SUPERJANNE Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 slark blir det i alt som har hengsler etterhvert her i livet! er vel ikke så nøye vel! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 slark blir det i alt som har hengsler etterhvert her i livet! er vel ikke så nøye vel! 9385190[/snapback] Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bestilt/avbestilt Får liksom ikke bestemt meg her Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hva får du ikke bestemt deg med da? N95 er desidert beste mobilen jeg har prøvd/eid. (hittil) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vet ikke helt egentlig, tenkt litt på N80 også, og jeg trenger ikke egentlig gps. Så derfor jeg står og vipper litt på pinnen Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ja da skal jeg hjelpe deg. N80 er ikke en mobil men en hustelefon, jeg kalte den det pga det er det værste drittbatteriet ever! måtte lade lade og lade og lade... solgte den ja... N95 her var dårlig i begynnelsen, nå holder den glatt 4 døgn hvileligging uten altfor mye tafsing. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hatt N80 før, den holdt i 3-4 dager for meg, syntes folk her med N95 må lade den hver eneste dag jeg, eller blir batteriet bedre og bedre etterhvert som det har "gått" seg til? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 N80 har jeg aldri hørt noe bra om når det gjelder batteriet. N95 går seg veldig til der ja. var oppgitt i førstingen men det ble veldig bra. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hatt N80 før, den holdt i 3-4 dager for meg, syntes folk her med N95 må lade den hver eneste dag jeg, eller blir batteriet bedre og bedre etterhvert som det har "gått" seg til? 9385627[/snapback] lader min hver andre dag Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 heldig jeg da tight og fin med bra batt! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Kan jo hende du bruker den litt mindre enn RamGuy da Med en del sms pluss noen samtaler for dag holder batteriet i 4 dager. Med mye WLAN surfing samt msn o.l. i tillegg til mye sms og ringing, holder det 2 dager. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sikkert heldig du : Men leste bakover i tråden her og du var ikke mye fornøyd i begynnelsen. Jeg sender evnt mest meldinger med mobilen, og ca 15-20 min samtaler per dag. Så om den ikke sluker batteri på 30mld så er det greit... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg snakker ca 2timer hver dag, da må den lades ca hver kveld om du ringer over 3G-nettet. Når jeg bruker GMS-nettet blir det bare hver andre eller tredje kveld. Og jeg snakker da altså ca 2timer hver eneste dag, samt bruker Live Messenger og nettleseren over W-lan ca 30-60min stort sett hver dag også. Samt 30min musikk. Og den trenger fremdeles kun lading hver andre til tredje natt. Så jeg syntes ikke batteriet er noe å hakke ned på sånn sett. Klart det kunne vart litt lengre, men jeg har ikke noe problem med å lade batteriet hver natt. Og her snakker vi hver andre til tredje natt. Hvert fall for min del. Bør også nevnes att batteriet er full-ladet på underkant av en time. Så er det jo bare å kjøpe ett ekstra batteri, koster ikke all verden. Så har du som meg, en backup om det måtte bli nødvendig. EDIT: Jeg sender mine 10første sms via gulesider.no (over w-lan) på telefonen, samt alle andre over Vyke. Dette krever jo litt mer strøm kontra å sende helt vanlig sms fra mobilen. Og det blir jo minst 20sms hver dag. Men å sette lysstyrken på skjerm ned, samt sette på at skjermen går i sparemodus fortest mulig osv.. hjelper veldig på batteri levetiden Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da er ikke batteriet dårlig på den da, noen syntes 2-3 dager med batteri er dårlig, men jeg syntes det er helt greit jeg. Bare man kommer igjennom en dag uten at det tar helt slutt likom. Hørt batteriet lader veldig fort, og det er jo en god ting. Jeg bruker ikke ha mobilen på om nettene, noe kanskje de med dårlig kapasitet på batteriet har? Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror jeg skal selge min, og kjøpe den nye svarte hvis ryktene stemmer.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er ikke lenger rykter om du har fulgt med idag, den kommer om ikke altfor lenge Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg ville ventet til 8 GB versjonen. Sort er rått og den har større skjerm. Og 8gb minne da Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 La merke til "Nokia"-logoen på den svarte modellen, som er plassert mellom skjermen og navigasjons-tastene. Dette var meget pent og undrer meg over at design-teamet til Nokia ikke klarte å få det til da de lagde telefonen første gang. For den er på ingen måte en "fin" telefon ovenifra (clean sølv-deksel med knapper og skjerm, det er alt). Men men, de er vel kanskje trege på designfronten lenger mot nord. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Da var denne bestilt, bestilte med 1GB minnekortt. Kjøpte på MPX, nå nettopp klokka 10. Bestilte med frakt på døren mellom 17-21, noen som har peiling på om den kanskje kommer idag eller evnt kommer den imorgen? Om noen har erfaring med dette Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Går igjennom denne tråden nå, men et det noen som vet ca hvilken side anbefalte programmer er på? Mye duskusjon om pris osv helt i starten her og det er en laaaang tråd Tar gjerne i mot tips, kan vel legge inn program for å ringe gratis også over nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå