Dr3as Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 den e ikkje so masse stas den n95.. vil sei lg ku990 e hakket bedre sjøl om at dden ikkje har gps..men du bruka ikkje den so masse uansett. eller og pluss at de e jo heilt zyyyyyyyyyyykt dårli batteri på n95..må jo lade den kvar jækla dag..so de trekke ned en del då Batteritid er jeg enig i, lader den nå annen hver dag. Telefonen brukes mye i jobb og privat så 2 dager er jo ikke så værst. Gps-funksjonen derimot bruker jeg ofte. Og s og z er ikke samme bokstav Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) har et lite problem med min N95, har navn og nr lagret i telefonboken, men når jeg får melding eller folk ringer meg så ser jeg bare nr, men ikke navnet på den som sender sms/ringer. Hvordan fikser jeg dette? Er ganske irriterende. Endret 7. februar 2008 av Hetland Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 den e ikkje so masse stas den n95.. vil sei lg ku990 e hakket bedre sjøl om at dden ikkje har gps..men du bruka ikkje den so masse uansett. eller og pluss at de e jo heilt zyyyyyyyyyyykt dårli batteri på n95..må jo lade den kvar jækla dag..so de trekke ned en del då "men du bruka ikkje den so masse uansett." ? Bruker den veldig ofte jeg Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 har et lite problem med min N95, har navn og nr lagret i telefonboken, men når jeg får melding eller folk ringer meg så ser jeg bare nr, men ikke navnet på den som sender sms/ringer. Hvordan fikser jeg dette? Er ganske irriterende. Dette er vel noe som kommer om samme nummer er lagret to ganger, f.eks. under "Jarstein Brømlo" og samtidig under "ICE1" eller noe sånt. Altså har du lagret samme nummer under forskjellige navn/koder vil ikke navn komme opp når vedkommende ringer. Du kan teste og se om det kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ja nå funka det:) takk for hjelpen, Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tenkte jeg kunne tipse dere om et nytt og kult program til N95 og muligens andre Nokia smartphones med WLAN. Det gjør mobilen din til et tilgangspunkt for andre trådløse enheter (pc, ipod). Det er fortsatt under beta, men jeg syns konseptet er spennende og jeg testet med iPod Touch og det funker veldig bra. Les mer og last ned på Joiku.com Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, las en artikkel om det før i dag her på hw.no. http://www.amobil.no/artikler/bruk_mobilen...los_ruter/48190 Meget spennende! Dette kan komme godt med når Super3G begynner å bli mer utvidet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, las en artikkel om det før i dag her på hw.no.http://www.amobil.no/artikler/bruk_mobilen...los_ruter/48190 Meget spennende! Dette kan komme godt med når Super3G begynner å bli mer utvidet. Ja, det er spennende. Men nå skal jeg bytte mobil til LG KU990, så tror jeg ikke trenger å vente på det Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Da har maps kommet ut i 2.0 beta, kan lastes ned fra beta labs Skal være bedre å bruke for fotgjengere og bil, men gjør oppmerksom på at jeg har lest at man ikke kan kalkulere ruter med den. Så først fjerner de tracking-funksjonen og nå altså kalkulasjon. Ellers må jeg si jeg er skuffet over at Nokia ikke har kommet lenger med s60 Touch som dere kan se hos her hos Gizmodo Kanskje litt tidlig å felle en dom, men etter at jeg vant en iPod Touch må jeg si at UI-en der er fantastisk, så spørs om det ikke blir en iPhone når 3g-versjonen dukker opp. Endret 11. februar 2008 av -Guardian- Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Da har maps kommet ut i 2.0 beta, kan lastes ned fra beta labsSkal være bedre å bruke for fotgjengere og bil, men gjør oppmerksom på at jeg har lest at man ikke kan kalkulere ruter med den. Så først fjerner de tracking-funksjonen og nå altså kalkulasjon. Installerer nå så får se åssen den er.. Kommer tilbake.. Edit* Er det noen som vet om det vil komme en ny firmware oppdatering til N95? Og om det går an å laste ned satelittfoto som det går an å laste ned kart via PC-en? Endret 11. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 gilera: Ingen ny firmware på en stund nå ser det ut til :-/ Nye Maps 2 beta inneholder satelittfoto, ala Google Earth. litt heftig, men ikke akkurat så detaljert her i Oslo... Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 gilera: Ingen ny firmware på en stund nå ser det ut til :-/ http://www.symbian-guru.com/welcome/2008/0...oming-soon.html Lenke til kommentar
Haakon2015 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg skal kjøpe et stereo bluetooth headset til min N95 (med øreplugger, ikke klokker). På hjemmesidene til Nokia ser det ut som om det kun er BH-500 som passer. Stemmer dette? Er det virkelig ingen andre som kan benyttes? Jeg skulle gjerne hatt et med display som viser navnet på låten man spiller. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
chrif Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei , finns det no håp vist man har klart å ødelegge "Lade-pluggen" på telefonen hehe? trenger en lader som jeg kan lade batteriet uten å ha det i telefonen.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 når vet jeg at gps'en min er på vei til å koble seg opp? Når jeg ser på satelitt info så flyr de søylene fram og tilbake, men jeg får ikke særlig inntrykk når den er snart på vei til å koble seg til.. Bare når de blir svarte vet jeg at den er til koblet, men jeg vil vite NÅR den er i ferdig med å koble seg til. Håper dere forstår. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Med siste firmware så fylles de 3 kulene i nedre høyre hjørne og blir grønne. Da er du tilkoblet. Trykk "0" for å se din posisjon. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jo men jeg har ikke den firmwaren nå. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, no er min n95 gåd til pises. Kommer ikke på nett med den. Problemet mitt er at når jeg skal starte internett på mobilen så er det akurat som programmet skal starte men så hopper liksom mobilen tilbake til menyen igjenn. noen som har en låsning på problemet? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, no er min n95 gåd til pises.Kommer ikke på nett med den. Problemet mitt er at når jeg skal starte internett på mobilen så er det akurat som programmet skal starte men så hopper liksom mobilen tilbake til menyen igjenn. noen som har en låsning på problemet? Du kan jo prøv å legge inn softwaren på nytt igjen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, no er min n95 gåd til pises.Kommer ikke på nett med den. Problemet mitt er at når jeg skal starte internett på mobilen så er det akurat som programmet skal starte men så hopper liksom mobilen tilbake til menyen igjenn. noen som har en låsning på problemet? På min første N95 skjedde det noe lignende. Når jeg holdt inne "0" for å komme meg på internett, ble jeg kastet tilbake til "skrivebordet" etter få sekund. Jeg sendte den inn til reperasjon, og de oppdaterte sw og da virket det som det skulle igjen. (Jeg sendte ikke inn min bare pga det. SW er jeg klar over at jeg kan oppdatere selv, hehe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå