Athikez Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 får ikke registrert godtar ikke e mail adr min dritt dette Du kan ikke bli medlem på siden med epost som hotmail.no, yahoo.no, gmail etc... De har byttet regler på dette.. Du kan lage deg en ny mail adresse hos hotmail med dittnavn@live.no det funket for meg! Lenke til kommentar
lil7star Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er utrolig fornøyd med min N95, men som en gadgetnerd har jeg også veldig lyst på en E90. Problemet er at jeg ikke liker designet på E90 så alt for mye. Jeg fant derfor ut at jeg måtte prøve å lage et "nytt" design. En slags hybrid mellom N95 og E90. Detter er nå min drømmemobil *bilde* Stilig! Har sett litt av det du har gjort på hjemmesiden din, ganske imponerende arbeid! Stå på, så kanskje det er du som står bak Nokias design om et par år? Nokia sier jo ikke akkurat at man ikke har lov til å oppdatere selv, når det er mulig å laste ned fw fra deres side?? Forøvrig har du bare rett på penger tilbake dersom selger ikke gir deg nytt produkt etter to mislykkede forsøk på å rette feilen. Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvor kan jeg finne lightsaber da? Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ...google er din venn... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vet ikke om det var her noen som spurte om veske til n95 som kunne festes til beltet,fant noen her: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.N95%208GB Koster 3-4 dollar og free shipping... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det flere som har mistet programmet "GPS-data" etter den siste fw-oppdateringen? Dere vet det programmet som inneholder et slags kompass, avstand til målet og så videre. Det lå i Verktøy->GPS-data... Finner det ikke på hjemmesidene til Nokia heller. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Er det flere som har mistet programmet "GPS-data" etter den siste fw-oppdateringen?Dere vet det programmet som inneholder et slags kompass, avstand til målet og så videre. Det lå i Verktøy->GPS-data... Finner det ikke på hjemmesidene til Nokia heller. Se under verktøy-->tilkobling der ligger min.. Har v20 Endret 8. desember 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 her er lightsaber v1.4 for de som vil ha det Lightsabre.zip Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 her er lightsaber v1.4 for de som vil ha det hvordan åpner en det? har installert men når jeg skal starte programmet skjer det ikke noe Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det skal vel bare være å vente i ca 1 min før du begynner å fekte. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har et problem med batteri på min nokia N95! Den holder så lite... Jeg må lade mobilen min hver eneste dag, selv om jeg ikke bruker mobilen mer en normalt. Jeg har slått av alt av programer og slikt, har til og med slått av 3G. Men likavel så må jeg lade N95 hver dag. Er det noe galt med batteriet mitt tro? Har kompiser som har samme mobil, som har bedre batteri enn meg har jeg intrykk av... Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan får jeg lagt til ny firmware? Nokia Software Updater finner ingen ny versjon! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har du den operatørsperra da? Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 nei. Min nokia Software Update finner ingen ny firmware. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 her er lightsaber v1.4 for de som vil ha det hvordan åpner en det? har installert men når jeg skal starte programmet skjer det ikke noe Du må også installere rdaccelometerpluginet ellers så kan ikke lightsaber bruke motionsensoren Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Laget en post om rotateMe 2.0 beta 4! Les mer om det her. Endret 8. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hvordan får jeg lagt til ny firmware? Nokia Software Updater finner ingen ny versjon! Du må endre produktkoden... Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625 EDIT: så du slipper å lete... Produktkoden du skal bruke er dette: Plum: 0536068: SCANDINAVIA Sand: 0534847: SCANDINAVIA Endret 8. desember 2007 av R@ge Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Laget en post om rotateMe 2.0 beta 4! Les mer om det her. Har den kommet ut allerede? Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor skal den produktkoden legges inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå