2bb1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Du må forandre produktkoden... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Du må forandre produktkoden... ? ble ikke så mye klokere av det da men.... EDIT: fant denne da... skal sjekke litt her: Last ned Nemesis Service Suite. Start programmet med telefon koblet til pc. Click på Scan for new device (til høyre). Velg deretter phone info, og klikk på read. Bytt ut product code med kodene som ligger i denne tråden. Huk av enable ved siden av product code, og klikk på write. Endret 29. november 2007 av R@ge Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmm. Da jeg la inn den der New_menu_Structure så ble jo alt bare kaos! ligger jo mapper inni mapper! dette var jo ikke helt heldig da. i allefall når jeg ikke kan flytte mappene ut av en mappe og inn på hovedmenyed. Flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Du må forandre produktkoden... ? ble ikke så mye klokere av det da men.... EDIT: fant denne da... skal sjekke litt her: Last ned Nemesis Service Suite. Start programmet med telefon koblet til pc. Click på Scan for new device (til høyre). Velg deretter phone info, og klikk på read. Bytt ut product code med kodene som ligger i denne tråden. Huk av enable ved siden av product code, og klikk på write. På samme side du stilte spørsmålet sto jo svaret Her er guide hvordan du kan endre produktkoden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625 Det som står i editen din er riktig ja. Plum: 0536068: SCANDINAVIA Sand: 0534847: SCANDINAVIA Endret 29. november 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du må forandre produktkoden... ? ble ikke så mye klokere av det da men.... EDIT: fant denne da... skal sjekke litt her: Last ned Nemesis Service Suite. Start programmet med telefon koblet til pc. Click på Scan for new device (til høyre). Velg deretter phone info, og klikk på read. Bytt ut product code med kodene som ligger i denne tråden. Huk av enable ved siden av product code, og klikk på write. På samme side du stilte spørsmålet sto jo svaret fant denne også... hei. jeg har også plum. jeg endret til denne produktkoden 0536068 <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625" target="_blank">https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625</a> Her er "How To", for bytte av produktkode/oppdatering/oppgradering av FW på S60: -Først av alt: TA BACKUP!, for telefonminnet blir formattert ved bruk av denne fremgangsmåten. -Slå av brannmur og antivirusprogram. -Installer NSS (Nemesis Service Suite). Ved installering, velg "Virtual USB Device" når dette valget kommer. -Installer NSU (Nokia Software Updater) -Koble til telefonen via USB-kabelen (PC Suite-modus), og vent på at Windows installerer driverne (Bluetooth-tilkobling ikke mulig ved flashing m.a.o.). -Åpne NSS, og klikk på ikonet "Scan for new device". -Klikk "Phone Info". -Klikk "Scan". Nå skal du få opp 2 linjer med tekst i detalj-/informasjonsruten. Hvis dette ikke skjer, har du fått en "error". Problemet kan være at du da kjører en eldre versjon av NSS, så løsningen kan bli å installere en nyere versjon. -På høyre side i programmet kan du nå taste inn produktkoden. Tast inn produktkoden (for din modell) som du forhåpentligvis finner i en postene nedenfor. -Sett hake/kryss bak "Enable", ved siden av produktkoden. -Trykk "Write", og produktkoden blir forandret (det kan se ut som ingenting har skjedd, men vær ikke redd. Den er forandret). -Lukk NSS. (Kjører du en eldre versjon av NSS enn den jeg linker til over (Beta 1.0.38.12), så pass på at NSS blir lukket skikkelig, for når du trykker lukk i programmet, så kan det fortsatt ligge åpent i systemstatusfeltet (ved klokken). D.v.s. lukk dette også.) -Pass på at kabelen sitter godt, å ikke rør telefonen/kabelen før du får beskjed fra NSU om at oppdateringen er ferdig! Hvis kabelen løsner eller mister kontakten med telefonen, kan du bli eier av en død telefon som bare et serviceverksted kan få liv i igjen (er du en liten "geek", kan du få liv i den selv med programmet Phoenix vel og merke)... Har du en gammel/treg PC, bør du heller ikke kjøre flere programmer samtidig. -Kjør NSU, å følg anvisningene gitt av dette. Telefonen kan også virke "død" under bruken av NSU, men ikke fortvil. Den går enten i slumremodus eller restarter, så dette er ufarlig. Og du sitter der med oppdatert/oppgradert FW! jeg fant ut tror jeg da... at tema ligger ikke under verktøy som en egen meny der. men ligger i innstillinger osv. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her er en video av et spill som utnytter det innebygde accelerometeret: Kanskje ikke det mest spennende men artig å spille ved å vippe telefonen Spillet finner du her Som det står i release notes må du også installere filen du finner her. Den som heter "N95 RD Accelerometer Plug-in package" Har akkurat lagt inn rotateme også, rart at Nokia ikke har utnyttet denne funksjonen før Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg donerte til den RotateMe siden, men jeg fikk ikke programvaren. Hvordan får jeg den ? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her er en video av et spill som utnytter det innebygde accelerometeret: Kanskje ikke det mest spennende men artig å spille ved å vippe telefonen Spillet finner du her Som det står i release notes må du også installere filen du finner her. Den som heter "N95 RD Accelerometer Plug-in package" Har akkurat lagt inn rotateme også, rart at Nokia ikke har utnyttet denne funksjonen før Hvor fant du rotatme btw? Det stjeler vel ikke fryktelig mye ram da? i og med at det skal gå i bakgrunnene hele tiden mener jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Står på side 197. Faen, ingen som vet? Donerte, men no program to me VIrker heftig program. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Du skal jo få det til den mailadressen du brukte når du donerte, jeg fikk det for en stund siden men har ikke fått signert det før nå. Ps. Det ligger jo en link til fila på siden du referete til. Men har du signert den? Endret 29. november 2007 av -Guardian- Lenke til kommentar
strong429 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her er en video av et spill som utnytter det innebygde accelerometeret: Kanskje ikke det mest spennende men artig å spille ved å vippe telefonen Spillet finner du her Som det står i release notes må du også installere filen du finner her. Den som heter "N95 RD Accelerometer Plug-in package" Har akkurat lagt inn rotateme også, rart at Nokia ikke har utnyttet denne funksjonen før Hvor fant du rotatme btw? Det stjeler vel ikke fryktelig mye ram da? i og med at det skal gå i bakgrunnene hele tiden mener jeg. skjønner ikke hvordan dere får lagt inn rotateme. har prøvd lenge,men får det ikke til Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Heftig program ja, men sata* det suger batteri. Batteriet var flatt på ett døgn når jeg hadde rotateme påslått Dette var med v12 vel å merke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg får serfikat feil, noen som kan hjelpe meg ? (A) 2bb1, har du det liggende på PC-en din, RotateME? Endret 29. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg får serfikat feil, noen som kan hjelpe meg ? (A) 2bb1, har du det liggende på PC-en din, RotateME? Får samme feilen jeg.. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Edit: Søk starter bare når jeg har i Usb kabelen. Merkelig Jeg hadde nesten det samme problemet. Søk virket kun hvis ikke minnekortet stod i. Jeg la inn ny firmware på nytt, og denne gang restoret jeg ikke en backup. Da virket det fint. Jeg hadde ikke Search 4 installert men jeg hadde avinstallert den forrige versjonen. Fungerer også når minnekortet er ute... Får forske litt mer i kveld. Har også hatt search installert på minnekortet, men dette var avinstallert før siste oppgradering. Har et 6GB kort. Mulig at search har problemer med store minnekort?? Hvis du sletter alle filene på minnekortet som inneholder navnet search fungerer search på telefonen med minnekortet i. Måtte sette minnekortet i en minnekortleser får å få slettet filene. Fikk ikke slettet filene når jeg benyttet y-browser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen som kan hjelpe meg å installere RotateME og få den nyeste versjonen v2? Plis, trenger den Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg får serfikat feil, noen som kan hjelpe meg ? (A) 2bb1, har du det liggende på PC-en din, RotateME? Får samme feilen jeg.. Står det unsigned i filnavnet? I så fall må du signere den. Har du allerede signert den på symbiansigned(dot)com skal det holde om du stiller datoen på telefonen, noen må stille tilbake til 2006, men jeg måtte stille frem til 20.12.2007 Til de som har donert, men ikke har fila mener jeg at jeg så en link til den på side 197 i denne tråden. Nå er det vel ikke ulovlig å laste den ned selv om man ikke har donert da programmet i utgangspunktet er gratis, men etikk og moral og det der.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvordan signerer jeg den? Noen svar fort vis de vet det, trenger det programmet Endret 29. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den enkleste guiden er denne på Symbian-Freak Du må registrere deg der for å se den tipper jeg. Det vanskligste med hele prosessen er å få registrert seg på symbiansigned, for de banner offentlige e-postdomener på løpende bånd ettersom de blir brukt, så lønner seg å ha et eget domene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 GUARDIAN, har du RotateME på mobiltelefonen? Kan du kontakte meg snarest på PM ? (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå