Chivas610 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 http://www.infosyncworld.com/mobility/nokia_n95.html På denne videoen sier de at man fikk signaler med GPS'en innendørs! Så da kan vi vel konkludere med at den funker fint i bilen 8388495[/snapback] http://www.dingz.no/php/art.php?id=376592 Sjekk videolinken i artikkelen. Viser Navigering gjennom oslo. Funker tydeligvis mer enn tilfredsstillende... 8388704[/snapback] Er det Nokia'en sin stemmestyring man hører der? Og, vet vi noe om ekstern gps mottaker blir brukt der? Hvis gps mottakeren til Nokia blir brukt, funker jo dette meget bra Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) http://www.infosyncworld.com/mobility/nokia_n95.html På denne videoen sier de at man fikk signaler med GPS'en innendørs! Så da kan vi vel konkludere med at den funker fint i bilen 8388495[/snapback] http://www.dingz.no/php/art.php?id=376592 Sjekk videolinken i artikkelen. Viser Navigering gjennom oslo. Funker tydeligvis mer enn tilfredsstillende... 8388704[/snapback] Er det Nokia'en sin stemmestyring man hører der? Og, vet vi noe om ekstern gps mottaker blir brukt der? Hvis gps mottakeren til Nokia blir brukt, funker jo dette meget bra 8390029[/snapback] Det der er Nokia N95 sin lyd og GPS mottaker. Den Ferrari saken er bare som referanse... Endret 15. april 2007 av jimster Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om Tomtom vil funke på N95? Det hadde jo vært ypperlig, slik at man også kan få fotoboksvarsling Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om Tomtom vil funke på N95? Det hadde jo vært ypperlig, slik at man også kan få fotoboksvarsling 8390831[/snapback] Pr idag funker ikke TomTom med den innebygde GPS'en...men det er vel ventet en offisiell\uoffisiell patch til TomTom etterhvert... Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fikk litt info fra Elprice idag:Var å testet Nokia N95 litt mer i dag, 4 GB minnebrikke fungerer fint på telefonen. Grunnen til at dette ikke er oppført som kompatibelt med telefonen er rett og slett fordi Nokia selv ikke har produsert 4GB minnebrikke av microSD. Kan du høre hvilket 4GB SDMicro kort Elprice har testet med? Jeg har fortsatt til gode å se et slikt kort til salgs i Norge. Fikk svar fra Eprice angående minnekortet: Vel det var ikke jeg som satte inn 4GB brikken, den var allerede i telefonen som Nokia representanten viste oss. Noe mer informasjon har jeg dessverre ikke (...) Men ser jo at 4GB kortet begynner å komme inn på varelistene til diverse nettbutikker nå...litt dyrt ennå da. Men hvis telefonen støtter SDHC, så er det etter det jeg forstår, ingen begrensning på 4GB. Når 4 kommer så kommer snart 8, 16, osv. Så jeg begynner på 2 jeg, så for resten komme når det kommer. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fikk litt info fra Elprice idag:Var å testet Nokia N95 litt mer i dag, 4 GB minnebrikke fungerer fint på telefonen. Grunnen til at dette ikke er oppført som kompatibelt med telefonen er rett og slett fordi Nokia selv ikke har produsert 4GB minnebrikke av microSD. Kan du høre hvilket 4GB SDMicro kort Elprice har testet med? Jeg har fortsatt til gode å se et slikt kort til salgs i Norge. Fikk svar fra Eprice angående minnekortet: Vel det var ikke jeg som satte inn 4GB brikken, den var allerede i telefonen som Nokia representanten viste oss. Noe mer informasjon har jeg dessverre ikke (...) Men ser jo at 4GB kortet begynner å komme inn på varelistene til diverse nettbutikker nå...litt dyrt ennå da. Men hvis telefonen støtter SDHC, så er det etter det jeg forstår, ingen begrensning på 4GB. Når 4 kommer så kommer snart 8, 16, osv. Så jeg begynner på 2 jeg, så for resten komme når det kommer. 8391197[/snapback] Hvilke butikker? Ineressant!! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Må si jeg ble imponert av navigasjonsbiten. Den var rimelig kjapp til å oppdatere! Og når man svingte ut av ruten så lagde den ny rute meget raskt. Spørs om jeg ikke må investere i navigasjonsbiten. Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Må si jeg ble imponert av navigasjonsbiten. Den var rimelig kjapp til å oppdatere! Og når man svingte ut av ruten så lagde den ny rute meget raskt. Spørs om jeg ikke må investere i navigasjonsbiten. 8391573[/snapback] Ja, dette så lovende ut må jeg si. Den kart-glippen de opplevde kan man sikkert rapportere inn til support, og så fikser de det. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Åååååh. Jeg bare må ha denne telefonen. Gadget. Tror jeg skal vente til prisen synker med en tusenlapp. Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvilke butikker? Ineressant!! 8391314[/snapback] Hmm, er kanskje ikke så mange? Synes jeg hørte snakk om det Uansett, Komplett får dem på lager uti mai (Link). Lenke til kommentar
trondage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mulig jeg sjekker for ofte, men jeg blir tullete av alle disse datoene... :-) På prisguiden står det at Komplett.no har 11-50stk på lager, men hva ser jeg inne på sidene deres? "Ikke på lager. Ubekreftet 15 stk 2007-04-16" Bare den kan komme snart så... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har ringt mye rundt jeg og, og det svaret jeg har fått oftest er at butikkene har fått beskjed at den skal sendes fra Nokia den 18. så noen butikker har satt datoen til den 18. mens andre har vært litt mer realistisk og satt datoen til 20. f.eks. Blir helt gal av det her jeg og. Vil bare ha min N95. Sitte og åpne eske, kjenne duften av ny hardware. Plukke ut manualer, lader, kabler, åpne og lukke den et par ganger og sette på lading og leke leke! hele dagen! åå hnngh "#¤1! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Man skal aldri tro på disse "ubekreftet" datoene som nettbutikkene opererer med. Spesielt gjelder dette nye produkter. Det at det står ubekreftet med dagens dato viser jo klart at datoen ikke er reell. Flere nettbutikker øker f.eks. denne datoen med en og en dag. Jeg bestilte f.eks. et videokamera fra en nettbutikk i slutten av februar. Ubekreftet dato var da 4.3. Kameraet er fortsatt ikke levert og datoen er nå 1.5...... og fortsatt "ubekreftet". Når det gjelder N95 så kommer denne på fredag eller mandag om en uke :-) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kødder Amentio her, eller er de bare feilinformerte? Under beskrivelsen av telefonen skriver de blant annet Battery Capacity:BL-5F 3.7v 1100 mAh Mens på Nokia.no og Nokia.com står det Batteri BL-5F (950 mAh) Lenke til kommentar
akseln Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 De kødder... Du finner samme feilen på alle nettbutikkene som har samme løsning f.eks. Multicom, Stretto, ybs osv. Disse nettbutikken har samme lagerstatus, samme beskrivelse osv. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Denne er på tur til butikkene nå. MEN kommer ikke i salg før tidligst 19.04.07 Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 kan man legge in POI i kartene, som f.eks fotobokser etc..? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fra GPS preik til KAMERA og MMS meldinger Da jeg en gang hadde den ubruklige N80 så gjorde den vertfall en ting riktig.....den komprimerte ned bildet slik at det gikk ann å sende det som mms melding Da jeg hadde N93i så fikk jeg kun beskjed om at motpart kanskje ikke fikk bildet(ingne nedkomprimerings prosess) Hva med N95. Tar jeg et bilde med 5pix, vil den da nedkomprimere bildet slik at det kan sendes som MMS melding?? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er ikke det helt vanlig at bildet komprimeres? Skulle heller tro at det motsatte var uvanlig. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvilke butikker? Ineressant!! 8391314[/snapback] Hmm, er kanskje ikke så mange? Synes jeg hørte snakk om det Uansett, Komplett får dem på lager uti mai (Link). 8393105[/snapback] Gidder ikke å vente på 4Gb kortene. Kan fort ta en god del lenger tid før de kan leveres. Har derfor bestilt 2 stk. Sandisk 2Gb kort + billader i dag... Så da er jeg klar...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå