deleder Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser etter en winrar leser til N95. Noen som kan hjelpe meg? Fant en slik lenger fram i forumet men er veldig skeptisk når jeg bruker den.... den er nemlig bare på 1 kb og er da både rar- og zipleser. Andre forslag? Er også på utkikk etter en enkel gratis antivirus til mobilen og... Noen her som har erfaring med sånt? "NsysInfo S60 3rd Viser informasjon om mobilen og dens hardware." Lastet inn dette programmet og da står det at prosessoren kjører på 206 mhz, men arm prosessoren skal da egentlig kjøre på 333 mhz Hva er galt her? 9411550[/snapback] Trenger du noe av det dritet der? Kommer til å gjøre mobilen halvparten så rask* 9414903[/snapback] Vel... Det er en smart-telefon eller hva. Så ja, jeg trenger det! Slipper å legge rarfiler til data bare for å sette det inn igjen på mobilen. Og antivirus er ganske bra å ha vet aldri om man får virus.... Har 80+ mb ledig minne så mobilen kommer ikke til å kjøre sent... har også 8 gb minnekort for å legge ting innpå. 9416319[/snapback] Du har ikke 80mb "minne". Du har 80mb lagringskapasitet på den interne lagringskapasiteten. Du trenger ikke noe av de programmene, de vil rett å slett bare gjøre mobilen unødvendig treg, men det er jo selvfølgelig en valgsak. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ser etter en winrar leser til N95. Noen som kan hjelpe meg? Fant en slik lenger fram i forumet men er veldig skeptisk når jeg bruker den.... den er nemlig bare på 1 kb og er da både rar- og zipleser. Andre forslag? Er også på utkikk etter en enkel gratis antivirus til mobilen og... Noen her som har erfaring med sånt? "NsysInfo S60 3rd Viser informasjon om mobilen og dens hardware." Lastet inn dette programmet og da står det at prosessoren kjører på 206 mhz, men arm prosessoren skal da egentlig kjøre på 333 mhz Hva er galt her? 9411550[/snapback] Kanskje det er sånn speedstep greie som er på Intel-prosessorer f.eks. Slik at den klokker seg ned i hastighet når den ikke trenger kraften? Virker litt rart å ha slikt på en mobil, men kan jo hende Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor er det man får kjøpt de skruene som sitter ved sliden på N95? Skulle fikse sliden, men greide å miste en skrue :S Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det noen måte jeg kan formatere mobilen på? Tenker ikke på minnekortet, men selve mobilen Er det mulig å fullstendig formatere den, for å så legge inn alt på nytt? Uten å måtte levere den inn eller noe. Er det noen måte å få gjort det manuelt selv? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lurer på hvorfor jeg ikke får lastet ned temaer fra www.mobile9.com som virker på telefonen. Har også problem med å laste ned torrents. Bruker symtorrent. Om noen lurte... Jeg har ikke 8 gb micro sd, men 1x 4 gb og 2x 2 gb micro sd! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Venter fortsatt på mobilen min, den skulle komme idag mellom 17-21, fikk sms rundt 12 idag. Fortsatt ikke vært noen her, bruker Posten være forsinka eller kommer de med en sånn at ingen var hjemme triks? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Heh, hos meg kom de en time før en gang.. og skyldte på at jeg ikke var hjemme kl 17.05 når jeg faktisk var hjemme. Viste seg(grunnet kjennskap til flere på det lokale postkontoret) at de hadde vært her 16.05 Reiste da rett opp på postlageret og henta den dagen etterpå, og var rimelig grinete på dem Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Den er registrert på posten nå, med Avvik i Produksjonen, hva i F betyr det for no da? Den kom tydelig ikke allikevel. Ringe på de å kjefte imorgen, si jeg tok fri jobb for å vente på mobilen og jeg da har tapt 1000 spenn pga posten... Rimelig pissed akkurat nå da Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Den er registrert på posten nå, med Avvik i Produksjonen, hva i F betyr det for no da? Den kom tydelig ikke allikevel. Ringe på de å kjefte imorgen, si jeg tok fri jobb for å vente på mobilen og jeg da har tapt 1000 spenn pga posten... Rimelig pissed akkurat nå da 9421399[/snapback] Det betyr at den har blitt forsinket. Hender det skjer i ny og ne. Eller... Skjer rimelig ofte med mine bedriftspakker på jobben. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ringe dit akkurat, det skulle ikke skjedd sa nå hu. Så jeg ba de sende den til postkontoret istedet så jeg kan hente den etterpå ) Da har jeg noe å drive med ikveld, blå himmel er det og, så da får jeg vel sett hvordan det går med gps osv Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bestilte meg nytt deksel i går, bestilte dekselet i sand. Siden når jeg kjøpte mobilen på Elkjøp så hadde dem kun Plumme, men valgte det siden jeg hadde så sinnsyk lyst på mobilen Det var ikke så veldig dyrt for dekselet, kom på 207 + 20,50 i frakt. Men må ta minnekort-dekselet å bestille det annen gang, det var ikke på lageret akkurat da. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min kommer sannsynlig idag, valgte plomme jeg da Ser frem til å fikle med mobilen ikveld, Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vet noen hvor man kan få de skruene som sitter i sliden på N95 hen? Mistet en og trenger dem nÅ : Hadde vært fint om noen viste det - Raste Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fikk min Nokia N95 idag Jeg lastet ned kart med Nokia Map Loader, men fikk bare opp at minnekort ikke var tilgjengelig, så aner ikke hvor den lagret men. Jeg får opp kartet, og den ber meg skrive inn nettverkskoden min, gjorde det og det er ok. Men utenfor huset spør den og om det, men den finner kart om jeg trykker avbryt på det med å finne hjemme nettverk, skal den spørre om det? Og virker den sånn ute om jeg trykker avbryt på dette? Håper dere skjønte spm mitt Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Denne tråden er så uendelig lang, så jeg beklager om jeg har oversett dette spørsmålet her, men er det noen som har fått problemer med N95 etter oppdatering til 12.0.013? Min N95 hadde et restart problem i den første perioden som jeg hadde den. Jeg oppdaterte til 11(ett eller annet) og da ble kamera raskere og restartingen stoppet. Så oppdaterte jeg til 12.0.013 i forrige uke, fordi det skulle gjøre gps raskere, og nå restarter den som aldri før, samtaler går rett til voicemail osv. Nokia sier at det ikke har med oppgraderingen å gjøre... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min har aldri re-startet seg.. Og jeg har v12. Noen som vet om det snart kommer en ny firmware? Lenge siden jeg har oppdatert nå, liker oppdateringer Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min har aldri re-startet seg.. Og jeg har v12. Noen som vet om det snart kommer en ny firmware? Lenge siden jeg har oppdatert nå, liker oppdateringer 9426200[/snapback] Men hadde du restart-problemer tidligere? Det er nemlig noe av poenget. En stor bulk med N95 som kom tidlig til Norge hadde nemlig dette problemet... Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fikk min Nokia N95 idag Jeg lastet ned kart med Nokia Map Loader, men fikk bare opp at minnekort ikke var tilgjengelig, så aner ikke hvor den lagret men. Jeg får opp kartet, og den ber meg skrive inn nettverkskoden min, gjorde det og det er ok. Men utenfor huset spør den og om det, men den finner kart om jeg trykker avbryt på det med å finne hjemme nettverk, skal den spørre om det? Og virker den sånn ute om jeg trykker avbryt på dette? 9425545[/snapback] Gratulerer! Den vil alltid være tilkoblet internett sånn just in case, med mindre du går i innstillinger og nekter dette. Der setter du også hvilken tilkobling den skal bruke. WLan har rimelig begrenset rekkevidde utenfor huset...kanskje en idé å bruke UMTS? Men så lenge du har forhåndsinstallert kartene så skal det ikke være nødvendig å være koblet til internett for å se gatene. Denne tråden er så uendelig lang, så jeg beklager om jeg har oversett dette spørsmålet her, men er det noen som har fått problemer med N95 etter oppdatering til 12.0.013? 9426137[/snapback] Jeg kjenner meg ikke igjen... Det er ikke et eller annet buggy program du har installert i etterkant? Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg kjenner meg ikke igjen... Det er ikke et eller annet buggy program du har installert i etterkant? 9426246[/snapback] Har ikke installert noen programmer verken før eller etter... Dvs. jeg har jo installert Gmail og OneBridge, men det har fungert alldeles utmerket før den siste oppdateringen... Endret 4. september 2007 av xristina Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Koblet den til wlan, men er jeg utenfor rekkevidde gir den bare beskjed om det, men funker for det, var ute og gikk meg en tur, så det gikk fint Knall mobil.... Noen andre programmer man trar nytte av, la inn sports tracker og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå