Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,jeg oppdaterte min n95 med den nyeste firmware,og i den forbindelse lurte jeg på hvordan

Jeg får tilbake " Gule sider" under programmet " søk" og hvordan jeg får fjernet "søk" fra forsiden?

Mvh.

Morgan

Endret av Morgan
Lenke til kommentar

Gule sider kom av seg selv etter at jeg hadde brukt søk en stund. Jeg liker den søkegreia veldig godt, så jeg har ikke sett på hvordan man fjerner den, men jeg tipper du må finne innstillingene for aktiv ventemodus under Verktøy-Innstillinger-...

Lenke til kommentar

Prøvde å innstallere ett program i går, hvorpå telefonen begynte å bli utrolig treg og hang seg. Restartet tlf en haug med ganger, men den henger og blir treg åkke som. Dette skyldes ett eller annet med minnekortet, for hvis jeg tar det ut og restarter er tlf helt fin. Har vært borte i dette mang en gang før, og da særlig med min gamle N80. Så, er det minnekortet som blir skadet, eller er det at den prøver å lese/skrive til de den ødelagte installasjonen. eller noe annet?

Forøvrig oppfører den seg som de fleste Nokiaer (etter hva jeg har erfart og skjønt) hvor at den alltid skal innstallere ett eller annet ved hver oppstart (noe den ikke klarer - står bare mislykket): er det noe sted hvor man kan fjerne "startup" filer? eller få fikset dette på annet vis?

Jeg er lite interessert i nok en gang å måtte formatere minnekortet for å fikse dette, særlig pga av bilder/videoer og masse programmer som er der.

Har også prøvd å åpne minnekortet på to forskjellige PC-er, men de henger relativt kjapt...noen ganger kan man lese kortet nogenlunde dog, men vet ikke helt hvor jeg skal lete for å fjerne det sist innstallerte innholdet. Finner faktisk ikke referanser til programmet noe steder :hmm:

Løsninger, anyone?

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Hei,jeg oppdaterte min n95 med den nyeste firmware,og i den forbindelse lurte jeg på hvordan

Jeg får tilbake " Gule sider" under programmet " søk" og hvordan jeg får fjernet "søk" fra forsiden?

Mvh.

Morgan

Det er ikke mulig - du må fjerne alt eller ingenting (altså velge Aktiv ventemodus eller ikke...)

Lenke til kommentar

Mvh.

Morgan

Det er ikke mulig - du må fjerne alt eller ingenting (altså velge Aktiv ventemodus eller ikke...)

Gule sider er tilgjengelig igjen, trykk på tilgjengelige oppdateringer i søkeprogrammet..

Lenke til kommentar
Har du prøvd en annen PC? Står minnekortet i mobilen? I så fall, kan du jo prøve med en minnekortleser.

Har prøvd to PC-er med minnekortlesere. Vet ikke hvorfor dette skjer, men som jeg har opplevd tidligere krasjer minnekortene etter at det skjer en eller annen feil på telefonen. Etter dette henger pc'ene hvis man prøver å lese kortene. Løsningen har alltid vært å formatere kortene og legge alt inn på nytt. Så jeg får vel bite i det sure eplet nok en gang :( Mulig dette er et Symbian problem, for jeg har kun opplevd dette med Symbian telefoner... :hmm:

Lenke til kommentar

Finnes det noen programmer hvor man kan sette passord på album(bilder)?Jeg har prøvd noen men der sette passord på alle bilder.

Men leter etter prog. sånn at du kan bare velge album og taste in passordet og du kan se bildene,finnes det noe slikt?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her

En venn prøver å sende meg en film på ca 400MB via Bluetoth..men jeg får feilmeldingen "kan ikke motta, ikke nok minne"..Jeg har et helt nytt 2 GB minnekort..

Det viser seg at telefonen min prøver å lagre filmen på telefonminne..og ikke på minnekortet..

Har holdt på i timesvis her..og finner ikke ut av hvordan jeg kan få filene rett på minnekortet når jeg mottar med bluetooth!

Noen som har noen ideer?

på forhånd takk :!:

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her

En venn prøver å sende meg en film på ca 400MB via Bluetoth..men jeg får feilmeldingen "kan ikke motta, ikke nok minne"..Jeg har et helt nytt 2 GB minnekort..

Det viser seg at telefonen min prøver å lagre filmen på telefonminne..og ikke på minnekortet..

Har holdt på i timesvis her..og finner ikke ut av hvordan jeg kan få filene rett på minnekortet når jeg mottar med bluetooth!

Noen som har noen ideer?

Gå inn på meldingsinstillinger.. Der skal det gå an å velge mellom minnekort og telefonminne ;)

Edit*

Gå¨inn på "meldinger". Trykk på "valg" og så "instillinger". Så velger du "annet" og der kan du velge :)

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Har du prøvd en annen PC? Står minnekortet i mobilen? I så fall, kan du jo prøve med en minnekortleser.

Har prøvd to PC-er med minnekortlesere. Vet ikke hvorfor dette skjer, men som jeg har opplevd tidligere krasjer minnekortene etter at det skjer en eller annen feil på telefonen. Etter dette henger pc'ene hvis man prøver å lese kortene. Løsningen har alltid vært å formatere kortene og legge alt inn på nytt. Så jeg får vel bite i det sure eplet nok en gang :( Mulig dette er et Symbian problem, for jeg har kun opplevd dette med Symbian telefoner... :hmm:

Høres jo ut som det er et program som ødelegger for deg. En mulighet er å starte med tom mobil og tomt minnekort, og legge tilbake en og en ting til du fikk feilen på nytt. Det er forsåvidt en stor jobb, men kanskje verdt det når du har så mye problemer med det.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her

Noen som har noen ideer?

Gå inn på meldingsinstillinger.. Der skal det gå an å velge mellom minnekort og telefonminne ;)

Edit*

Gå¨inn på "meldinger". Trykk på "valg" og så "instillinger". Så velger du "annet" og der kan du velge :)

Tusen hjertelig takk!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...