geir41 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg prøvde å laste ned themes via Data suite m/USB kabel til N95, men får bare "Sertifikat utgått", så hva skjer? Jeg har gjort flere ganger tidligere uten problemer. Kan noe hjelpe meg dette her? Takk forhånd Gå inn og still datoen tilbake til 2006 det har fungert bra for meg. så stiller du den bare tilbake når du lastst den inn i tlf mvh Geir Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Yes! Endelig fått meg N95 Fikk den for 2000kr på elkjøp med ekstra 1gb minnekort og trygghetsforsikring verdt 699kr! og netcom active talk. Betalte 1500 for telefonen alene.. Syns jeg gjorde et godt kjøp Bare kjipt at jeg ikke for brukt den fullt enda da det tok visst en uke å bytte fra telenor til netcom Hadde N70 før så den blir vel ganske lik i bruk(?). Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen her som har planer om å kjøpe den nye N95 når den kommer ut? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen her som har planer om å kjøpe den nye N95 når den kommer ut? ja jeg har det bytte ut n95 min Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 For alle som er på NTNU og vil på wlan kan jeg anbefale å bruke "eduroam". Etter å ha satt opp dette slipper man å bruke webauth-løsningen man må gjennom med "ntnu" og "ntnuguest". Da kan man koble til direkte med msn, opera mini, ip-telefoni osv uten å gå via Nokia's nettleser. Bruksanvisning her. Eduroam er også tilgjengelig blant annet på UiO, sikkert bare med små forandringer i oppsettet til NTNU. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) god kveld allesammen.. Var på elektromessen idag og på nokia standen stilte de ut den nye N95 8gb.. må si meg meget imponert over den nye N95 8gb.. Fikk lekt meg litt med den mens jeg var der.. Telefonen virket generellt mye raskere enn den vanlige jeg har.. Multimedia menyen åpndt seg raskere enn den vi har, dog dette kan skyldes at telefonen var ganske tom for sanger osv.. Skjermen som er bitte litte grann større virket som en kjempe og var litt klarere en den vanlige.. Kunne kjøre alle programmene på telefonen samtidlig og fortsatt ha masse ram til overs.. Menyen var litt redesignet og mer oversiktelig da alt var organisert i undermapper f.eks alt med tilkoblingsmuligheter og innstillinger angående tilkobling hadde sin egen mappe i innstillingsmappen.. Den nye søkefunksjonen man ser på standbyskjermen var et morsomt og nyttig pluss, man kan søke etter filer og ting på nett fra standbyskjermen og hvis man åpner den så søker telefonen for hver bokstav sånn som den søker i kontaktlisten.. Personlig så skal jeg anskaffe meg den nye, mye takket være den større skjermen og mest på grunn av den tilgjengelige ram'en som den har til rådighet.. I de første testene av den som jeg har lest så vil man garantert ikke få out of memory errors.. dette er ikke bare pga ram'en men også mye takket være on demand paging som den vanlige n95 skal få sannsynligvis i den neste fw updaten som kommer snart.. Hvis noen har spørsmål ang hva jeg har skrevet, så skal jeg prøve å bdsvare dem så godt jeg kan.. Ang tilgjengelighet og pris fikk jeg opplyst av represantene til nokia at den kommer til norge rundt januar tippet de kanskje tidligere da den allerede er sluppet i tyskland frankrike og england.. Prisen skulle i følge dem ligge rundt 600-700 over n95 pris i dag.. Så rund 6300kr.. Endret 27. oktober 2007 av MiKA77 Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette lovar godt! Utifrå dei erfaringane som er begynt å komme rundt om på nettet ang. den nye så ser det ut til at eg må gå til anskaffelse av den for å gå frå 5 til 6 på terningen..... Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 god kveld allesammen.. Var på elektromessen idag og på nokia standen stilte de ut den nye N95 8gb.. må si meg meget imponert over den nye N95 8gb.. Fikk lekt meg litt med den mens jeg var der.. Telefonen virket generellt mye raskere enn den vanlige jeg har.. Multimedia menyen åpndt seg raskere enn den vi har, dog dette kan skyldes at telefonen var ganske tom for sanger osv.. Skjermen som er bitte litte grann større virket som en kjempe og var litt klarere en den vanlige.. Kunne kjøre alle programmene på telefonen samtidlig og fortsatt ha masse ram til overs.. Menyen var litt redesignet og mer oversiktelig da alt var organisert i undermapper f.eks alt med tilkoblingsmuligheter og innstillinger angående tilkobling hadde sin egen mappe i innstillingsmappen.. Den nye søkefunksjonen man ser på standbyskjermen var et morsomt og nyttig pluss, man kan søke etter filer og ting på nett fra standbyskjermen og hvis man åpner den så søker telefonen for hver bokstav sånn som den søker i kontaktlisten.. Personlig så skal jeg anskaffe meg den nye, mye takket være den større skjermen og mest på grunn av den tilgjengelige ram'en som den har til rådighet.. I de første testene av den som jeg har lest så vil man garantert ikke få out of memory errors.. dette er ikke bare pga ram'en men også mye takket være on demand paging som den vanlige n95 skal få sannsynligvis i den neste fw updaten som kommer snart.. Hvis noen har spørsmål ang hva jeg har skrevet, så skal jeg prøve å bdsvare dem så godt jeg kan.. Ang tilgjengelighet og pris fikk jeg opplyst av represantene til nokia at den kommer til norge rundt januar tippet de kanskje tidligere da den allerede er sluppet i tyskland frankrike og england.. Prisen skulle i følge dem ligge rundt 600-700 over n95 pris i dag.. Så rund 6300kr.. Sa de noe om det kom et bedre batteri til eksisterende n95 da? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nye N95 8GB kommer med bedre batteri ja. BL-6F, med 1200mAh. Les hele review her: http://www.allaboutsymbian.com/reviews/ite...kia_N95_8GB.php Kommer fremdeles ikke til å oppgradere, mye av det den nye versjonen tilbyr, kommer sammen med nyeste firmwaren som er rett rundt hjørnet;) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sa de noe om det kom et bedre batteri til eksisterende n95 da? Nei de visste ikke noe om noe større batteri.. Tror heller ikke det er mulig, da linsebeskyttelsen ble ofret for ett fysisk større batteri.. Lenke til kommentar
agep Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Problemer med headsettet Når jeg kjøpte min N95 tidligere i år var det medfølgende headsettet defekt. Heldigvis fikk jeg byttet det med en gang i butikken hvor jeg kjøpte telefonen. Men nå har mitt nåværende headsett også sluttet å fungere! Dvs, jeg kan høre musikk med det men fjernkontrollen og mic'en reagerer ikke, og jeg får opp ekstrautstyr menye hver gang jeg plugger det i. Noen som vet om det er svakheter med headsettet eller bare om jeg har vært uheldig? Jeg bruker headsettet ofte flere timer hver dag til musikklytting, men mener selv jeg har behandlet det pent.. Noen med lignende erfaringer? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Nye N95 8GB kommer med bedre batteri ja. BL-6F, med 1200mAh. Les hele review her: http://www.allaboutsymbian.com/reviews/ite...kia_N95_8GB.php Kommer fremdeles ikke til å oppgradere, mye av det den nye versjonen tilbyr, kommer sammen med nyeste firmwaren som er rett rundt hjørnet;) Får vi mer ram også? Hehe, hadde vært kult om det hadde gått an! Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mener å huske at nye N95 ikke hadde minnekortleser, stemmer det? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan var byggekvaliteten på den da? Og slideren, det er jo noe den gamle N95 har fått masse pepper for Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan var byggekvaliteten på den da? Og slideren, det er jo noe den gamle N95 har fått masse pepper for Byggekvaliteten var bedre.. Slideren låste seg litt mer i den posisjonen man satte den.. Ang mer ram i neste oppdatering så er det fullt mulig at vi får mer.. Hvis ryktene stemmer så får vi on demand paging som 8gb har.. Da bruker telefonen mindre ram for å kjøre programmer.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok, det lover jo bra. Ble litt irritert av at jeg ble kastet ut fra W-lan to ganger i dag pga. for lite minne Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som kan si noe om neste fw-oppdatering kommer, da?? Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mener å huske at nye N95 ikke hadde minnekortleser, stemmer det? Men med 8 GB innebygd lagrinsgkapasitet trenger man kanskje ikke det...? Eneste er jo hvis man har forskjellige kart (GPS) og sånn på forskjellige minnekort da... Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nja, 8 GB er jo en del, men om en stund vil de som har minnekortlesere ha mulighet for 32 GB... Med filmer, tv-serier, musikk (med høy bitrate), og N-Gage spill (de blir vel kanskje ikke så store?) tror jeg ikke det blir no problem å fylle opp de. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det ingen linsebiskytelse på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå