Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

 

Hei... folkens.. hva bruker dere som konventerings program? da tenker jeg på video.

Jeg har mange programmer til dette men N95en min vil ikke lese noen formater. Utrolig frustrerende! Når jeg legger inn filmer i feks mp4 format vil de ikke vises på telefonen. Jeg finner ikke filene en gang. jeg legger filmen på minnekortet, men den ligger ikke i galleriet. HVA ER GALT. Jeg har sottet med dette i hele dag og holder på å kaste telefonen i veggen av frustrasjon. Jeg har et program som heter DivX. den leser NOEN avi filer. det er så rart. den leser bare noen. tv serier ol, fikser den fint men filer som har blitt konventert til avi... nei!

Så hva slags prog bruker dere?

Jeg har også lasta ned NokiaVideoManager_1.6.1 men det vil ikke la seg innstalere... for noe dritt!!! det kommer opp at jeg ikke har de programmene som treng, men det har jeg jo. jeg har Nokia PC suit som den krever...

Jeg vil bare se TV-serier ol på telefonen.... DAMN!

Jeg blir veldig glad om noen hjelper meg ut her...

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

 

Hei... folkens.. hva bruker dere som konventerings program? da tenker jeg på video.

Jeg har mange programmer til dette men N95en min vil ikke lese noen formater. Utrolig frustrerende! Når jeg legger inn filmer i feks mp4 format vil de ikke vises på telefonen. Jeg finner ikke filene en gang. jeg legger filmen på minnekortet, men den ligger ikke i galleriet. HVA ER GALT. Jeg har sottet med dette i hele dag og holder på å kaste telefonen i veggen av frustrasjon. Jeg har et program som heter DivX. den leser NOEN avi filer. det er så rart. den leser bare noen. tv serier ol, fikser den fint men filer som har blitt konventert til avi... nei!

Så hva slags prog bruker dere?

Jeg har også lasta ned NokiaVideoManager_1.6.1 men det vil ikke la seg innstalere... for noe dritt!!! det kommer opp at jeg ikke har de programmene som treng, men det har jeg jo. jeg har Nokia PC suit som den krever...

Jeg vil bare se TV-serier ol på telefonen.... DAMN!

Jeg blir veldig glad om noen hjelper meg ut her...

 

Takk for svar!

Bruk Super video konverter.. er meget bra, bruker den selv..

Lenke til kommentar
hadde vært fint med en link her men skal se hva jeg finner på google!

her er en link..

 

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

 

Takk men jeg har funnet av hva som var galt.

Når jeg skal legge sanger filmer bilder osv inn på telefonen tar jeg minnekortet inn i minnekortleseren. Det jeg hadde gjort galt var at jeg hadde lagt filmene i feil mappe. jeg lagde min egen mappe som jeg kalte videos, derfor gikk det ikke. nå har jeg funnet den riktige mappa :)

SÅÅÅ GLAD :)

 

Takk for råd og hjelp uansett!

Lenke til kommentar

Vær snill å ikke quote meg med noe helt annet MiKA77...

 

Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

Lenke til kommentar
hva er grunnen til at filmer hakker når man spiller de av i divx på mobilen ( har kjørt de igjennom divx converter) er det pga størrelsen på filen?

 

Hva slags format konverterer du filene til. Foreslår at du brkuer Mobile formatet, dersom du ikke allerede gjør det.

Lenke til kommentar

Den raskeste måten er nok å formatere minnekortet også, før du oppdaterer fw. Blir en del mikk makk med å laste inn kart, musikk, etc. etterpå.....

Da er du i hvert fall garantert å ikke ha noen rester etter programmet ditt!

;)

Ellers kan du gå igjennom minnekortet mappe for mappe. Åpne småfiler i Notepad og se om du finner noen henvisning til Sports tracker.

Jeg har hatt et lignende problem ved en tidligere fw oppdatering (et annet program), men husker ikke nå hvor i mappestrukturen jeg fant filen jeg slettet.

Lenke til kommentar
Vær snill å ikke quote meg med noe helt annet MiKA77...

 

Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

eeh lal.. det er bare en sportstracker til n82, n95 og n95 8gb.. mens det er en annen til bl.a n93...

 

http://research.nokia.com/research/projects/SportsTracker/

last ned siste versjonen der og installer så skal alt være i orden..

Lenke til kommentar

Jeg har et problem etter at jeg oppdaterte telefonen. Med en gang den kobler seg til arbeidsstasjonen min via blåtann så får jeg opp følgende melding på PC-en:

Det er ikke installert støtte for PC Suite på den tilkoblede mobiltelefonen. Velg alternativet Hjelp -> Installer støtte for PC Suite på nytt på telefonen for å installere den manglende støtten for PC Suite.
Jeg klarer ikke å finne overnevnte alternativ i hjelp. Noen andre som har opplevd dette? Det rare er at det virker som at Den er tilkoblet til PC Suite, det eneste jeg ikke har fått til er å koble meg til internett med mobilen som modem, noe som er irriterende da jeg er avhengig av det

 

*edit*

jeg fant ut hvordan reinstallere støtten.. måtte gjøre det via PC Suite.. jeg trodde av en eller annen grunn at det måtte gjøres via telefonen.. på tide med en kopp kaffe... Sliter fortsatt med å koble maskina på internett via telefonen da

 

*edit2*

Og da var internett tilkoblingen oppe. Måtte fjerne parreringen og legge til telefonen igjen samt drikke et par kopper kaffe

Endret av agep
Lenke til kommentar
Etter jeg oppdaterte firmware til V21 måtte jeg reinnstallere flere av programmene. Ett av programmene SmartcomGPS lar seg ikke installere.

Får melding om at sertifikat er utgått. Hva kan årsaken være?

sett datoen ett år eller to tilbake på telefonen så funker det..

Lenke til kommentar
Vær snill å ikke quote meg med noe helt annet MiKA77...

 

Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

eeh lal.. det er bare en sportstracker til n82, n95 og n95 8gb.. mens det er en annen til bl.a n93...

 

http://research.nokia.com/research/projects/SportsTracker/

last ned siste versjonen der og installer så skal alt være i orden..

 

Det er denne jeg har prøvd å installere. Jeg får "oppdateringsfeil"

Lenke til kommentar
Vær snill å ikke quote meg med noe helt annet MiKA77...

 

Noen andre som har problemer med å installere sports tracker? Jeg får bare installert feil versjon (den til n82 mm) N95-versjonen feiler gang på gang. Virker som jeg ikke får fjerna restene av den forrige installasjonen skikkelig og at dette derfor ligger å kødder det til for meg. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne absolutt alt etter et program?

eeh lal.. det er bare en sportstracker til n82, n95 og n95 8gb.. mens det er en annen til bl.a n93...

 

http://research.nokia.com/research/projects/SportsTracker/

last ned siste versjonen der og installer så skal alt være i orden..

 

Det er denne jeg har prøvd å installere. Jeg får "oppdateringsfeil"

 

Har samme problem som deg, rester fra en gammel installering hindrer meg i å installere. Begynner og installere men feiler halveis med oppdateringsfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...