superpoint Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hallo Har sjøl en Nokia N95, men har to problemer med den.. Den første er at slidefunksjonen er litt løs, den vipper liksom litt når jeg taster. Er det noen som har hatt det problemet og om det er lett å fikse det?? Og det andre problemet er at det piper så vidt i høyttalern der folk snakker til det. Litt frekvens støy på en måte. Den er sånn hvis jeg slider opp tlf, og tar den inntil øret, men lyden går bort når jeg ikke brukter tlf.. Noen som har hatt det samme problemet og vet mulighens feilen? Takker for svar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Slidegreiene er en ok oppgave, gjort det på min egen. Men orker ikke å skrive alt så noen andre får gjøre det vis de gidder. Du trenger markeringstape og t5 eller t6 skruer. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Takker for svar Begge deler kvalifiserer til service. Sjekk her hvis du ikke vil levere den inn til butikken. Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms.. 2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! jeg har ikke på noe som trekker strøm verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? Men det er en konge tlf håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er nok en viss prosent med dårlige batterier. Klag på det, du burde få et nytt. Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor finner jeg system-mappa på N95?? Haster! Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare min N95 som skurrer fælt i høyttaler, slår seg av (ofte, 8-10 ganger i døgnet) og har problemer med å lade? Må ofte ta UT batteriet, sette det inn igjen, slå på telefonen for å så sette inn laderen. Setter jeg den rett inn (uten å slå av telefonen) får jeg beskjed om at telefonen "lader ikke". Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nja, den er vel kanskje ikke den eneste, men en av veldig få hvertfall. Dvs. det er ikke normalt. Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nja, den er vel kanskje ikke den eneste, men en av veldig få hvertfall. Dvs. det er ikke normalt. Så da leverer jeg den inn? Det er ikke noe ny software vel? Har vel versjon 12? 11? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville levert den inn, etter å ha prøvd med en annen lader Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms.. 2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! jeg har ikke på noe som trekker strøm verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? Men det er en konge tlf håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade. Har du nettopp fått din telefon eller? Jeg opplevde med min telefon at etter 5-10 ladinger så oppnåde batteriet maks kapasitet, gikk fra 1 dag til 3 dager med samme bruk.. Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms.. 2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! jeg har ikke på noe som trekker strøm verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? Men det er en konge tlf håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade. Har du nettopp fått din telefon eller? Jeg opplevde med min telefon at etter 5-10 ladinger så oppnåde batteriet maks kapasitet, gikk fra 1 dag til 3 dager med samme bruk.. Jeg har hatt den i snart 3 uker så jeg håper at erfaringen din blir det samme for meg! skal også prøve en lader som ikke lader så fort. har litt erfaring med lading av baterier en får ofte ikke så god efekt ved å hurtiglade. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bruker du en 3.parts lader? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Regner med det har kommet oppdatering eller noe som gjør at man kan bruke større minnekort? f.eks 6gb? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er en kar her i tråden som har 6gb minnekort, så det skal vel gå bra Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 OK, bra. Satser paa at det funker da. Bestiller meg et 6GB kort Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den funker sikkert. Ingen som har hørt om en ny FW oppdatering? Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Noen som vet om det går an å laste ned tomtom til n95. Hvor får jeg evt gjort det, og koster det noe? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan kjøp tomtom til n95 ja, men tror du må ha en ekstern gps-blåtann sak. Jeg har Navigator 6 og bruker det til dagelig.. Lenke til kommentar
khaave Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg prøvde å laste ned themes via Data suite m/USB kabel til N95, men får bare "Sertifikat utgått", så hva skjer? Jeg har gjort flere ganger tidligere uten problemer. Kan noe hjelpe meg dette her? Takk forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå