Smilys123 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 noen fler som har fått beta 4 av rotateme eller henger dere etter?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har beta4 kommet ut av RotateME? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har beta4 kommet ut av RotateME? ja den har kommet.. den er helt overlegen i forhold til de gamle betaene.. onsdag forventer samir releasen av fullversjonen.. da er det bare nokmote som jeg venter på=) Endret 9. desember 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ja den har kommet.. den er helt overlegen i forhold til de gamle betaene.. Kan du legge den ut her eller?? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Klarer du ikke vente til onsdag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, kan du Mika77 legge den ut beta4 versjonen ut her ? Greier ikke å vente til Onsdag. Men når man har donert en gang, får man alle programmene til han Samir da? Blir digg når NokMote kommer ut, blir jo nesten like bra som trykkfølsom skjerm Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Klarer du ikke vente til onsdag? hehe.. joda Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, kan du Mika77 legge den ut beta4 versjonen ut her ? Greier ikke å vente til Onsdag. Men når man har donert en gang, får man alle programmene til han Samir da? Blir digg når NokMote kommer ut, blir jo nesten like bra som trykkfølsom skjerm Sorry da han utvikler det slik at det er freeware så har jeg ikke hjerte til å dele den.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 FIkk beta4 av RotateME for noen timer siden av han Samir fyrens om lager det Imponerende av han det ass, nå gleder jeg meg utrolig til NokMote kommer Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 For de som måtte ønske en skritteller, kalori- og distansemåler har Activity Monitor nå blitt lansert av Nokia, har ikke testet det selv ennå, men det er det vel noen som sikker vil gjøre. Du kan jo kanskje legge den inn på førstesiden også 2bb1? Så også at noen har lagt ut beta 4 av RotateMe på dette forumet så jeg. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 For de som bruker nye RotateMe 2.0 beta 4; Programet kommer med innebygget ny hotkey for aktiver og deaktivere RotateMe funksjonen! Hotkey: [blyant] + [kamera]trykk inn samtidig! informasjon om forandringer: - NEW: Settings: * Sensitivity: Better than words, look at this schema: * Reactivity: 30 (high): The screen will rotate as soon as the phone is in landscape / portrait position (according to the sensitivity range) 0 (low): You have to keep the phone rotated for a while Low reactivity prevents unwanted rotation when the phone is shaked * Auto Start: Auto launch rotateMe at phone boot * Inactivity Delay: After this inactivity delay, auto-rotation will be stopped. Press a key to reactivate auto-rotation * Priority: High priority allow a better reactivity when big apps are launched * System App. : When activated, prevent rotateMe to be closed by the OS in low RAM conditions Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Hvilket player bruker dere for å se avi filer? Er det noe bra programme som beskytter mapper/filer med passordet? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Hvilket player bruker dere for å se avi filer? Er det noe bra programme som beskytter mapper/filer med passordet? Jeg bruker smartmovie og coreplayer, begge er kjøpeprogrammer.. Men divx player er gratis.. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hei! Hvilket player bruker dere for å se avi filer? Er det noe bra programme som beskytter mapper/filer med passordet? Jeg bruker smartmovie og coreplayer, begge er kjøpeprogrammer.. Men divx player er gratis.. Har coreplayer å, men synes den var litt vanskelig når det gjelder full skjerm da jeg kobler han til tv ------- hva med "passprogrammet" ingen som bruker? vil ha passord på meldingene mine Endret 11. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
veos Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 For de som måtte ønske en skritteller, kalori- og distansemåler har Activity Monitor nå blitt lansert av Nokia, har ikke testet det selv ennå, men det er det vel noen som sikker vil gjøre. Du kan jo kanskje legge den inn på førstesiden også 2bb1? Så også at noen har lagt ut beta 4 av RotateMe på dette forumet så jeg. Fungerer veldig bra for de som måtte ønske et slikt program, testet det selv, men har ikke satt meg skikkelig inn i det, da jeg ikke er den største treningsnarkomanen! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har et spørsmål om kameraet jeg, for alle bildene ejg tar blir så "sjåmete", de er ute av fokus, selv om jeg tar bildet når søkeren har den grønne firkanten. Tar jeg et stort oversiktsbilde, blir mesteparten ute av fokus.. blir aldri skarpt. Noe galt med min mobil, eller er alle bildene til kameratelefonen N95 slikt? Lenke til kommentar
agep Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Noe galt med min mobil, eller er alle bildene til kameratelefonen N95 slikt? Du må nok bare kutte ned på kaffeforbruket... Jeg opplever det samme selv, alt for mange av bildene mine blir grøtete selv om de er i forkus. Jeg tror det bare er kameraet som er veldig sensitivt for skjelving rett og slett Endret 11. desember 2007 av agep Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noe galt med min mobil, eller er alle bildene til kameratelefonen N95 slikt? Du må nok bare kutte ned på kaffeforbruket... Jeg opplever det samme selv, alt for mange av bildene mine blir grøtete selv om de er i forkus. Jeg tror det bare er kameraet som er veldig sensitivt for skjelving rett og slett jeg har merket at etter oppdaterte fw så er ikke kamera så bra når jeg tar bilder med blits!!! virker som jeg syns kamera ble litt dårligere enn før oppdateringen. vet ikke om andre og har merket det Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noe galt med min mobil, eller er alle bildene til kameratelefonen N95 slikt? Du må nok bare kutte ned på kaffeforbruket... Jeg opplever det samme selv, alt for mange av bildene mine blir grøtete selv om de er i forkus. Jeg tror det bare er kameraet som er veldig sensitivt for skjelving rett og slett jeg har merket at etter oppdaterte fw så er ikke kamera så bra når jeg tar bilder med blits!!! virker som jeg syns kamera ble litt dårligere enn før oppdateringen. vet ikke om andre og har merket det Jeg også har en følelse av at bildekvaliteten har blitt dårligere etter fw-updaten. Lurer på hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå