arr1000 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nye versjon av Google Maps for mobile fungerer med den interne GPS i N95. Fungerer utmerket. Se artikkel Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da haha meker ikke så mye av det faktisk:P synes at beta3 er bedre.. merka til usb buggen påv2, når man koble n95 til data så skjedde det ingenting med den nye firmwaren.. @strong429 beskriv åssen du signerer filen så skal jeg se om det er der du gjør noe galt.. Merket ikke dere at det tok mye lenger tid før den skiftet med beta 3? Med beta 2 skiftet den jo lynkjapt? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Merket ikke dere at det tok mye lenger tid før den skiftet med beta 3? Med beta 2 skiftet den jo lynkjapt? selve skiftet synes jeg går raskere.. men rotateme dreier bildet først når du virkelig legger telefonen på siden nå, synes beta2 var litt overfølsom.. hehe bare mine tanker:P Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hmm, jaja sikkert bare en vanesak. Uansett blir det vel til at jeg beholder den nyeste Veldig mye snadder det har kommet til N95 i det siste, så bare si ifra om dere oppdager noe "nytt"! Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skjønte ikke helt hva du mente, mika (ang .ir codes) Hvordan oppdaterer jeg de kodene? Sett at jeg sitter med en DM500S, hvordan finner jeg de kodene slik at jeg kan lage selv? Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da haha meker ikke så mye av det faktisk:P synes at beta3 er bedre.. merka til usb buggen påv2, når man koble n95 til data så skjedde det ingenting med den nye firmwaren.. @strong429 beskriv åssen du signerer filen så skal jeg se om det er der du gjør noe galt.. hei har sett på det nå , men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det. men jeg bruker sign-sis-gui og devcertreqestcontrol. kunne du skrivi gangen i det steg for steg i korte trekk kansje Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skjønte ikke helt hva du mente, mika (ang .ir codes) Hvordan oppdaterer jeg de kodene? Sett at jeg sitter med en DM500S, hvordan finner jeg de kodene slik at jeg kan lage selv? inne i programmet der du velger apparat type, så trykker du på f.eks tv, så får du opp alle merkene.. der skal det være en refreshknapp på toppen(det hadde ihvertfall min) eller se Go to the http://irremote.psiloc.com/Wizard.aspx and click on the "full database of lirc codes" link to the archive file held on lirc.org. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hei har sett på det nå , men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det. men jeg bruker sign-sis-gui og devcertreqestcontrol. kunne du skrivi gangen i det steg for steg i korte trekk kansje Greit har lagt til ett annet signeprogram som jeg bruker(er litt lettere i bruk) 1. last ned signsis som jeg har vedlagt 2. unzip mappa til f.eks skrivebordet. behold mappen 3. legg den .sis filen du skal signere i den signsis mappen 4. start devcertprogrammet, lagre .;key og .csr filene i signsis mappen, fyll in no publisher id available og sett passord feks 0000, trykk neste lag ett eller annet firma i gokk(fyll in noe morsomt, legg til alle rettigheter når du får spørsmål om imei 5. last opp .cer filen til symbiansigned.com 6.last ned det sertifikatet du fikk på symbiansigned 7. åpne signsis programmet som du nettopp lastet ned og legg til det som står i programmet 8.trykk på sign i programmet og voila du har signet filen din Ps. hint legg alltid passord til 0000 og lag .key fil og . cer fil med korte navn.. signsis.zip Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke fått noen ny betaversjon av rotateme jeg Dere fikk det på mail i dag? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke fått noen ny betaversjon av rotateme jeg Dere fikk det på mail i dag? Fikk den i natt allerede her.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Øøøøøhm, hvordan i alle dager får man lagt inn en videofil på minnekortet? Jeg kopierte en musikkvideo (.avi) inn i "My Videos"-mappa, men den ligger ikke der når jeg skal åpne den! Og hvorfor kommer den dritten under opp hver gang jeg kobler ifra når det ikke pågår noen overføringer!? Data kan ha gått tapt. Dataoverføringen bør stoppes før du fjerner kabelen. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Øøøøøhm, hvordan i alle dager får man lagt inn en videofil på minnekortet? Jeg kopierte en musikkvideo (.avi) inn i "My Videos"-mappa, men den ligger ikke der når jeg skal åpne den! Og hvorfor kommer den dritten under opp hver gang jeg kobler ifra når det ikke pågår noen overføringer!? Data kan ha gått tapt. Dataoverføringen bør stoppes før du fjerner kabelen. da må du åpne coreplayer og velge open files og finne den i mappa(coreplayer er en av de få videoavspillerene som støtter .avi) dataoverføring kan ha gått tapt greiene er fordi du må stoppe usb-apparatet før du trekker den ut.. nederst i høyre hjørne har du en knapp for trygg fjerning av usb o.l. Endret 30. november 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 har og fått mailen, men jeg mener at det skulle komme en versjon i slutten av November som ikke trengte å signeres.. Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke fått noen ny betaversjon av rotateme jeg Dere fikk det på mail i dag? Fikk den i natt allerede her.. hmm er ikke den smarteste på pc . får ikke dette til , mangler key.file tror jeg tror jeg må gi opp dette . men har så lyst på dette prog . Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har prøvd to signerings-prosedyrer, og begge to fungerte. Jeg fikk installert rotate me begge gangene, men fikk aldri programmet til å starte! Jeg har restarta telefonen, ingen resultat. Det dukker ikke opp i åpne programmer i handy taskman. Noen andre som har problemer med å få det til å kjøre? Evt. hvordan fikse? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har prøvd to signerings-prosedyrer, og begge to fungerte. Jeg fikk installert rotate me begge gangene, men fikk aldri programmet til å starte! Jeg har restarta telefonen, ingen resultat. Det dukker ikke opp i åpne programmer i handy taskman. Noen andre som har problemer med å få det til å kjøre? Evt. hvordan fikse? Du må installere rdaccelometer pluginet for å få rotateme til å virke.. Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg har prøvd to signerings-prosedyrer, og begge to fungerte. Jeg fikk installert rotate me begge gangene, men fikk aldri programmet til å starte! Jeg har restarta telefonen, ingen resultat. Det dukker ikke opp i åpne programmer i handy taskman. Noen andre som har problemer med å få det til å kjøre? Evt. hvordan fikse? Du må installere rdaccelometer pluginet for å få rotateme til å virke.. Herregud, at jeg kunne glemme det Funka utmerket nå! Er en veldig happy man Forresten: Her er beta3 rotate me beta 3 Men til noe helt annet! Noen som bruker nokia music store? Jeg fikk registrert meg og betalt med mitt norske bank-kort, men fikk ikke henta lisensen til mobilen min. Får spilt av filene på PC-en though... Endret 1. desember 2007 av Surrections Lenke til kommentar
agep Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg har problemer med å installere Google Maps v2. Får meldingen: "Godkjenning mislyktes". Noen her som har klart å installere det? gå til denne nettadressen på din mobil: www.google.com/gmm *edit* Bare glem det, jeg fikk det til nå. Jeg brukte Opera først, men nå når jeg brukte den innebygde nettleseren fikk jeg opp en litt annen side, og den versjonene funket.. aner ikke hvorfor Endret 1. desember 2007 av agep Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Beklager at jeg er litt i bakleksa her, men basically så er det "Nokias utgave" av rotateme som ligger innebygget i N82? Rotateme gjør ikke mer eller mindre enn det? EDIT: Noen her med erfaring med TomTom på N95? Funker det greit med den innebygde GPS-antennen? Endret 1. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Beklager at jeg er litt i bakleksa her, men basically så er det "Nokias utgave" av rotateme som ligger innebygget i N82? Rotateme gjør ikke mer eller mindre enn det? EDIT: Noen her med erfaring med TomTom på N95? Funker det greit med den innebygde GPS-antennen? Tomtom funker med ekstern GPS mottaker, men ikke med den innebygde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå