aslars Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lurer på en liten ting. Jeg har tvillingkort fra Telenor. Hovedkortet står i N95 og det andre kortet i en ikke så kuuuuuul telefon som jeg bruker når jeg løper , sykler o.l. Det jeg lurer på er om det er ett program som kan videresende tekstmeldinger. Tekstmeldingene kommer bare til hovedkortet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lurer på en liten ting. Jeg har tvillingkort fra Telenor. Hovedkortet står i N95 og det andre kortet i en ikke så kuuuuuul telefon som jeg bruker når jeg løper , sykler o.l. Det jeg lurer på er om det er ett program som kan videresende tekstmeldinger. Tekstmeldingene kommer bare til hovedkortet. Regner med det er innkommende meldinger det er snakk om her. http://www.getjar.com/products/5837/SMSForwarder Prøv denne. En kjapp google på: "SMS Forwarder" ga i alle fall dette lille programmet. Ser ut til å dekke behovet Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hm, bare jeg som sliter med å fjerne artister,album,titler osv i musikk avspilleren?! Bytter ut musikken på min relativt ofte, men tag'ene fra mp3'ene blir fremdeles i telefonen selv om jeg sletter selva fila. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Selv om du oppdaterer musikkbiblioteket? Dette må gjøres hver gang du gjør endringer. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja... Hjelper ikke å oppdatere biblioteket. Har forresten nyeste sw, 20.0.015 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg har fått et problem med min N95. Plutselig virker ikke dette med sporing inne i Maps... Før så kunne jo telefonen lage en rute og jeg så hele tiden hvor jeg var på kartet i forhold til ruten... Mener det valget het, start sporing... eller noe lignende... Nå finner jeg ikke igjen dette valget, har bare start navigasjon og start simulasjon... Har prøvd start navigasjon, men får da bare opp en hel masse om vilkår og angrerett, og at jeg må koble til for kjøpsvalg og så videre... Jeg har ikke betalt for navigasjon og hadde ikke tenkt til det heller.... Kan noen være så snill og hjelpe meg? Har vært i kontakt med teknisk support på Nokia, de sier at dette er et valg som er tatt vekk i en av de senere versjonene. Kan noen av dere bekrefte dette? Er det noen som har dette valget som har siste versjon av softwaren? Og som ikke har betalt for navigasjon? Ja jeg kan bekrefte det Hadde en tidligere version av Maps og der kunne jeg starte navigasjonen (uten stemmestyring). Når jeg prøver nå blir jeg bedt om å kjøpe driten.. Forresten takk til 2bb1 og frederi for raske svar Endret 4. januar 2008 av gilera Lenke til kommentar
aslars Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for svaret CaZpeR. Føler meg litt dum som ikke har kommet på den ideen selv. Har lurt en stund på dette. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Regner med det er innkommende meldinger det er snakk om her. http://www.getjar.com/products/5837/SMSForwarder Prøv denne. En kjapp google på: "SMS Forwarder" ga i alle fall dette lille programmet. Ser ut til å dekke behovet Dette programmet så interessant ut. Vet noen om det er mulighet for å legge inn hvilke tider den skal være aktiv? Trenger dette kun i arbeidstiden, og ikke ellers...ingen vits å forwarde meldinger da jeg bruker hovedtlf Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Regner med det er innkommende meldinger det er snakk om her. http://www.getjar.com/products/5837/SMSForwarder Prøv denne. En kjapp google på: "SMS Forwarder" ga i alle fall dette lille programmet. Ser ut til å dekke behovet Dette programmet så interessant ut. Vet noen om det er mulighet for å legge inn hvilke tider den skal være aktiv? Trenger dette kun i arbeidstiden, og ikke ellers...ingen vits å forwarde meldinger da jeg bruker hovedtlf Da kan du vel bare lukke programmet? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Regner med det er innkommende meldinger det er snakk om her. http://www.getjar.com/products/5837/SMSForwarder Prøv denne. En kjapp google på: "SMS Forwarder" ga i alle fall dette lille programmet. Ser ut til å dekke behovet Dette programmet så interessant ut. Vet noen om det er mulighet for å legge inn hvilke tider den skal være aktiv? Trenger dette kun i arbeidstiden, og ikke ellers...ingen vits å forwarde meldinger da jeg bruker hovedtlf Da kan du vel bare lukke programmet? Joda, selvfølgelig kan man starte/lukke programmet manuelt, men kjenner jeg meg rett vil jeg nok ikke huske på det hele tiden... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Joda, selvfølgelig kan man starte/lukke programmet manuelt, men kjenner jeg meg rett vil jeg nok ikke huske på det hele tiden... Er det bare nå jeg skal komme inn med en kjapp google med et program som heter: "application timer" elns? Men sorry... Fant det ikke Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har fått et nytt problem med telefonen min nå....Når jeg snakker i telefonen er det enormt mye støy, høres ut som om høytaleren er sprengt, og jeg kan høre meg selv snakke. Dette er ikke den vanlige statiske støyen som er på n95 fra før. Noen som vet hva dette kan være? hadde samme lyd i tlf som deg. har akkurat hatt min på nn. fikk den igjen etter to timer, og da hadde tlf ny slider ny skjerm nye deksler og ny høyttaler. kostet 350kr og da er 200 av de expressgebyr. resten gikk på garantien. tlf er som ny. de vet hva service er. Hvor er dette henn? Har samme problem med min, men det skjer ikke hver gang jeg snakker. Er en feil ved N95 dette. Fikk samme på min, og stakk til Zodiac Norge (Oslo). Der kunne jeg snike i køen for 300,- , og fikk byttet høyttaler m/frontdeksel (sitter visst sammen dette) og slidere. Telefonen ble som ny etterpå Haddde forøvrig lurt på om min var for mye slarkete tidligere, og kontaktet et annet servicested hvor de så på den og sa at slarken var helt normal. Men etter å ha fått bytter sliderne på Zodiac, er telefonen helt knall Merkelig, etter å ha hatt den skurringa i et par dager, ble plutselig alt bra igjen midt under en samtale :o Får se hvor lenge det varer da Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Merkelig, etter å ha hatt den skurringa i et par dager, ble plutselig alt bra igjen midt under en samtale :oFår se hvor lenge det varer da min var også slik. Det kom og gikk ettersom. Etter at jeg fikset den, har den vært bra Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Joda, selvfølgelig kan man starte/lukke programmet manuelt, men kjenner jeg meg rett vil jeg nok ikke huske på det hele tiden... Er det bare nå jeg skal komme inn med en kjapp google med et program som heter: "application timer" elns? Men sorry... Fant det ikke Hva med dette? Skjønner jeg artikkelen rett skal den da også kunne starte og lukke programmer? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva med dette? Skjønner jeg artikkelen rett skal den da også kunne starte og lukke programmer? Hmm... Ikke værst. Er bare for noen med N95 og teste Helst gi en tilbakemelding Lenke til kommentar
agep Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er 6GB eller aller helst 8GB minnekort å oppdrive? Finner bare 4GB i butikker. Mener å ha lest i en post at folk har bestilt 6 eller 8 på nett? Om noen vet om et sted hvor jeg kan bestille som er anbefalt blir jeg glad Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er 6GB eller aller helst 8GB minnekort å oppdrive? Finner bare 4GB i butikker. Mener å ha lest i en post at folk har bestilt 6 eller 8 på nett? Om noen vet om et sted hvor jeg kan bestille som er anbefalt blir jeg glad http://www.mymemory.co.uk/memory/SanDisk/8.../SD/(SDHC)/Card Lenke til kommentar
agep Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er 6GB eller aller helst 8GB minnekort å oppdrive? Finner bare 4GB i butikker. Mener å ha lest i en post at folk har bestilt 6 eller 8 på nett? Om noen vet om et sted hvor jeg kan bestille som er anbefalt blir jeg glad http://www.mymemory.co.uk/memory/SanDisk/8.../SD/(SDHC)/Card Tusen takk. Noen som har brukt denne nettbutikken samt testet dette kortet på en N95? Endret 7. januar 2008 av agep Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp. ellers ville jeg ikke postet linken 3-4 dagers leveringstid, og den virker glimmers på N95! Lenke til kommentar
agep Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp. ellers ville jeg ikke postet linken 3-4 dagers leveringstid, og den virker glimmers på N95! Flott:) Da er det bestilt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå