deeweef Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) For guds skyld ikke hør på han. Lever den til service; http://storelocator.nokia.no/service.php. Så lenge du ikke er skyld i skaden så fikser de det vederlagsfritt, samma hvor du kjøpte den. Endret 2. mai 2008 av deeweef Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Er det noen som vet om innholdet på SIM-kortet blir slettet når jeg oppdaterer softwaren på mobilen? Jeg vet at alt annet lagret minne på mobilminnet blir slettet, men på SIM-kortet? Takk Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 SIM-kortet blir ikke berørt! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg vurderer å skaffe meg en Nokia N95 8gig. Er den verdt pengene jeg betaler for den, ca. 5000 kr? Og hvordan er skjermen? Tåler den mye, eller blir det lett riper? Takker for alle svar! Endret 4. mai 2008 av andi_c Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hatt min i et halvt år nå, og ikke fått en eneste ripe i skjermen enda, og jeg bruker den hver dag på jobb. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg vurderer å skaffe meg en Nokia N95 8gig. Er den verdt pengene jeg betaler for den, ca. 5000 kr? Og hvordan er skjermen? Tåler den mye, eller blir det lett riper? Takker for alle svar! Ingen over - ingen ved siden. Løp og kjøp. Endret 4. mai 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg vurderer å skaffe meg en Nokia N95 8gig. Er den verdt pengene jeg betaler for den, ca. 5000 kr? Og hvordan er skjermen? Tåler den mye, eller blir det lett riper? Takker for alle svar! kremtelefon. Kjøp deg en slik, så slipper du å tenke på riper på skjermen. Det synes nesten ikke at den sitter på, og skjermen holder seg fin og blank. Jeg har selv kjøpt to stk derfra. Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Denne telefonen må være den beste som finnes for tiden, uten at jeg har prøvd ut alle. Kjøpte denne i slutten av sommerferien ifjor, og bruker den hver eneste dag. Fått dilla på nokmote nå, og finner nye morsomme programmer til denne så og si hver dag. Fantastisk. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Denne telefonen må være den beste som finnes for tiden, uten at jeg har prøvd ut alle. Kjøpte denne i slutten av sommerferien ifjor, og bruker den hver eneste dag. Fått dilla på nokmote nå, og finner nye morsomme programmer til denne så og si hver dag. Fantastisk. allerede motatt nokmote beta3 eller?? den er enda bedre enn beta1.. og hvis du vil gjøre noe fun med telefonen bør du prøve på de nye hackene som er kommet.. har endret startup bildet med de 2 hendene til matrix koden og operatørlogoer i farger.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Sånn som RotateMe, er det kommet en endelig versjon av den? Og hvor kan jeg skaffe NokMote? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Rotateme trengs ikke lenger. Det ligger implementert den nyeste firmwaren Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Og hvor aktiverer jeg den muligheten? Har nyeste fw. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den skal vel ikke aktiveres. Bare snu den ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ha-ha, da hadde jeg nok merket det etter over en måneds tid med den nyeste fw-en Edit: Det er V 21.0.016 (14-02-08) som er nyeste, ikke sant? Endret 6. mai 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 under skjerminstillinger. skal ikke kreve mye innsats å finne Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg finner det ikke. tror det er bare n95 8gb som har fått autorotasjon.... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) da beklager jeg. trodde disse telefonene hadde indentisk firmware Endret 7. mai 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Men jeg tror at det skulle være med N95 sin firmware sin jeg, sto i allefall det på den greia med Firmware for noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå