iCar Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kommet ny "STOR" FW til N95 Changes/improvements made from MCU SW v 20.0.015 to v 21.0.016: - New features: - Flash Lite 3 support added - Widget (Web runtime) support added - Default year changed to 2008 - Improvements: - General stability improvements. - Pre-defined access point kept after switching to different type SIM card. - Localization improvements. - Standby time improvements. - Improvements to BT headset interoperability. - Improvement to Calendar data restoring. - Switch from landscape to portrait mode & screen rotations improvements. - Browser: - Improvement to long text writing to web page text boxes. - Browsing from WLAN wizard improvement. - Media Player: - Localizations improvements in Music player. - Windows Media Player recognizes device as Nokia N95. - Gallery: - Image rotation improvement in album view. - Gallery & Slideshow performance improvements. - Messaging: - Improvement to SMS reception. - Java: - Midlet installation improvement. - Improvement to Java application start. - Java midlet certificate checking improvement. - Navigation: - General improvements to Maps application. - Localization correction to Search in Maps application. - Improvement to Navigate To –function when started from search application. - SIM: - Contact names with accents and more than 11 characters can be copied to SIM card. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Nice! Den siste firmwaren synes jeg var buggy, så skal hive den nye inn når jeg er hjemme igjen. De burde virkelig gjort mer med musikk-spilleren, synes den er crap deluxe! Endret 13. mars 2008 av fredriri Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 HERLIG! Noen som har fått testet den nye fw-en?? Måtte endre produktkoden sist jeg installerte ny fw, så regner med jeg ikke må gjøre det igjen. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ser ikke ut til å ha kommet enda :/ Får den ikke opp i NSU'en hvertfall. http://www.symbian-freak.com/quides/firmwa..._change_log.htm Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) TILKOBLINGSFEIL N95 (netcoms nett) !! se her på denne tråden : http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?t=9157&start=0 håper noen kommer med en løsning nå har jeg slitt siden tidlig i Desember 2007..... Endret 14. mars 2008 av juveng Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ser ikke ut til å ha kommet enda :/Får den ikke opp i NSU'en hvertfall. http://www.symbian-freak.com/quides/firmwa..._change_log.htm Fortsatt ikke kommet Litt usikker på om jeg skal oppgradere nå, siden det ikke er så lenge siden sist. Drit å måtte legge inn alt som er på nytt igjen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Det er jo ganske lenge siden sist? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er jo ganske lenge siden sist? Ikke så lenge siden jeg oppdaterte sist Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg oppdaterte i oktober eller noe sånt, kan det stemme? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg oppdaterte ved juletider, tror jeg Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Og det er ingen som har fått oppdatert enda? Noen som vet om et bra (gratis) MSN program til telefonen? Endret 23. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har ikke sjekket på et par dager, men siden ingen har sagt noe i denne tråden tviler jeg på at den er ute, Prøv fring. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da skal visstnok den nye firmwaren være tilgjengelig via nsu. har du euro1 produktkode er det verdt å sette telefonen i datakabelen og oppdatere.. What's new for v21.0.016 (over and above v20 firmware): * Flash Lite 3 is included, so Flash video sites will work, including YouTube (just as on the N95 8GB v15 firmware from a couple of months ago) * The Web runtime is included, meaning that standalone widgets are now possible * Greater Bluetooth headset compatibility * Better handling of entering lots of text into web page dialogs * Speedier Gallery in every way * Faster Java runtime, so Java apps start faster * plus the usual miscellaneous bug fixes and tweaks, no doubt! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fungerer fint hos meg så langt. Siden jeg måtte på jobb, har jeg ikke rukket å teste skikkelig enda. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, flott å høre. Siden jeg skiftet produktkode sist jeg oppdaterte, så er det vel bare plug-and-play for meg denne gangen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. Får den fortsatt ikke opp her.. Kun v20.0.015 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg får den opp, oppdatere nå. Du må sikkert forandre produktkode? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg får den opp, oppdatere nå. Du må sikkert forandre produktkode? Åssen gjør man det da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv å søk litt tilbake i tråden her eller ellers på forumet, skal ha blitt forklart her en plass Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv å søk litt tilbake i tråden her eller ellers på forumet, skal ha blitt forklart her en plass Jeppsi pepsi jeg fant den Får prøve det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå