermen? Tåler den mye, eller blir det lett riper?

Takker for alle svar!

Ingen over - ingen ved siden. Løp og kjøp.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Takker for alle svar!

kremtelefon. Kjøp deg en slik, så slipper du å tenke på riper på skjermen. Det synes nesten ikke at den sitter på, og skjermen holder seg fin og blank. Jeg har selv kjøpt to stk derfra.

Lenke til kommentar

Denne telefonen må være den beste som finnes for tiden, uten at jeg har prøvd ut alle. Kjøpte denne i slutten av sommerferien ifjor, og bruker den hver eneste dag. Fått dilla på nokmote nå, og finner nye morsomme programmer til denne så og si hver dag.

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Denne telefonen må være den beste som finnes for tiden, uten at jeg har prøvd ut alle. Kjøpte denne i slutten av sommerferien ifjor, og bruker den hver eneste dag. Fått dilla på nokmote nå, og finner nye morsomme programmer til denne så og si hver dag.

Fantastisk.

allerede motatt nokmote beta3 eller?? den er enda bedre enn beta1.. og hvis du vil gjøre noe fun med telefonen bør du prøve på de nye hackene som er kommet.. har endret startup bildet med de 2 hendene til matrix koden og operatørlogoer i farger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...