CaZpeR Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 @ CazperSony ericsson p990i'en som jeg hadde, hadde også samme problem med ds970 headsettet mitt.. men på n95 kan jeg tilogmed legge telefonen på bånn av bagen uten stress i det hele tatt.. flere som har hatt samme problem med SE.. enkelte holdt headsettet 20cm fra telefonen og hadde fortsatt hakkete lyd osv.. 9525205[/snapback] Merkelig at det er så store forskjeller på telefoner Litt kjedelig. Har nemlig ikke noe annet enn irritasjonsmomenter med N95. Nå får vi inn K850i 8. Oktober, skal bli spennende å se kameraet på den. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 De siste to dagene har jeg stusset veldig på et symbol i menyen på telefonen min. Jeg har ikke gjort noen endringer eller lagt inn noen programmer på et par måneder, så det er litt rart om det plutselig er noe som har forandret på seg. Det er dette symbolet øverst til venstre som jeg ikke kan huske å ha sett før. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hva som eventuelt var der før og jeg kan dermed heller ikke utelukke at dette symbolet har vært der hele tiden. Hvordan ser det ut på telefonene til dere andre? Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har det ikke. Kan ikke se å ha plass til det heller, men det har kanskje noe med temaet å gjøre? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Aldri sett det tegnet før jeg, det står ikke noe om tegnet i bruker manualen heller? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Merkelige greier nå. Telefonen restartet av seg selv uten at jeg brukte den. Etterpå sjekket jeg menyen igjen. Symbolet er nå borte… Lenke til kommentar
hylare Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Merkelige greier nå. Telefonen restartet av seg selv uten at jeg brukte den. Etterpå sjekket jeg menyen igjen. Symbolet er nå borte… Ta å overfør et eller anna via blåtann til f.eks en annen telefon. Kommer symbolet igjen da? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg overførte jo screenshot’et via blåtann… Jeg tror ikke symbolet har noe med blåtann å gjøre, for jeg har jo brukt handsfree hver dag i mange måneder nå. Symbolet er jo det samme som det som brukes på Meny-knappen, så det er jo for så vidt naturlig at det er der, men det er jo også litt merkelig at batteri- og 3G-indikatorene blir flyttet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hvor har du lastet ned temaet Bradbury? Begynner å bli lei de originale, og kunne tenkt meg et annet Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor har du lastet ned temaet Bradbury? Begynner å bli lei de originale, og kunne tenkt meg et annet 9527265[/snapback] Temaet heter Pear Black Fire Edition. Når jeg sjekker PC-en her, ser jeg at jeg har to .sis-filer med dette navnet. Jeg husker ikke hvilken av disse jeg brukte, så jeg legger begge i en zip-fil. http://skroting.net/pearlblack.zip Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det ligna mistenkelig på "meny-tegnet" til på n95. Tasten til høyre for den joysticknavigeringssaken i midten.... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det ligna mistenkelig på "meny-tegnet" til på n95. Tasten til høyre for den joysticknavigeringssaken i midten.... 9527847[/snapback] Ja, hvis du holder telefonen opp-ned som på reklamebildene Men jo, jeg la merke til at det var samme symbolet, og nevnte det et par poster lenger opp. Lenke til kommentar
aslars Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 På denne siden er det noen temaer som er brukbare http://www.mobile-reviews.de/Content-pa-showpage-pid-5.html Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 De siste to dagene har jeg stusset veldig på et symbol i menyen på telefonen min. Jeg har ikke gjort noen endringer eller lagt inn noen programmer på et par måneder, så det er litt rart om det plutselig er noe som har forandret på seg. Det er dette symbolet øverst til venstre som jeg ikke kan huske å ha sett før. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hva som eventuelt var der før og jeg kan dermed heller ikke utelukke at dette symbolet har vært der hele tiden. Hvordan ser det ut på telefonene til dere andre? 9525698[/snapback] Det er en annen som også har meldt om den merkelige bug'en, det har med temaet og gjøre visstnok.. for å få den tilbake til "vanlig" meny må du bare restarte telefonen.. for å reprodusere bug'en så må du 1. Open the camera cover, 2. Open the multimedia slide, 3. Go back to the normal slide (open), 4. Close the slide, 5. Exit the camera app, da vil du få samme merkelige menyen igjen.. Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hehe så bra. Et aldri så lite påskeegg der, altså. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har slitt med det der lenge selv, veldig irriterende. Pleier som regel å restarte telefonen et par ganger, så går det bort. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Denne tråden er så uendelig lang, så jeg beklager om jeg har oversett dette spørsmålet her, men er det noen som har fått problemer med N95 etter oppdatering til 12.0.013? Min N95 hadde et restart problem i den første perioden som jeg hadde den. Jeg oppdaterte til 11(ett eller annet) og da ble kamera raskere og restartingen stoppet. Så oppdaterte jeg til 12.0.013 i forrige uke, fordi det skulle gjøre gps raskere, og nå restarter den som aldri før, samtaler går rett til voicemail osv. Nokia sier at det ikke har med oppgraderingen å gjøre... 9426137[/snapback] jeg og har problemer med det, men så var det en tekniker som jeg var hos i utlandet og sa jeg skulle prøve sette språket til engelsk, fordi når en har på noresk kan mobilen reagere på grunn av de å ø æ tegnene i mobilen. vet ikke om det stemmeR? men har ikke hatt problemer at mobilen restarter av seg selv etter det.... Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei. Kjempefornøyd med telefonen etter to ganger å ha sendt den inn til rep. (Død under oppgradering) Er for tiden i Paha og har kjøpt navigering for en uke. Fungerer utmerket. En ting jeg lurer på er hvodan man får kalederavtalene til å lagres på minnekortet i stedenfor på telefonen. Når jeg går på minnedetaljer på kortminnet ser jeg at kontakter, medinger, bilder o.l. er lagret der. Men det står 0 på kalender. Noen som vet? Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei, har nettopp fått min N95, og her _helt_ ny på dette med GPS. Har kjøpt meg Route66, og lurer på om det er gratis å bruke dette? Vil jeg måtte betale teleskritt? Lurer også på om det finnes andre programmer som støtter den innebygde gps'en til N95? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei, Jeg klarer ikke å få stemmestyring på GPS-enheten i N95. Har oppgradert firmware til v12, lastet ned Nokia Maps og betalt 89 Euro for full GPS-tilgang i 3 år. Men når jeg skal navigere fra et sted til et annet og ber om å laste ned stemmestyring, får jeg følgende feilmelding: "disse lydfilene er ikke tilgjengelige". Noen som vet hvorfor? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Finnes en egen tråd for GPS på N95. Prøv å stille spørsmålene om GPS der. Nokia N95 GPS tråden Endret 20. september 2007 av Rubenlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå