roar1961 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det virkelig noen her som bruker alt av funskjoner N95 har å tilby? Tenker da på GPS, Wlan, Tv-out, Cam, Video samtaler osv... Bruker GPS, Wlan, cam og foto relativt ofte. Det er så mye muligheter med telefonen, og ser ingen foreløpige konkurrenter til N95. Det som jeg også setter pris på er at Nokia fortsetter å utvikle sine produkter og tilhørende løsninger. Det er ca et år siden telefonen kom på markedet, men det er fortsatt ingen andre modeller på markedet som danker den ut. N82 og N95 8Gb er naturlige arvtagere, men det er lite som skiller. N95 er en proff-telefon og det er ikke alle som har behov for alle funksjonene, men det kan ikke brukes mot telefonens fortreffelighet. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser at mange som har bruk for N95 med alle de nye funksjonene. Jeg ble ikke helt fornøyd med telefonen fordi batteri kapasitet er veldig viktig, har merket at når man bruker wlan og bruker telefonen til prating relativt mye på en dag, så går er det ikke så my batteri igjen. Det som er bra med N95 er at video opptak på telefonen er det beste jeg har opplevd, og bilde var heller ikke så værst, selv om jeg manglet ordentlig blitz. GPS bruker jeg aldri i og med at jeg ikke har bil osv... Jaja, men jeg synes at min N95 var det beste mobilkjøpet jeg har hatt. Jeg fikk den for 1 kr + frakt ifra Telenor uten operatørlås med et kontantkort da de feilpriset i sin nettbutikk når de la den inn for salg første dagen. Meget heldig der, kjøpte med 10 stk og solgte de andre 9 :-) Har dere hatt en slik beskytelse case til N95? ganske kjekt, kjøpte meg et par for å bruke de til fest sammenheng, funket jæ***g bra! Link: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=528228088 Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk du virkelig alle 10 mobilene?? Trodde alle nettbutikker hadde reservert seg mot urimelig feilprisede varer Beskyttelsescase øker bare nerdefaktoren ganske mange hakk Å skifte display koster ikke mye, og hvis man ikke har planer om å selge den ser jeg ikke grunn til å dytte mobilen inn i fæle plastlommer. Jeg bruker GPS nesten hver dag, selv om jeg ikke har bil. Find Nearby er jo genialt. Finner man nærmeste ica, pub, mcdonalds, kjøpesenter etc. endless possibilities:) Bar codes tror og håper jeg kommer til å bli mye brukt fremover. koder som viser visittkort, busstider, info om maten du kjøper etc. tror jeg tar av i løpet av året. Foreløpig dekker N95 alle mine gadget-behov når jeg er på farten, så tror det skal mye til før jeg selger den;) Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jepp fikk alle 10 stk! Vart overaska at jeg fikk alle telefonene! :-) Tjente "litt" spenn på det jah Jaja, blir godt å gå over til E51 :-) Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 NOEN SOM HAR PRØVD DETTE BATTERIET ??? http://www.blocket.se/vi/14346181.htm?ca=11_s selges bl.a på EBAY og på nevnte adresser - skal google etter tester ! nå må nokia virkelig få lagd et orginalt med tilsvarende kapasitet ! Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 NOEN SOM HAR PRØVD DETTE BATTERIET ??? http://www.blocket.se/vi/14346181.htm?ca=11_s selges bl.a på EBAY og på nevnte adresser - skal google etter tester ! nå må nokia virkelig få lagd et orginalt med tilsvarende kapasitet ! ser ut til de fleste som har kjøpt på EBAY er fornøyd - du dobler kapasiteten ihvertfall ,en påsto 4 dobbelt ! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fant en N95 blog i dag: http://n95blog.com/ Verdt å titte på. Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Etter at jeg oppgraderte til nyeste sw så får jeg ikke sett filmer fra youtube med noe program lengre. Heller ikke det som man kan lastened via mobilen. står at den ikke får kontakt med server ellerno.samme har skjedd med min kammerats 8gb verson Lenke til kommentar
trak54 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei. Har problemer med min N95 når jeg er i utlandet, jeg kan motta samtaler men ingen hører hva jeg sier. Dette har skjedd ved hver utenlandsreise. Noen som har hatt lignende problemer? trak54 Lenke til kommentar
cyber370 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg mottar meldinger kommer kun nummer frem. Har ikke 2 nummer av vært. Navn kommer kun opp hvis noen ringer, men ikke når jeg mottar meldinger. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Ble sånn plutselig over natten tror jeg. Nyeste firmware Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei. Jeg har n95 og er veldig fornøyd. Hatt den siden dagen den kom ut. Har tenkt på å kjøpe en e90 i tillegg, og vil gjerne lese litt om den. Har lest testen her på amobil etc, men finner ikke tilsvarende tråde som dette om den.. Noen som kan hjelpe meg å finne den. Takk Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg har n95 og er veldig fornøyd. Hatt den siden dagen den kom ut. Har tenkt på å kjøpe en e90 i tillegg, og vil gjerne lese litt om den. Har lest testen her på amobil etc, men finner ikke tilsvarende tråde som dette om den.. Noen som kan hjelpe meg å finne den. Takk Hei. Jeg har n95 og er veldig fornøyd. Hatt den siden dagen den kom ut. Har tenkt på å kjøpe en e90 i tillegg, og vil gjerne lese litt om den. Har lest testen her på amobil etc, men finner ikke tilsvarende tråde som dette om den.. Noen som kan hjelpe meg å finne den. Takk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vits med å poste to ganger samme innlegg? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Finnes det noen prorammer som blokkerer meldinger/sms? Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 NOEN SOM HAR PRØVD DETTE BATTERIET ??? http://www.blocket.se/vi/14346181.htm?ca=11_s selges bl.a på EBAY og på nevnte adresser - skal google etter tester ! nå må nokia virkelig få lagd et orginalt med tilsvarende kapasitet ! ser ut til de fleste som har kjøpt på EBAY er fornøyd - du dobler kapasiteten ihvertfall ,en påsto 4 dobbelt ! skal gi tilbake mld bestilte på ebay nå , håper det er bra . er veldig lei av å måtte lade hele tiden Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vits med å poste to ganger samme innlegg? Ingen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 mrhw: Nei det finnes ikke en dedikert tråd til E90. Du kan alltids lage en selv Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) NOEN SOM HAR PRØVD DETTE BATTERIET ??? http://www.blocket.se/vi/14346181.htm?ca=11_s selges bl.a på EBAY og på nevnte adresser - skal google etter tester ! nå må nokia virkelig få lagd et orginalt med tilsvarende kapasitet ! ser ut til de fleste som har kjøpt på EBAY er fornøyd - du dobler kapasiteten ihvertfall ,en påsto 4 dobbelt ! skal gi tilbake mld bestilte på ebay nå , håper det er bra . er veldig lei av å måtte lade hele tiden jeg har testa litt - originalbatteriet holdt ca 1 time video-opptak dette batteriet holdt 2 timer .... hurra !!! Endret 6. februar 2008 av juveng Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 mrhw: Nei det finnes ikke en dedikert tråd til E90. Du kan alltids lage en selv Takk for hyggelig svar!! Lenke til kommentar
knarken Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 den e ikkje so masse stas den n95.. vil sei lg ku990 e hakket bedre sjøl om at dden ikkje har gps..men du bruka ikkje den so masse uansett. eller og pluss at de e jo heilt zyyyyyyyyyyykt dårli batteri på n95..må jo lade den kvar jækla dag..so de trekke ned en del då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå