Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei fra MPX, bestilte tidlig igår, de sendte den igår. Men 11 idag var den registrert på posten i sandefjord, klokka 1430 stokke. Skulle ikke forundre meg den blir sendt til oslo i kveld og er i oslo imorgen, og jeg får den ikke på døren føre mandag, ville fått den imorgen om jeg da valgte vanlig post og spart 100kr. Trodde det gikk litt fortere med hjem på døra jeg. Men det er ennå to timer på den kan komme, men tviler på det nå :(

EDIT: Nå er den akkurat registrert på omlastnings sentralen i Oslo. Aner ikke om folk der nede kjører det ut idag da, vil tro jeg må vente til Mandag kveld, hvis ikke blir jeg overrasket

Endret av ksvens1
Lenke til kommentar
Nei fra MPX, bestilte tidlig igår, de sendte den igår. Men 11 idag var den registrert på posten i sandefjord, klokka 1430 stokke. Skulle ikke forundre meg den blir sendt til oslo i kveld og er i oslo imorgen, og jeg får den ikke på døren føre mandag, ville fått den imorgen om jeg da valgte vanlig post og spart 100kr. Trodde det gikk litt fortere med hjem på døra jeg. Men det er ennå to timer på den kan komme, men tviler på det nå :(

EDIT: Nå er den akkurat registrert på omlastnings sentralen i Oslo. Aner ikke om folk der nede kjører det ut idag da, vil tro jeg må vente til Mandag kveld, hvis ikke blir jeg overrasket

9399592[/snapback]

Hjem på døra betyr ikke at man får den på kvelden dagen etter, bestilte et minnekort til min eldre mobil da tok det 3 dager før jeg fikk den. Så hjem på døra er bare de som ikke gidder å kjøre ned på posten og hente den, men leveringstiden blir det samme.

Lenke til kommentar

Dette jeg trodde kanskje gikk fortere, for min del, kommer den ikke idag tar det lenger tid enn om jeg hadde valgt vanlig post, for da ville den vært å hente imorgen, mens utkjøringer skjer bare mellom mandag til fredag.. Bare leste det tok rundt 24timer fra den ble sendt til den kom, så helgen falt for min del imellom. Hent flere ganger jeg har bestilt vanlig post på mpx om morgenen og fått pakken på posten dagen etter, derfor jeg håpet det skulle skje idag, at den kom på døra

Lenke til kommentar
Jeg får min N95 imorgen, og jeg lurte på hvordan jeg får kontaktene mine over på den nye mobilen, prøvde med pc suite en gang, men jeg fikk ikke noe over på mobilen igjen, så har ikke peiling egentlig hvordan jeg skal gjøre det....

9408618[/snapback]

Det kommer helt an på hvilken telefon du har fra før. Jeg hadde SE P900. Da bare synket jeg denne mot Outlook Express, og så gjorde jeg det samme på min nye N95. Fikk da over all kontakt info. Hvis du kopierer til SIM kort, så tipper jeg du misser en del kontakt info. Jeg hadde en del kontakter i OE som jeg ikke ville ha med, så for å bare får det jeg hadde på min gamle P900, så opprettet jeg en ny identitet i OE som jeg la inn kontaktene i. Når jeg så brukte synkroniseringsmuligheten i pc suite for min nye N95, så fikk jeg over bare de kontaktene som jeg ville ha.

Endret av cazber
Lenke til kommentar

Ser etter en winrar leser til N95. Noen som kan hjelpe meg? Fant en slik lenger fram i forumet men er veldig skeptisk når jeg bruker den.... den er nemlig bare på 1 kb og er da både rar- og zipleser. Andre forslag?

Er også på utkikk etter en enkel gratis antivirus til mobilen og... Noen her som har erfaring med sånt?

"NsysInfo S60 3rd

Viser informasjon om mobilen og dens hardware."

Lastet inn dette programmet og da står det at prosessoren kjører på 206 mhz, men arm prosessoren skal da egentlig kjøre på 333 mhz Hva er galt her?

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Driver og leker meg litt med funksjoner under telefonsamtale:

Jeg har en innringer nr.1 inn på telefonen og skal sette nr.1 over til nr.2. Jeg får til å opprette en ny samtale til nr.2, da blir nr.1 satt automatisk på vent. Så skal jeg koble nr.1 og nr.2 sammen, og selv koble fra. Da er det en funksjon som heter "overføre". Når jeg trykker på den, kommer feilmelding "ikke tillatt!".

Hjelp fila på telefonen sier dette om "overfør": Overfør for å koble sammen den aktive og ventende samtalen og koble fra deg selv.

Noen som har prøvd dette, eller vet hvorfor det ikke virker? Hadde vært veldig greit med en slik funksjon som virka!

Lenke til kommentar
Ser etter en winrar leser til N95. Noen som kan hjelpe meg? Fant en slik lenger fram i forumet men er veldig skeptisk når jeg bruker den.... den er nemlig bare på 1 kb og er da både rar- og zipleser. Andre forslag?

Er også på utkikk etter en enkel gratis antivirus til mobilen og... Noen her som har erfaring med sånt?

"NsysInfo S60 3rd

Lastet inn dette programmet og da står det at prosessoren kjører på 206 mhz, men arm prosessoren skal da egentlig kjøre på 333 mhz Hva er galt her?

9411550[/snapback]

Trenger du noe av det dritet der? Kommer til å gjøre mobilen halvparten så rask*

Endret av deleder
Lenke til kommentar

"NsysInfo S60 3rd

9411550[/snapback]

Trenger du noe av det dritet der? Kommer til å gjøre mobilen halvparten så rask*

9414903[/snapback]

Vel... Det er en smart-telefon eller hva. Så ja, jeg trenger det! Slipper å legge rarfiler til data bare for å sette det inn igjen på mobilen. Og antivirus er ganske bra å ha vet aldri om man får virus.... Har 80+ mb ledig minne så mobilen kommer ikke til å kjøre sent... har også 8 gb minnekort for å legge ting innpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...