Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som bruker LivePVR? Jeg tester nå v2.71 og har ett problem med at jeg ikke får fjernet pipelyden som dukker opp innimellom under opptak av samtaler.

Under settings har man mulighet for å velge vekk pipelyden, men dette lar seg ikke lagres hos meg. Hver gang jeg går inn i settings igjen, så er det ingen hake lenger på denne muligheten..? Alle de andre settingene lar seg forøvrig endres uten problem...

Noen som har en løsning, evt. ikke opplever dette problemet?

Lenke til kommentar
Er det noen som bruker LivePVR? Jeg tester nå v2.71 og har ett problem med at jeg ikke får fjernet pipelyden som dukker opp innimellom under opptak av samtaler.

Under settings har man mulighet for å velge vekk pipelyden, men dette lar seg ikke lagres hos meg. Hver gang jeg går inn i settings igjen, så er det ingen hake lenger på denne muligheten..? Alle de andre settingene lar seg forøvrig endres uten problem...

Jeg har samme problem, og de jeg snakker med hører jo også den pipelyden...

Jeg tenkte jeg skulle sende dem en mail jeg....

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem, og de jeg snakker med hører jo også den pipelyden...

Jeg tenkte jeg skulle sende dem en mail jeg....

Jepp... jeg sendte dem jo en mail ja, og dette var svaret:

On N95 the beep sound that comes every 15/20 secs is not heard by the other end and is not recorded. That is why the program intentionally removes the "no beep option" checked.

kommentar?

Lenke til kommentar
Jepp... jeg sendte dem jo en mail ja, og dette var svaret:

On N95 the beep sound that comes every 15/20 secs is not heard by the other end and is not recorded. That is why the program intentionally removes the "no beep option" checked.

kommentar?

Dette er jo bare tull. Jeg har testet med to telefoner, og andre enden hører pipet klart og tydelig...

Jeg har undersøkt litt rundt , og funnet en patch som muligens fikser dette (BeepOff v3.02). Gir tilbakemelding på om den funker bare jeg får testet den.

Lenke til kommentar
Dette er jo bare tull. Jeg har testet med to telefoner, og andre enden hører pipet klart og tydelig...

Jeg har undersøkt litt rundt , og funnet en patch som muligens fikser dette (BeepOff v3.02). Gir tilbakemelding på om den funker bare jeg får testet den.

Ja flott...

Dersom vi ikke får det til kan vi sende en felles klage til dem så fixer de det nok...

Med felles mener jeg at vi bare kan referere til ordre nummerene så kan de faktisk verifisere at dette gjelder flere personer...

De er i hvert fall utrolig kjappe til å svare på e-post virker det som....

Kanskje det er noe muffens med Norsk symbian OS?

Lenke til kommentar

Ja flott...

Dersom vi ikke får det til kan vi sende en felles klage til dem så fixer de det nok...

Med felles mener jeg at vi bare kan referere til ordre nummerene så kan de faktisk verifisere at dette gjelder flere personer...

De er i hvert fall utrolig kjappe til å svare på e-post virker det som....

Kanskje det er noe muffens med Norsk symbian OS?

Det viste seg at BeepOff kun fungerer på 2nd Ed. og ikke 3rd. Er visstnok et problem med å få vekk pipinga på 3rd ed. generellt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...