cazber Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan legge over ny firmvare på nytt ja. Takker:) Det virket. Når jeg ikke restoret en backup, så funket også stemmegjennkjenningen. Har dog enda et lite "problem". Når jeg startet karttjenesten, så fikk jeg en trial versjon av navigeringen, og får ikke lagt inn lisensen min. Regner med at det går bra når trial lisensen løper ut, men ville gjerne ha lagt den inn med det samme. Noen som vet hvordan det gjøres (jeg burde vite det, for jeg gjorde det i går) ? har samme problem med karttjenesten jeg også. Fant ut av det etter hvert. Nesten flaut, men bare velg "Ekstratjenester" når du er inne i kartet, så velger du å legge til navigasjons oppgradering. Da kommer du etterhvert til et valg der du kan skrive inn lisens koden din. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Edit: Søk starter bare når jeg har i Usb kabelen. Merkelig Jeg hadde nesten det samme problemet. Søk virket kun hvis ikke minnekortet stod i. Jeg la inn ny firmware på nytt, og denne gang restoret jeg ikke en backup. Da virket det fint. Jeg hadde ikke Search 4 installert men jeg hadde avinstallert den forrige versjonen. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Edit: Søk starter bare når jeg har i Usb kabelen. Merkelig Jeg hadde nesten det samme problemet. Søk virket kun hvis ikke minnekortet stod i. Jeg la inn ny firmware på nytt, og denne gang restoret jeg ikke en backup. Da virket det fint. Jeg hadde ikke Search 4 installert men jeg hadde avinstallert den forrige versjonen. Fungerer også når minnekortet er ute... Får forske litt mer i kveld. Har også hatt search installert på minnekortet, men dette var avinstallert før siste oppgradering. Har et 6GB kort. Mulig at search har problemer med store minnekort?? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fungerer fint hos meg, med 6GB-kort. Men jeg sliter derimot å få findexia/GuleSider opp som provider, selv om jeg velger Norge som Country/Region :/ Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan legge over ny firmvare på nytt ja. Takker:) Det virket. Når jeg ikke restoret en backup, så funket også stemmegjennkjenningen. Har dog enda et lite "problem". Når jeg startet karttjenesten, så fikk jeg en trial versjon av navigeringen, og får ikke lagt inn lisensen min. Regner med at det går bra når trial lisensen løper ut, men ville gjerne ha lagt den inn med det samme. Noen som vet hvordan det gjøres (jeg burde vite det, for jeg gjorde det i går) ? har samme problem med karttjenesten jeg også. Fant ut av det etter hvert. Nesten flaut, men bare velg "Ekstratjenester" når du er inne i kartet, så velger du å legge til navigasjons oppgradering. Da kommer du etterhvert til et valg der du kan skrive inn lisens koden din. Fikk du registrert lisenskoden? Jeg fikk ikke det, den godtok ikke lisenskoden min. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som har installert filen New_Menu_Structure.SIS. Skal fornye menystrukturen. Noen som vet hvordan menyene vil se ut etter installering av filen? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som har installert filen New_Menu_Structure.SIS.Skal fornye menystrukturen. Noen som vet hvordan menyene vil se ut etter installering av filen? Tror denne er ment for de som har oppgradert for så å kjørt restore. Restoren legger inn "gammel" struktur, mens New_Menu_Structure.SIS gjenoppretter den nye strukturen i FW 2.0. Har gjort dette og det fungerer fint. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Så _ALLE_ dere med problemer har tatt backup?? Jammen glad jeg aldri legger backup innigjen på hverken pc eller mobil Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Så _ALLE_ dere med problemer har tatt backup?? Jammen glad jeg aldri legger backup innigjen på hverken pc eller mobil Får jo selv beskjed fra verkstedet at backup IKKE skal legges tilbake igjen på nyere firmware på så å si samtlige symbian telefoner fra nokia. Det forårsaker uansett mye tull om man gjør det. Men finnes jo selvfølgelig unntak Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Tror faktisk jeg må skrive det i førstepost, siden jeg ser det er så mange som gjør nettop det. Har du en fin formulering på lur jeg kan hive inn der? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bruk minnekortet for backup av kontakter(eller Outlook), Outlook for kalender, og lifeblog for mms/sms bilder etc. Mitt tips Lenke til kommentar
akseln Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da blir det nytt forsøk i kveld. Har uanett det meste liggende på minnekortet, så det burde gå bra uten backup. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fortsatt bare v11 tilgjengelig for min engelske N95 Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fortsatt bare v11 tilgjengelig for min engelske N95 Har også problemer med min tlf.men min telefon er norsk. Har lastet ned siste oppdatering, men når jeg skal instaalere den sier den hele tiden at jeg har siste oppdatering 12.0.013,men at den kan reinstalere 12.0.013. Det er jo 2.0.14.0 som er den siste versonen. Det står til og med 2.0.14.0 på versonen som jeg laster ned hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Shit......! Jeg for ikke restora backupen jeg tok før jeg instalerte det nye software.. Den kommer bare til 56%, så blir den bare værende der.... stått på 56% i flere timer,må bare trykke avbryt,Nårmobben har starter på nytt så har jeg ikke kontakter temaer, notater, kalender.... Shit hva gjør jeg? Veldig frustrerende...... Is it all gone forever? Lenke til kommentar
koda Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tok backup, men ser at det ikke er så lurt å legge den tilbake. Er det mulig å eventuelt bare legge kalenderen tilbake? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fortsatt bare v11 tilgjengelig for min engelske N95 Har også problemer med min tlf.men min telefon er norsk. Har lastet ned siste oppdatering, men når jeg skal instaalere den sier den hele tiden at jeg har siste oppdatering 12.0.013,men at den kan reinstalere 12.0.013. Det er jo 2.0.14.0 som er den siste versonen. Det står til og med 2.0.14.0 på versonen som jeg laster ned hva gjør jeg galt? Skjønte deg ikke helt jeg, hvor står det at siste versjon til din telefon er 20.140 ? Om du har en telenor låst telefon f.eks så kan det hende Telefon har sin egen vri av programvare på telefonen, f.eks Entry, og da vil ikke NSU oppdatere din telefon selv om det er ny FW tilgjengelig. Det som må gjøres er å forandre produktkoden da.. Dette er helt lovlig å gjør ingenting med garantien. Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fortsatt bare v11 tilgjengelig for min engelske N95 Har også problemer med min tlf.men min telefon er norsk. Har lastet ned siste oppdatering, men når jeg skal instaalere den sier den hele tiden at jeg har siste oppdatering 12.0.013,men at den kan reinstalere 12.0.013. Det er jo 2.0.14.0 som er den siste versonen. Det står til og med 2.0.14.0 på versonen som jeg laster ned hva gjør jeg galt? Skjønte deg ikke helt jeg, hvor står det at siste versjon til din telefon er 20.140 ? Om du har en telenor låst telefon f.eks så kan det hende Telefon har sin egen vri av programvare på telefonen, f.eks Entry, og da vil ikke NSU oppdatere din telefon selv om det er ny FW tilgjengelig. Det som må gjøres er å forandre produktkoden da.. Dette er helt lovlig å gjør ingenting med garantien. På den oppdateringsfilen som jeg lastet ned så stod det 2.0.14.0. Jeg har telenor låst telefon, men det var ikke problem å instalere 12.0.013 da den kom Lenke til kommentar
akseln Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da har jeg gjort ny oppgradering og har observert følgende i forhold til problemet med søk: 1. Gjorde oppgraderingen uten minnekortet i 2. Testet søk - og det fungerer fint 3. Satt inn minnekortet 4. Testet søk på nytt - og nå fungerer det ikke 5. Søket fungerer igjen når minnekortet tas ut Så da kan vi avkrefte at dette problemet har noe med backup/restore å gjøre... Lenke til kommentar
Positive Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som har installert filen New_Menu_Structure.SIS.Skal fornye menystrukturen. Noen som vet hvordan menyene vil se ut etter installering av filen? Hm. Hvor fant du den fila henne da? ser den ingenplasser jeg. Noen som har funnet igjen gulesider på search da forresten? Den funksjoenen jeg brukte mest der. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå