ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser det nå Prøver finne ett større minnekort til min N95, noen tips til hvilket jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) 4 Giga sandisk på komplett til 399; det har jeg i nå, går helt fint. MicroSDhc Endret 7. september 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 @Cazper.. Har ikke noe problem med treg gps i det hele tatt.. hver gang jeg starter gps'en tar det maks 8sek før jeg har lock.. sikker på at instillingene til agps er riktige?? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Min gps er og veldig treg noen ganger, noen spes innstillinger jeg må ha på? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 @Cazper.. Har ikke noe problem med treg gps i det hele tatt.. hver gang jeg starter gps'en tar det maks 8sek før jeg har lock.. sikker på at instillingene til agps er riktige?? 9449939[/snapback] Oppdaterte til nyeste firmware, men allikevel går det altfor tregt her. Har heller ikke funnet noe om å slå på AGPS, det skal vel komme av seg selv? (Bruker selvfølgelig også telefonettet som nettverk) Men nå var det ikke BARE GPS som jeg ikke var helt fornøyd med, det jeg var minst fornøyd med var A2DP Bluetooth'en, fordi den virker veldig dårlig i forhold til SE sine A2DP telefoner. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det lurer jeg også på, skrapte vekk litt vekk lakken. Men det jeg lurer mest på er hvor man kan få kjøpt de skruene hen ? 9439695[/snapback] Jernvarehandel? 9442446[/snapback] Franske treskrua :!: Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 4 Giga sandisk på komplett til 399; det har jeg i nå, går helt fint. MicroSDhc 9448612[/snapback] Det er billigere å kjøpe fre stretto.no. Koster ca. 320,- kjøpte mine kort der (2x 2gb og 1x 4gb). Men husk at det er stor etterspørsel for tiden da. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Oppdaterte til nyeste firmware, men allikevel går det altfor tregt her. Har heller ikke funnet noe om å slå på AGPS, det skal vel komme av seg selv? (Bruker selvfølgelig også telefonettet som nettverk) Men nå var det ikke BARE GPS som jeg ikke var helt fornøyd med, det jeg var minst fornøyd med var A2DP Bluetooth'en, fordi den virker veldig dårlig i forhold til SE sine A2DP telefoner. 9450368[/snapback] AGPS: Verktøy --> Innstillinger --> Generell --> Lokalisering --> Lokaliseringsmetoder: Sett hake ved "Assistert GPS" Verktøy --> Innstillinger --> Generell --> Lokalisering --> Lokaliseringsserver: Velg ditt tilgangspunkt. På Serveradresse skal det stå: "supl.nokia.com". Lykke til! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 AGPS:Verktøy --> Innstillinger --> Generell --> Lokalisering --> Lokaliseringsmetoder: Sett hake ved "Assistert GPS" Verktøy --> Innstillinger --> Generell --> Lokalisering --> Lokaliseringsserver: Velg ditt tilgangspunkt. På Serveradresse skal det stå: "supl.nokia.com". Lykke til! 9451754[/snapback] Ah. This I did not know Takker Da trekker jeg tilbake GPS kommentaren Men A2DP kommentaren forblir Hehe.... Dette vil nok pappa sette pris på (han som arver N95 tenker jeg ^^) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Virker dette kortet da? http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:1538346;c:36126 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Virker dette kortet da? http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:1538346;c:36126 9453824[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da er kortet bestilt Lenke til kommentar
Smallest Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei der Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg en smule med min Nokia, det er nå slik at GPS'n er fryst fast.. I den siste tiden har den vist at heg jag vært hos far min, som jeg var hos for 1 måned siden... når den zoomer inn finner den meg hos hen og ikke der jeg skulle ha vært... finner ikke helt ut hva jeg må gjøre for at den skal finne meg da... noen forslag? Om jeg lverer den inn får jeg den ikke tilbake før jeg skal på ferie om 2 uker Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei der Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg en smule med min Nokia, det er nå slik at GPS'n er fryst fast.. (...) Høres ut som den ikke følger GPS posisjonen. Det "fixes" enkelt ved å trykke "Valg ->Søk etter sted -> GPS-posisjon" eller alternativt å trykke tasten 0. Lenke til kommentar
Smallest Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hmmm.... trykker jeg "0" taster bytter den mellom 2 og 3D velg-->søk-->etter adresse, navn, kategori ? hmmm finner ikke? prøve å få den til å navigere til en adresse, men ja den finner ikke min gps posisjon.... Endret 9. september 2007 av Smallest Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Åja, for fanden...du har den gamle versjonen. Da er det vel bare å trykke på den tasten øverst til høyre (vet ikke hva den heter) for "GPS posisjon"? Husker ikke helt, men... Lenke til kommentar
Smallest Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) har jeg mulighet for å oppdatere? sorry men jeg er litt ny på dette om jeg trykker på dne gps greie sander den meg fortsatt til det steder hvor den sier jeg er, men ikke har vært på 1 måned.. om jeg skriver inn en andresse og ber den navigere dit finner den ikke min gps posisjon... :/ Endret 9. september 2007 av Smallest Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ok, så du har hele tiden et rødt kryss over det satellitt/parapol ikonet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) anbefaler deg å sjekke at du har FW 12, dette gjør du ved å trykke *#0000# Har du det så kan du prøve å resette telefonen.. Husk å ta sikkerhetskopi først.. Dette gjør du ved å gå inn på verktøy - minne - valg - sikkerhetskopier telefonminne til minnekort For å resette telefonen trykker du: *#7370# og taster inn sikkerhetskoden som er 12345 Endret 9. september 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå