CaZpeR Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt det originale headsettet som fulgte med N95, evnt hvor?Jeg har klart å miste den nederste delen med lydkontroll 9631826[/snapback] Har sett et par på ebay. Evt. så har kanskje nokia service center det. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 WTF!! US Nokia N95 reviewed. Better then Euro version. Den har fått økt internminnet DRAMATISK. Noe som i følge testeren gir en enda raskere mobil. Noen som vet om 8 GB minne til nye sorte N95 er total minne, eller om det i tillegg til de 8 GB bil ha det vanlige system minne? Da kan vi jo håpet at den også har det samme minne som denne slik at den blir like bra som US version. AKIRA Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det er en myk restarting.. plutselig ser jeg bare den hvite skjermen med Nokia på og telefonen starter på nytt.. Tror det som oftest før jeg får melding på telefonen. 9600580[/snapback] Jeg opplever dette selv i blant. Du nevnte at det skjer kanskje én gang i uka. Jeg opplever det litt oftere, men jeg mistenker at det skjer langt flere ganger enn jeg legger merke til. Når min restarter da skjer tilsynelatende uten grunn. Telefonen kan ligge lenge på bordet så skjer det plutselig ut av ingenting. Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ...Min n95 støtter ikke installering av .sis filer, hva skjer? Det må da være noe feil med telefonen min! Håper noen kan svare meg KJAPT! Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror du bør fortelle oss litt mer om hva som skjer. Når feiler det? Hva har du gjort før det? Hva sier feilmeldingen? osv Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har lastet ned en .sis fil, og kobler til mobilen via PCSuite som vanlig. Har prøvd både å overføre vanlig, og via PCSuite, men da jeg går inn på mobilen og starter installeringen får jeg opp ... støttes ikke. Har dessuten prøvd å ta bort endel av navnet på fila, da dette var ganske langt. Har lagt inn den nyeste firmwaren, og har restartet telefonen 2 ganger idag for å se om det hjalp. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hvilket program prøver du å installere? Har du prøvd å laste ned sis-fila på nytt? Har du prøvd å installere andre programmer? Endret 4. oktober 2007 av deeweef Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Smart Movie og har i tillegg prøvd endel andre programmer som har .sis format. Skal N95 støtte disse type formatene? Kan evt prøve å legge inn firmware på nytt, har nettopp fått den, så har ikke mye viktig på den jeg evt kan miste! Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sjekk førstesida av denne tråden. Der ligger det en del programmer som skal funke på N95. Hvis ikke disse funker, så er det noe galt hos deg. Du kan jo også prøve å installere rett fra nett på mobilen, sånn at du utelukker feil på PCSuite... Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Åhå.. Nå som det først gikk fikk jeg "sertifikat utgått" melding... Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som har BH-900 her, som får N95 til å kræsje/boote ved taleoppringning fra håndsettet? (trykk svarknapp inne i 2 sek, mens tlf er inaktiv). Også, hva synes dere om batteri-levetida for dette head-settet? Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kommet ippdatering? Lenke til kommentar
knk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Slettet Endret 4. oktober 2007 av knk Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som har BH-900 her, som får N95 til å kræsje/boote ved taleoppringning fra håndsettet? (trykk svarknapp inne i 2 sek, mens tlf er inaktiv). Også, hva synes dere om batteri-levetida for dette head-settet? 9634075[/snapback] Har ikke oppleved at telefonen har restartet av den grunn, nei. Batterilevetiden synes jeg er helt fin. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 WTF!! US Nokia N95 reviewed. Better then Euro version. Den har fått økt internminnet DRAMATISK. Noe som i følge testeren gir en enda raskere mobil. Noen som vet om 8 GB minne til nye sorte N95 er total minne, eller om det i tillegg til de 8 GB bil ha det vanlige system minne? Da kan vi jo håpet at den også har det samme minne som denne slik at den blir like bra som US version. AKIRA 9632151[/snapback] 8 GB versionen har enda mer internminne. 4 ganger så mye. Mens N95 har 20 mb, har N95 8 GB hele 82 mb internminne. Vurderer selv å skaffe meg denne pga. av i.minnet, lei at minnet blir fullt i web-browseren. http://nokian.typepad.com/nokianenglish/20...-will-get-.html Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei der. Nå lurer jeg på en liten ting her,jeg har vært så uheldig at jeg har fått ødelagt skjermen på tlf min. Det har fått seg en liten brist oppe ved høyre hjørne Jeg har netcom totaltforsikring,og trodde den skulle dekke skaden. Men det kunne jeg bare drømme om. Så det jeg lurer på nå,er det noen som vet hvor man kan få tak i en ny skjerm? Elle hva det vil koste på en N95 å få det byttet? PS: Har sagt opp netcom og forsikringen. Til H med netcom Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ny skjerm til N95 koster 500kr på en svensk side som jeg ikke husker navnet på Hvis noen kommer på hva siden heter, så kan du bare bestille en slik skjerm og besøke et Nokia-verksted å få det fikset på en time? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ny skjerm til N95 koster 500kr på en svensk side som jeg ikke husker navnet på Hvis noen kommer på hva siden heter, så kan du bare bestille en slik skjerm og besøke et Nokia-verksted å få det fikset på en time? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg knerta skjermen min for et par uker sida, kjip sak. På expert fikk jeg høre at bytte av skjerm koster 1500kr, men det viste seg at en ny skjerm til N95 koster 700kr inklusive frakt(og reprasjon ofc). Jeg fikk telefonen tilbake 3 uker etter at jeg sendte den inn. Jeg anbefaler at du tar en backup av telefonen før du sender den inn, fordi gutta på verkstedet flasha telefonen min(doh) og oppdaterte firmwaren mens den var inne, uten at jeg ba om det. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takker for svarene. Da var det ikke så ille som jeg først var redd for. Da er det å levere den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå