aslat Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Software updater finne ikke min kjære telefon. Det på tross av den er koblet til med orginal kabel og at Nokia PC suite finner telefonen og at jeg har sett over com-port kollisjoner. Jeg er vant til at telefonprogramvare er crappy, men dette er ille. Noen som har forslag? Endret 28. november 2007 av aslat Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har installert filen New_Menu_Structure.SIS.Skal fornye menystrukturen. Noen som vet hvordan menyene vil se ut etter installering av filen? Hm. Hvor fant du den fila henne da? ser den ingenplasser jeg. Noen som har funnet igjen gulesider på search da forresten? Den funksjoenen jeg brukte mest der. hehe Her finner du filen: New_Menu_Structure Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Brukte vel ca 30 min. på hele oppdateringen i går kveld.. Først endret jeg produktkoden og så oppdaterte jeg med den nye oppdateringen, og så synkroniserte jeg med PC-en etterpå.. alt gikk veldig greit og enkelt.. N95 er nå ny! Denne oppdateringen gjør N95 svært lik nye N82.. Anbefales! Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har installert filen New_Menu_Structure.SIS.Skal fornye menystrukturen. Noen som vet hvordan menyene vil se ut etter installering av filen? Hm. Hvor fant du den fila henne da? ser den ingenplasser jeg. Noen som har funnet igjen gulesider på search da forresten? Den funksjoenen jeg brukte mest der. hehe Her finner du filen: New_Menu_Structure har installert men ser ikke noe forskjell. ka må gjørs?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg ser ikke forskjell :S Det hjalp ikke å restarte. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg ser ikke forskjell :S Det hjalp ikke å restarte. Tror bare du trenger å installere filen hvis du kjører tilbake backup. Da endres meny systemet tilbake til det gamle Lenke til kommentar
heantons Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fortsatt bare v11 tilgjengelig for min engelske N95 Har også problemer med min tlf.men min telefon er norsk. Har lastet ned siste oppdatering, men når jeg skal instaalere den sier den hele tiden at jeg har siste oppdatering 12.0.013,men at den kan reinstalere 12.0.013. Det er jo 2.0.14.0 som er den siste versonen. Det står til og med 2.0.14.0 på versonen som jeg laster ned hva gjør jeg galt? Til meg står det v20.0.015 etter oppdatering. Er det noen forskjell på 20.0.013 og 20.0.015? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ok, klarte ikke vente, så jeg endra produktkoden og oppgraderte jeg også. 20.0.015 her også. De har sikkert gjort noen små bug-fikser på 13 og 14. Endret 29. november 2007 av molna Lenke til kommentar
heantons Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg ser ikke forskjell :S Det hjalp ikke å restarte. Tror bare du trenger å installere filen hvis du kjører tilbake backup. Da endres meny systemet tilbake til det gamle After updating your device software to 20.0.015, and restoring your personal data, you can optimise the menu layout by installing the New_Menu_Structure.SIS file. Download and install this file to rearrange your menu layout specifically for SW 20.0.015. Reboot your device to see the menu changes. Det er det som står på nokia sine sider. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da har jeg gjort ny oppgradering og har observert følgende i forhold til problemet med søk: 1. Gjorde oppgraderingen uten minnekortet i 2. Testet søk - og det fungerer fint 3. Satt inn minnekortet 4. Testet søk på nytt - og nå fungerer det ikke 5. Søket fungerer igjen når minnekortet tas ut Så da kan vi avkrefte at dette problemet har noe med backup/restore å gjøre... OK, men har du hatt search installert på minnekortet før? Lenke til kommentar
koda Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tok backup, men ser at det ikke er så lurt å legge den tilbake.Er det mulig å eventuelt bare legge kalenderen tilbake? Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
frank_a_20 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg også vil ha for svarte Hvor lang tid tok det sist å få "lagt den ut" for Telenor-bindede telefoner?? jeg og fikk ikke oppdatere og min er kjøpt uten operatørlåst. men jeg endret produkt koden med nemesis. fikk da oppdatere til den nyeste nå. Argh, får forandre produktkoden jeg også da. Har plum, hvilken skal jeg bruke da? Og hvordan i alle dager gjør man det? *Klippet vekk* Hvor i alle dager får jeg tak i Nemesis Service Suite da? Når jeg googler kommer jeg bare inn på all slags arabersider som skal ha penger for programmet. på den linken jeg sendte- hvis du bare leser litt nedover så ser du trykk her eller er linket NES . Ahh, der var en link innpå linken ja, beklager! Hvilken produktkode jeg skal bruke for min plum? 0536068: SCANDINAVIA eller 0534847: SCANDINAVIA Edit: Etter litt googling ser det ut som den øverste i alle fall er for plum, så prøver den Hei!! Jeg får heller ikke oppdatert telefonen, kjøpte den hos elkjøp utn abbonement. så skulle vel ikke ha noe med opperatøren å gjøre da? menne... hvis jeg skal bytte produktkode på telefon, kan det skje noe med fon da eller? kan det bli noe kluss? Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hjeeeelp! Jeg klarte idag, utrolig nok å knuse skjermen på min N95, eller, ikke knuse, da den ser helt fin ut når den er avslått, men den har fått en presskade, slik at jeg kun ser en haug med farger formet som en knust rute. Det som er rart, er at den lå i en lomme alene, har aldri hatt den sammen med nøkler osv, plutselig var den bare slik... Det jeg lurer på er følgende: Først, jeg har forsikring, så det vil uansett bli dekket av den. Men jeg har hørt at prisen på en slik skjerm er svært lav, og lurer på hvor man kjøper den isåfall, og om den er lett å montere? Vil dette isåfall ødelegge garantien min? Hvis ikke, syntes jeg det er tåpelig å bruke opp forsikringen på dette, eller er det kun hvis ny mobil blir gitt ut til kunden (meg) at forsikringen blir brukt opp? Håper på snarlig svar! Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 restartet, men ser ikke forskjell.. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tok backup, men ser at det ikke er så lurt å legge den tilbake.Er det mulig å eventuelt bare legge kalenderen tilbake? Ingen som vet dette? Jeg tok restore på alt unntatt personlinge innstillinger eller hva det heter, fungerer fint det. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Etter oppdatering kjørte jeg en runde med PC Suite synkronisering og alt av kalender, kontakter og slikt er på plass. Men nå virker ikke fjernkontrollen til headsettet som fulgte med! Noen flere som kan sjekke dette? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Prøv å restart et par ganger. Jeg kom meg IKKE inn i hovedmenyen etter første restart, men etter en til så er alt (tilsynelatende) som normalt. Lenke til kommentar
agep Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Etter oppdatering kjørte jeg en runde med PC Suite synkronisering og alt av kalender, kontakter og slikt er på plass. Men nå virker ikke fjernkontrollen til headsettet som fulgte med! Noen flere som kan sjekke dette? Jeg er nå på mitt tredje hodesett på min N95. Første var DOA og det andre bare sluttet å virke sånn plutselig. Når du setter i hodesettet, får du da opp en meny som ber deg velge hva slags utstyr du koblet til? Du får lyd gjennom det, men ingen reaksjon på fjernkontrollen? Hvis det er de to siste punktene gjelder for deg, er jeg redd ditt er defekt også. Lever det inn, du får nytt på garantien.. Må være en svakhet med de hodesettene, har hørt om flere med fjernkontroll som slutter å funke Endret 29. november 2007 av agep Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 cazber: Vel, nå var du heldig. Ny firmware er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne. Noen som vet om denne er tilgjengelig i Norge? Jepp. Ny oppdatering er tilgjengelig i norge Jeg fulgte oppskriften som lå på Nokia.no @ softwareupdate men jeg har ikke nyeste versjon nå!! Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå