Positive Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er også interessert i andre program som benytter bevegelses sensoren i mobilen. Finnes det skritt teller feks? Det hadde vært kjekt å ha. Og andre funksjoner der bevegelse står for styringen? Gleder meg til NokMot jah =D Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det golf spillet som var på N93 som man brukte mobilen til å "slå" med. GÅr det ann å få det programmet på N95? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 får du installert rotateme skitongen?? noen flere som trenger en fil signet?? er tilgjengelig nå xD Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Du kan få signere til meg, men hva? Trenger tips til kule aplikasjoner/spill Eneste jeg har installert er RotateMe Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Du kan få signere til meg, men hva? Trenger tips til kule aplikasjoner/spill Eneste jeg har installert er RotateMe hehe.. har du coreplayer?? er en meget bra video/lyd avspiller.. + at den tar divx og avi, mpeg osv.. og den er myee bedre enn divx player.. Eller har du fullversjonen av qouickoffice?? også meget kjekk å ha.. (A) Endret 29. november 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det kan jo være greit å ha hvis jeg skal legge inn filmer på mobilen ja. Er det kun imei du trenger? Og er imeinummer "sensibel" informasjon som ikke bør legges ut i tråden? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det kan jo være greit å ha hvis jeg skal legge inn filmer på mobilen ja. Er det kun imei du trenger? Og er imeinummer "sensibel" informasjon som ikke bør legges ut i tråden? hehe skal sjekke om jeg har sisfilene til dem på telefonen ennå ellers finner jeg dem raskt på nett... ja imei lønner det seg ikke å gi til hele den vide verden:P Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er også interessert i andre program som benytter bevegelses sensoren i mobilen. Finnes det skritt teller feks? Det hadde vært kjekt å ha. Og andre funksjoner der bevegelse står for styringen? Gleder meg til NokMot jah =D Er noe på gang her, ikke utgitt ennå men får bare følge med litt Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har også skaffet meg irRemote, men mangler koder til mine apparater. Er det mulig å lage egne? I såfall, hvordan? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har også skaffet meg irRemote, men mangler koder til mine apparater. Er det mulig å lage egne? I såfall, hvordan? du kan oppdatere listen inne i programmet.. dog ikke alt er støttet ennå men det kommer fler og fler hverdag nå.. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Gutta gode nyheter! nest siste beta'n av rotateme forhåpentligvis Beta 3 is out I got it in my e-mail - not installed yet. Changes (from the email): ================================== New functionalities: - Fixed some non-working keys bug - Implementation of the N95's API sensor (instead of 5500) (don't forget to install N95AccelerometerPlugin.sis) - Auto-rotation working also when the phone is slanted (and not only upright as before) - Auto-rotation at 90° (and no more 45°) like N82. - Auto-rotation stopped when keypad is locked - No more unwanted rotation when the phone is shaked Some have reported a very strange and random bug: Sometimes USB connection stop working, even if rotateMe is closed. You have to uninstall it to fix this. This bug is reported on N95 8gb and in the new N95 firmware. RotateMe is not the only one to cause this, fexplorer seems to do it also. So I set rotateMe priority to normal by default but, in this beta, you can change the priority in order to see if some bugs come from here. But I'm sure that is a bug in the firmware causing a rotateMe incompatibility. Coming in next beta (and I hope the last): - Enable / disable auto start - Enable / disable auto-rotation with a hotkey - Setting to set the delay of the desactivation of autorotation - A new user interface - Writing the help context PS man må ha accelometerpluginet for denne versjonen av rotateme!! Endret 30. november 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gutta gode nyheter!nest siste beta'n av rotateme forhåpentligvis Beta 3 is out I got it in my e-mail - not installed yet. Changes (from the email): ================================== New functionalities: - Fixed some non-working keys bug - Implementation of the N95's API sensor (instead of 5500) (don't forget to install N95AccelerometerPlugin.sis) - Auto-rotation working also when the phone is slanted (and not only upright as before) - Auto-rotation at 90° (and no more 45°) like N82. - Auto-rotation stopped when keypad is locked - No more unwanted rotation when the phone is shaked Some have reported a very strange and random bug: Sometimes USB connection stop working, even if rotateMe is closed. You have to uninstall it to fix this. This bug is reported on N95 8gb and in the new N95 firmware. RotateMe is not the only one to cause this, fexplorer seems to do it also. So I set rotateMe priority to normal by default but, in this beta, you can change the priority in order to see if some bugs come from here. But I'm sure that is a bug in the firmware causing a rotateMe incompatibility. Coming in next beta (and I hope the last): - Enable / disable auto start - Enable / disable auto-rotation with a hotkey - Setting to set the delay of the desactivation of autorotation - A new user interface - Writing the help context PS man må ha accelometerpluginet for denne versjonen av rotateme!! har signert min versjon(beta2) av rotateme,men får fortsatt sertfrikat feil når jeg pøver og innstalere den. får lagt inn versjon 1.01 men den virker ikke. skjønner ikke hvorfor ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 FIkk nettopp Beta 3 av RotateME på mail av han kisen som jeg donerte til Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Og hvordan fungerer det i forhold til 2-en? De bugsene som tydeligvis er i versjon 2 (ifølge den e-mailen mika77 har fått) har ikke jeg merket noe av Men installerer den uansett, noe må jo være bedre Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Og hvordan fungerer det i forhold til 2-en? De bugsene som tydeligvis er i versjon 2 (ifølge den e-mailen mika77 har fått) har ikke jeg merket noe av Men installerer den uansett, noe må jo være bedre noen forslag om hva som kan være feil når jeg har signert rotateme v2 , men forsatt får feil når jeg prøver og innstallere . blir forbanna Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan bug da 2bb1? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Beklager strong429, signering har jeg kun gjort en gang (og da funket det faktisk ). Bare fulgte AllAboutSymbians guide. Nå vet jeg ikke helt om dette har noe å si, men du kan alltids prøve å forandre datoen på PC-en, enten et år frem eller et år tilbake. Raste: Hvis du ser på den lange quoten litt lenger oppe på siden, ser du de tingene som er blitt "forbedret" fra beta 2. Spør du meg var beta 3 nesten et steg tilbake Nå er det som det står gjort slik at den ikke skifter bare du rister i den, men nå tar det jo mye lenger tid før den skifter til landskap og omvendt! Endret 30. november 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da haha meker ikke så mye av det faktisk:P synes at beta3 er bedre.. merka til usb buggen påv2, når man koble n95 til data så skjedde det ingenting med den nye firmwaren.. @strong429 beskriv åssen du signerer filen så skal jeg se om det er der du gjør noe galt.. Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg merket ikke noe forskjell på de to betaversjonene, syns at Beta 3 var litt bedre at den ikke skiftet altfor lett liksom vis noen skjønner. Og den har blitt bedre. Men det programmet sluuuker jo batteri da haha meker ikke så mye av det faktisk:P synes at beta3 er bedre.. merka til usb buggen påv2, når man koble n95 til data så skjedde det ingenting med den nye firmwaren.. @strong429 beskriv åssen du signerer filen så skal jeg se om det er der du gjør noe galt.. takk. skal gjøre det når jeg kommer hjem fra job Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå