knk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ahhh, så jeg kan bare installere programmet ja. Noen som har brukt det programmet før foresten? Tror jeg har vært innom det én gang Har installert v4.00 men savner nå Gule sider, Findexa !! Vet noen om hvordan man får lagt det inn ? Bruker du oppkobling som WLAN? Prøv med WAP og sjekk om det funker. Da vil den spørre om du vil laste ned oppdatering. Hadde problem med det på forrige versjon. Bruker WLAN ja og får spørsmål om å se etter oppdateringer, gjør dette men får melding at ingen oppdateringer er tilgjengelig. Ved valg av tjenester er kun Yahoo og Live Search når man velger: Søk på Internet. Region valgt er Norge. Her var også Gule Sider, Findexa tilgjengelig på den gamle versjonen. Lenke til kommentar
cazber Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Problemer med stemmestyring: Når jeg trykker inn den øvre høyre tasten (for å snakke inn hvem jeg skal ringe til), så booter telefonen. Det aner meg at dette oppstod etter at jeg la inn Moving Ball applikasjonen. Prøvde derfor å avinstallere denne applikasjonen, men det hjalp ikke. Kjører versjon 12.... av firmwaren. Er det noen andre som har dette problemet, eller vet hvordan jeg skal løse det (utnom å legge inn firmware på nytt) ? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) cazber: Vel, nå var du heldig. Ny firmware versjon 20.0.015 er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne. Sakset fra allaboutsymbian: Firmware 20.0.015 changes: * New Welcome application * New camera software and tweaks from the 8GB model - FAR faster shot to shot time, with 'Processing image message' during any delays * Long press on camera button launches camera if shutter is open * New My Nokia SMS tips and mobile web portal system * Demand paging (for ROM applications) with 30 plus MB free RAM after booting. * Search 4.0 integration on standby screen. * Old multimedia menu still there, i.e. it's not the new style * N-Gage game previews (FIFA, Asphalt) and portal/shortcut to upcoming N-Gage client, as in N81 and N95 8GB * Nokia Music Store client, although the store server hasn't been updated to handle the N95 yet - maybe this'll happen later today * Keypress bug gone * No auto-screen rotation, looks like I was wrong predicting this, so we need Samir's RotateMe after all - someone please help him get this signed ASAP! Endret 26. november 2007 av fredriri Lenke til kommentar
Nitro-Racer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 cazber: Vel, nå var du heldig. Ny firmware er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne. Noen som vet om denne er tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den skal hvertfall være tilgjengelig for product code 0536062 (Euro 1 Plum). Har ikke med kabelen på jobb. Noen som kan bekrefte at den dukker opp i Nokia Software Updater her i Norge? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 cazber: Vel, nå var du heldig. Ny firmware er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne. Noen som vet om denne er tilgjengelig i Norge? Jepp. Ny oppdatering er tilgjengelig i norge Lenke til kommentar
Nitro-Racer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jepp. Ny oppdatering er tilgjengelig i norge Da har jeg tydligvis ikke en produkt kode som kan oppgraderes. Noen som vet hvordan man kan forandre denne? Har product code 055053 nå.. Edit: glem det fant ut av det med et kjapt søk. Holder på å oppdatere nå. Endret 26. november 2007 av Nitro-Racer Lenke til kommentar
cazber Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 cazber: Vel, nå var du heldig. Ny firmware versjon 20.0.015 er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne. Glimrende:) Da skal jeg teste dette i kveld. Var ikke klar over at en firmware oppgradering var i vente. Håper det er "Keypress bug'en" som jeg har hatt, og at den er fikset. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 http://europe.nokia.com/A4577225 This software version includes battery, stability & performance improvements enabling you to run faster and longer - giving you up to three more hours of music (up to 30% increase, from 9h to 12h of music playback). This release also includes a new version of Nokia Maps which provides faster positioning, faster Map Loader, and free 3-day navigation. Free N-Gage demo games are included and other games are available via Download! With the Nokia Music Store now live in the United Kingdom, users can enjoy the convenience of instant over-the-air downloads, regardless of where they are. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Weee, dette må fikses når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ENDELIG! Dette er den mest etterlengtede oppdateringen i N95s historie. Endelig kan man bruke kameraet og resten av telefonen hurtig, uten å minne om en Toyota Yaris i hastighet. Om den fungerer så klart, og det BØR den! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Håper også det kutter ned på mine kjipe restarts.. edit: skulle gjort det nå, men avhengig av telefonen på jobb.. så da får jeg vel vente til jeg er ferdig :S Endret 26. november 2007 av Dr3as Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan gjenopprette de innstillingene man hadde? Jeg får beskjed om å gjøre det på telefonen, men finner ikke ut hvor.. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan gjenopprette de innstillingene man hadde? Jeg får beskjed om å gjøre det på telefonen, men finner ikke ut hvor.. Dette gjøres via backup-programmet som er en del av PC Suite. Hvis du kun skal ha innstilinger, holder det med å ta backup/restore av kun telefonminnet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg misliker det backup-greiene, føler ikke at telefonen blir skikkelig ren, så jeg legger inn alt manuelt etter oppdateringer. Da kan jeg i tillegg få repetert hvor de forskjellige innstillingene ligger Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tar kun backup av sms og slikt.. resten blir lagt inn på nytt.. Huff.. da må jeg jo innstalere tomtom'n igjen.. jaja... er verdt det om telefonen blir raskere.. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Litt enig der, men nå har jeg fått ned den nye PC Suite Beta, og den har et punkt som heter "Nokia device-specific backup", så jeg gir feedback om hvordan det går. Regner uansett med at man må installere de fleste programmene på nytt :-/ Flere som har rapportert om at radiokanaler, bokmerker og podcast-subscriptions forsvinner etter firmware-oppgradering.. Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hordan kunne man se hvilken versjon man har? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hordan kunne man se hvilken versjon man har? Høyreklikk på PC Suite-ikonet og velg About. Legger ved bilde av den nye beta-versjonen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hvor lang tid tar oppdateringen ca? Om ingen vet hvor lang tid den nye tar; hvor lang tid tok den forrige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå