Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja da skal jeg hjelpe deg. N80 er ikke en mobil men en hustelefon, jeg kalte den det pga det er det værste drittbatteriet ever! måtte lade lade og lade og lade...

solgte den ja...

N95 her var dårlig i begynnelsen, nå holder den glatt 4 døgn hvileligging uten altfor mye tafsing.

Lenke til kommentar

Jeg snakker ca 2timer hver dag, da må den lades ca hver kveld om du ringer over 3G-nettet. Når jeg bruker GMS-nettet blir det bare hver andre eller tredje kveld.

Og jeg snakker da altså ca 2timer hver eneste dag, samt bruker Live Messenger og nettleseren over W-lan ca 30-60min stort sett hver dag også. Samt 30min musikk.

Og den trenger fremdeles kun lading hver andre til tredje natt. Så jeg syntes ikke batteriet er noe å hakke ned på sånn sett. Klart det kunne vart litt lengre, men jeg har ikke noe problem med å lade batteriet hver natt. Og her snakker vi hver andre til tredje natt. Hvert fall for min del.

Bør også nevnes att batteriet er full-ladet på underkant av en time.

Så er det jo bare å kjøpe ett ekstra batteri, koster ikke all verden. Så har du som meg, en backup om det måtte bli nødvendig.

EDIT:

Jeg sender mine 10første sms via gulesider.no (over w-lan) på telefonen, samt alle andre over Vyke. Dette krever jo litt mer strøm kontra å sende helt vanlig sms fra mobilen. Og det blir jo minst 20sms hver dag.

Men å sette lysstyrken på skjerm ned, samt sette på at skjermen går i sparemodus fortest mulig osv.. hjelper veldig på batteri levetiden

Lenke til kommentar

Da er ikke batteriet dårlig på den da, noen syntes 2-3 dager med batteri er dårlig, men jeg syntes det er helt greit jeg. Bare man kommer igjennom en dag uten at det tar helt slutt likom. Hørt batteriet lader veldig fort, og det er jo en god ting. Jeg bruker ikke ha mobilen på om nettene, noe kanskje de med dårlig kapasitet på batteriet har?

Lenke til kommentar

La merke til "Nokia"-logoen på den svarte modellen, som er plassert mellom skjermen og navigasjons-tastene. Dette var meget pent og undrer meg over at design-teamet til Nokia ikke klarte å få det til da de lagde telefonen første gang. For den er på ingen måte en "fin" telefon ovenifra (clean sølv-deksel med knapper og skjerm, det er alt). Men men, de er vel kanskje trege på designfronten lenger mot nord.

Lenke til kommentar

Går igjennom denne tråden nå, men et det noen som vet ca hvilken side anbefalte programmer er på? Mye duskusjon om pris osv helt i starten her og det er en laaaang tråd

Tar gjerne i mot tips, kan vel legge inn program for å ringe gratis også over nettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...