Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg har "bare" 206 mhz på cpu'en når den egentlig skal kjøre 333 mhz. Ting begynner å gå tregt til meg. W-lan og spiller går tregt og henger seg opp.

9464343[/snapback]

NSysInfo viser 206mhz hos meg også...

En annen ting; i Nsysinfo står det at Flight Mode er Not Supported, mens Offline Mode er Supported...er ikke dette det samme da?

Det står også at batterinivået er på 100%, det tviler jeg nå litt på siden jeg har brukt telefonen endel siden sist lading...

9466926[/snapback]

NsysInfo måler ut % med batteri utifra barene på "skrivebordet". Altså, har du fullt med barer, så viser NsysInfo 100% selv om du kanskje er nede i 70%. Den første baren er så å si halve batteriet, mens resterende 4-5 er for andre halvdelen.

9467458[/snapback]

Skal vist ikke stole helt på programmet her altså, men det forklarer ikke hvorfor ting har begynt å gå tregere... Ang. det med peers på symtorrent... har noen noe fornuftig svar på hvorfor det ikke er noen (peers). Rar programmet som står nevnt på føestesiden har jeg ågså litt tvil om... Noen andre erfaringer på det... NOEN?

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
Hei

Jeg skal ha meg den nye N95 8 GB, ditcher min gamle, ubrukelig SE P990i. Men, har noen erfaring med det nye e-mail programmet til Nokia - med Push-mail, synking direkte mot Exchange-server med avtaler og kontakter osv?

Bruker det på E65 nå (i påvente av N95), men litt usikker på om det er samme software for Exchange på N95...

jeg vet det finnes RoadSynk, men slipper man 3.parts program så er det jo kjekt...  :)

9463171[/snapback]

Jeg kjører Mail For Exchange som Nokia slapp i ny verson for bla N95 nå for en kort tid siden. Fungerer utmerket. Bedre enn Roadsynk, da den bla støtter oppgaver (Roadsync gjør ikke det). Veldig fornøyd med Mail For Exchange. Gratis er det også. :thumbup:

9466143[/snapback]

Okey, akkurat hva jeg trengte å høre... :) Exchange-synking var en av årsakene til at jeg ikke vurderte den som så aktuell sist. Men nå har det blitt bra ja, toppers... :)

Da er det bare å gå rundt og vente i spenning på når den slippes på markedet...

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg har "bare" 206 mhz på cpu'en når den egentlig skal kjøre 333 mhz. Ting begynner å gå tregt til meg. W-lan og spiller går tregt og henger seg opp.

9464343[/snapback]

NSysInfo viser 206mhz hos meg også...

En annen ting; i Nsysinfo står det at Flight Mode er Not Supported, mens Offline Mode er Supported...er ikke dette det samme da?

Det står også at batterinivået er på 100%, det tviler jeg nå litt på siden jeg har brukt telefonen endel siden sist lading...

9466926[/snapback]

NsysInfo måler ut % med batteri utifra barene på "skrivebordet". Altså, har du fullt med barer, så viser NsysInfo 100% selv om du kanskje er nede i 70%. Den første baren er så å si halve batteriet, mens resterende 4-5 er for andre halvdelen.

9467458[/snapback]

Skal vist ikke stole helt på programmet her altså, men det forklarer ikke hvorfor ting har begynt å gå tregere... Ang. det med peers på symtorrent... har noen noe fornuftig svar på hvorfor det ikke er noen (peers). Rar programmet som står nevnt på føestesiden har jeg ågså litt tvil om... Noen andre erfaringer på det... NOEN?

9467567[/snapback]

Er 99% sikker på at ingen her kan svare deg på det. Besøk LINK og spør der, mye større sannsynlighet at du får svar der. PS! Engelsk side, så skriv engelsk :cool:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Heisann!

Oppdaterte telefonen til siste versjon i dag, og en ting er endret; Skjermspareren kommer så kjapt opp at jeg kan feks sitte å lese noe, eller se på kartet når skjermspareren hopper opp etter kort tid. Kan dette justeres?

Ø.T.

Lenke til kommentar
Heisann!

Oppdaterte telefonen til siste versjon i dag, og en ting er endret; Skjermspareren kommer så kjapt opp at jeg kan feks sitte å lese noe, eller se på kartet når skjermspareren hopper opp etter kort tid. Kan dette justeres?

Ø.T.

9471214[/snapback]

Se i brukerhåndboken side 122. :p

Lenke til kommentar
Heisann!

Ø.T.

9471214[/snapback]

Se i brukerhåndboken side 122. :p

9473350[/snapback]

Nå har jeg bladd meg opp og ned i menysystemet her i timesvis. Men jeg finner ikke den såkalte "brukerhåndboka" noe sted jeg. :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Vis du leter på mobilen må du være ståkk dum :!:  Unnskyld meg, men brukerhåndboka eller manualen som noen kaller den ligger i esken som fulgte med :=)

Her finner du håndboka på pdf fil: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/...N95-1_UG_no.pdf

9475262[/snapback]

Regner med dere skjønte spøken min ;)

Det var vel en reaksjon på manges manglende evne til å sette seg inn i brukermanualen. :tease:

Lenke til kommentar
Vis du leter på mobilen må du være ståkk dum :!:  Unnskyld meg, men brukerhåndboka eller manualen som noen kaller den ligger i esken som fulgte med :=)

Her finner du håndboka på pdf fil: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/...N95-1_UG_no.pdf

9475262[/snapback]

Regner med dere skjønte spøken min ;)

Det var vel en reaksjon på manges manglende evne til å sette seg inn i brukermanualen. :tease:

9477824[/snapback]

Ser den ;) Jeg trodde slike innstillinger lå sammen med valget for hvilken skjermsparer man ville ha.. Takk takk :)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål her. Er det noen som har sett om det er HF som er med tlf til salgs noen plass?

Jeg klarte å slite av ledingen. Så jeg må ha ny en. :(

Plaserine av HF,med 90graders pluss,er noe av det mest elendige løsning som jeg noen gang har sett. Nokia måtte være dritafull når de fant på å plasere utgangen på HF ved siden av en tlf :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...