insolvent Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg fant en flott applikasjon som kan brukes til å se og lagre videoer fra YouTube: Hjemmeside: emTube emTube is an application for Symbian S60 3rd edition phones that allows you to: Search and browse videos on YouTube. Download selected videos onto your phone. Stream FlashVideo files directly from YouTube. Play local FlashVideo files. Other features: - Audio and position control during playback. - Normal and full screen (portrait and landscape mode) video playback. - Ability to use built in accelerometer to rotate video between portrait/landscape mode. Direktelink til fil (N95) Programmet har en innebygd rotate funksjon, så du får fullscreen om du legger telefonen på siden! Dersom du har RotateMe kjørende i bakgrunnen, lønner det seg å deaktivere denne. Det fungerer med RotateMe aktivert også, men da blir det ikke fullscreen, når du legger telefonen over.... Selv om du deaktiverer rotatefunksjonen i emTube, blir det kanter over og under filmen når RotateMe er aktivt. Anbefales sterkt!! Endret 30. desember 2007 av insolvent Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg fant en flott applikasjon som kan brukes til å se og lagre videoer fra YouTube:Hjemmeside: emTube emTube is an application for Symbian S60 3rd edition phones that allows you to: Search and browse videos on YouTube. Download selected videos onto your phone. Stream FlashVideo files directly from YouTube. Play local FlashVideo files. Other features: - Audio and position control during playback. - Normal and full screen (portrait and landscape mode) video playback. - Ability to use built in accelerometer to rotate video between portrait/landscape mode. Direktelink til fil (N95) Programmet har en innebygd rotate funksjon, så du får fullscreen om du legger telefonen på siden! Dersom du har RotateMe kjørende i bakgrunnen, lønner det seg å deaktivere denne. Det fungerer med RotateMe aktivert også, men da blir det ikke fullscreen, når du legger telefonen over.... Selv om du deaktiverer rotatefunksjonen i emTube, blir det kanter over og under filmen når RotateMe er aktivt. Anbefales sterkt!! TAKK! Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lenge siden jeg har vært her nå, og derfor lurer jeg på følgende; Hva er siste info ang. rotateme? Noen som vet når den endelige versjonen er klar, og om det vil koste noe? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg fant en flott applikasjon som kan brukes til å se og lagre videoer fra YouTube:Hjemmeside: emTube emTube is an application for Symbian S60 3rd edition phones that allows you to: Search and browse videos on YouTube. Download selected videos onto your phone. Stream FlashVideo files directly from YouTube. Play local FlashVideo files. Other features: - Audio and position control during playback. - Normal and full screen (portrait and landscape mode) video playback. - Ability to use built in accelerometer to rotate video between portrait/landscape mode. Direktelink til fil (N95) Programmet har en innebygd rotate funksjon, så du får fullscreen om du legger telefonen på siden! Dersom du har RotateMe kjørende i bakgrunnen, lønner det seg å deaktivere denne. Det fungerer med RotateMe aktivert også, men da blir det ikke fullscreen, når du legger telefonen over.... Selv om du deaktiverer rotatefunksjonen i emTube, blir det kanter over og under filmen når RotateMe er aktivt. Anbefales sterkt!! har du sjekket at når du har save'et og går inn for å åpne dem så støttes det ikke, men å søke og se video og slik mens du er tilkoblet funker kjempebra. noen som vet noe angående å kunne åpne når en har lagret videoen? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) har du sjekket at når du har save'et og går inn for å åpne dem så støttes det ikke, men å søke og se video og slik mens du er tilkoblet funker kjempebra. noen som vet noe angående å kunne åpne når en har lagret videoen? Det fungerte helt utmerket å lagre dem for meg, både "download" under "search result" i options nede i bunnen og "save" rett fra filmvisningen.. Når du har lagret dem så går du på "open Locale file" og det fungerer kjempe fint det også... Må man forresten har N95AccelerometerPlugin installert for at rotate skal fungere? Edit: må bare si tusen takk til insolvent for et fantastisk tips Endret 30. desember 2007 av R@ge Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Må man forresten har N95AccelerometerPlugin installert for at rotate skal fungere? Nope fungerer uten noen ting Men spørs bare om man får sletta videoene da... Endret 30. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lenge siden jeg har vært her nå, og derfor lurer jeg på følgende; Hva er siste info ang. rotateme? Noen som vet når den endelige versjonen er klar, og om det vil koste noe?"rotateMe is freeware and will always remain free."Dette gjelder forresten alle programmene hans. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Angående installasjon av "rotateMe".. Jeg får melding om sertifikatfeil? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Du må vel signere det? Er endelig versjon av RotateMe kommet ut? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Men spørs bare om man får sletta videoene da... Eneste metode slik jeg ser det er å gå inn i filbehandling og slette dem der. Det er jo forsåvidt greit nok det da.... Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det kun jeg som får rødaktig skjerm på mobilen min når jeg skal ta bilder eller film? Etter litt prøving og feiling så ser det ut til at det kan være strømnivået som gjør dette, er batteriet halvfullt så blir skjermen rød, fullt batteri....ikke noe problem med kameraet..skjønner ikke noe av dette! Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når man skal bruke internett gjennom programmer f.eks emTube får jeg flere alternativer, netcom internett,nettkom mobile,alt så hva skal man velge? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når man skal bruke internett gjennom programmer f.eks emTube får jeg flere alternativer, netcom internett,nettkom mobile,alt så hva skal man velge? når jeg er hjemme så bruker jeg det trådløse nettverket i huset, koster ikke da å bruke det å gå på nettet . ellers velger jeg netcom internett eller netcom mobil. men det koster penger. ang. å save med emTube.... må jeg bruke programmet til å open locale file et eller annet for å kunne se på filmene? for jeg velger å save dem på dataminnet. går jeg da inn på filbehandling og åpner dataminne der jeg har lagret dem, får jeg opp filtype støttes ikke. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har fått et nytt problem med telefonen min nå.... Når jeg snakker i telefonen er det enormt mye støy, høres ut som om høytaleren er sprengt, og jeg kan høre meg selv snakke. Dette er ikke den vanlige statiske støyen som er på n95 fra før. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når man skal bruke internett gjennom programmer f.eks emTube får jeg flere alternativer, netcom internett,nettkom mobile,alt så hva skal man velge? 'NetCom mobil' når du surfer på mobilen, 'NetCom Internett' når du surfer på PC-en. Det er hvertfall hensikten med å få begge, men om det er no spes forskjell vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjerviken Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du må vel signere det? Er endelig versjon av RotateMe kommet ut? Ingen som vet? Skulle likt å visst det jeg også. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, du må signere det, og nei, endelig versjon av RotateMe er ikke kommet ut. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Edit: må bare si tusen takk til insolvent for et fantastisk tips Man må jo dele med seg når man finner noe! Jeg fant linken på denne siden (kanskje noen finner noe annet nyttig): http://www.symbian-freeware.com/ Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Digger n95.. proev vampent vnes.. meget kul emulator for nintendo spill.. spiller super mario bros 1 og 3 for tiden funker bra og er kult:D Lenke til kommentar
jsjnorge Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva er det som er gratis med navigasjonen til n95? Har fått med meg at det er "gratis" å laste ned kart, men koster det noe å skrive inn en adresse og bruke telefonen til å navigere dit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå