heantons Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor er det man får kjøpt de skruene som sitter ved sliden på N95? Skulle fikse sliden, men greide å miste en skrue :S 9417026[/snapback] Eller om noen vet hvor man får kjøpt sliden til begge sidene. Bøyde min litt for mye. Og at lakken på sliden ble borte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det lurer jeg også på, skrapte vekk litt vekk lakken. Men det jeg lurer mest på er hvor man kan få kjøpt de skruene hen ? Lenke til kommentar
xristina Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, en synk mot Outlook er mye bedre enn å legge inn en backup. Om du ikke får "oppdatert", så kan formatere mobilen ved å trykke inn en kode som jeg mener skal stå i første post her i tråden. Det vil også hjelpe på. Og når du synker med Outlook, synkroniser bare de viktige tingene som sms f.eks. Bilder og musikk kan du for eksempel bare legge over på pcen og føre tilbake manuelt etter en formatering/oppdatering av telefonen. Så ja, backupen kan ha rusket det til for deg. Lagre viktige filer på pcen, og prøv deg frem med for eksempel en formatering av telefonen først. Om du må trykke inn en kode under formateringen, så er det 0000 som er koden (standardkode). Jeg får jo ikke synket sms mot outlook, men kan ta en kopi via pc suite. Får teste dette i morra. Takk for at du tok deg tid til å svare! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det lurer jeg også på, skrapte vekk litt vekk lakken. Men det jeg lurer mest på er hvor man kan få kjøpt de skruene hen ? 9439695[/snapback] Jernvarehandel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvordan skruer er det ? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skulle legge inn truphone jeg, og mobilen min henger bare. Så forsøkte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen og nå henger den bare på oppstarts bildet og ingenting mer skjer, hva får jeg gjort nå da? Sende den inn? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fikk den på nå, men jeg får ikke ringt noen med den da. det kommer en ringelyd og en stemme som sier truphone, men mobilen til dama ringer ikke, selv om jeg får ringelyd på øret, noen som kan fortelle meg evnt hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 putt den i en smart boblekonvolutt og send den til: http://www.krbakke.no/index.php?option=com...&id=7&Itemid=13 gratis... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mobilen ordnet seg, men jeg får ikke ringt med truphone programmet... Venter du fortsatt på E90 din? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg får ikke dette prg til å virke: >Bakgrunnsklokke Skjermsparer. Viser klokke, dato, tastelås og eventuelle mottatte SMS eller anrop. (bilde) *Lagt inn - og virker* Det er det prg som står på førstesiden. Står noe med signatur greier heller noe. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Du må signere skjermspareren ja. La jeg ikke en link til en guide? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Og der meldte jeg meg ut av N95 klubben igjen. Selger denne til pappa nå Er lei av alle småtinga som ikke vil virke hos meg. Så nå gikk jeg i innkjøp av en T650i isteden. Deilig å være tilbake igjen til SE sine menyer. Dog jeg kommer til å savne Wlan. Men men.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du må signere skjermspareren ja. La jeg ikke en link til en guide? 9445596[/snapback] Hvordan signerer jeg den da ? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan ikke skjønne man kan savne kjedelige SE menyer, alle SE telefoner er like inni. Kjedelig med det kameraet som stikker ut på baksiden på den nye mobilen, Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 venter enda ja... ang. N95 så har jeg aldri hatt problem med den. Av alle series60 mobiler så er denne den eneste uten noe som helst bugs. Jeg la inn siste SW selv med kabel, når jeg kjøpte den. Vet ikke om det er kommet en ny SW oppd. etter den jeg la inn men jeg har ivertfall en 100% stolbar talatut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Kan ikke skjønne man kan savne kjedelige SE menyer, alle SE telefoner er like inni. Kjedelig med det kameraet som stikker ut på baksiden på den nye mobilen, 9447805[/snapback] Nja. T650i hadde mer liv i seg. I tanke på dynamiske temaer og skifta ut alt som heter lyder i den (ikke standard SE lydene). Men N95 er i min mening en enda mer kjedelig telefon. Føler den ikke har helt sjel pga. alle finessene som ikke er 100% fullført (GPS som er treg (selv med AGPS), A2DP som dropper ut altfor ofte, restarter seg ofte (spesielt om man hører på musikk og noen prøver å ringe)). Akkurat på T650i så skal jeg være enig i det med kameraet på utsiden. Nå fulgte det heldigvis med en bæreveske som sikkert er tanken at jeg skal bruke, men satser på at mineralglasset holder for nå Blir nok bare en temp telefon til K850i eller LG KU990 (har ikke helt bestemt meg her enda). EDIT: Dette er nå veldig off topic. Og også min personlige mening Selv har jeg hatt N95 i et par måneder nå og det er ingen telefon for meg pga. for mye mangel på de feltene jeg bruker mest (A2DP bruker jeg nemlig hver dag og den delen har irritert meg en stund nå). Og allerede etter en halv dag med T650i så føler jeg at jeg har tatt rette valget Endret 7. september 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kjempe bra det Heldigvis ikke hatt noe problemer med min N95, bare hatt den noen få dager da Men så på SE T650 idag, skjønner ikke at de ikke har klart å felle ned kameratet der bak, det var en minus på ett fint design ellers Bildene er som med k800/810i? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kjempe bra det Heldigvis ikke hatt noe problemer med min N95, bare hatt den noen få dager da Men så på SE T650 idag, skjønner ikke at de ikke har klart å felle ned kameratet der bak, det var en minus på ett fint design ellers Bildene er som med k800/810i? 9447976[/snapback] Sånn ca. Har ikke helt sammenliknet helt. Samboern har K800i så kunne jo testa når hun kommer hjem fra jobb. Men håper på at mineralglass bak der skal funke i tanke på hvor utsatt kameraet er for riper. Men skal prøve å bruke veska mest mulig Men nå er vi vel litt OT Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet om dette er ett bra kort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336780 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet om dette er ett bra kort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336780 9448033[/snapback] Til N95? Overhode ikke! Du skal ha et MicroSD eller et MicroSDHC minnekort, Memory Stick Micro er til Sony Ericsson mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå