Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig ikke at dem ser det vis man gjør det forsiktig. Jeg tror dem pleier å se på skruene om de er skrudd hardt at det er litt merker i det.

Men jeg kjøper et verktøysett på Clas Ohlson og markeringstape og tar vekk det jeg har inni nå og setter på tape :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man kjøper N95 idag er det noe nødvendig meg tape i slideren da, eller har de skrudd den bedre sammen? Virker som noen beskriver denne slarken som om mobilen nesten faller fra hverandre, kan ikke være så ille vel?

9378210[/snapback]

jeg har to n95 som begge de forskkjellige forhandler sier er fra det nye sortimentet, altså med utbedret eller bedre slider. men begge har den klikke lyden som på de to youtube videoene.

så jeg tror kanskje om du er heldige eller ei med mobilen du har kjøpt. jeg har hvertfall tapet slideren på den ene som ble kjøpt fra det nye sort og som har 512 mb minnebrikke i. klikket som bare det før jeg tapet slideren

Lenke til kommentar
...jeg har hvertfall tapet slideren på den ene som ble kjøpt fra det nye sort og som har 512 mb minnebrikke i. klikket som bare det før jeg tapet slideren

9378616[/snapback]

Så, den utbedrete versjonen kjennetegnes ved at det følger med 512 mb brikke? Jeg kjøpte min på Siba og fikk beskjed om at det var den fiksede versjonen, men det fulgte ikke med noen minnebrikke... :hmm:

Nå vil jeg ikke si at jeg er spesielt plaget med slark heller...noe er det jo, men den slarken tror jeg man er nødt til å ha uansett(?). Jeg har ingen spesiell klikkelyd ihvertfall (kun hvis jeg "slår" litt hardt med fingeren).

Er det slik med dere også at slarken er større i bunn, enn i topp?

Lenke til kommentar
Har kjøpt et deksel til nokia n95 på ebay. Det jeg lurer på er, bryter jeg garantien hvis jeg tar av det orginale og setter på dette? http://cgi.ebay.com/Housing-Faceplate-for-...1QQcmdZViewItem

9098319[/snapback]

Helt sikkert ;)

Skulle noe skje, er det vel bare å sette på det gamle igjen :whistle:

Gi tilbakemelding på hvordan dette har gått (fra bestilling til ferdig montert :) ) . Denne vil/må jeg ha også :thumbup:

9098439[/snapback]

Skal komme med updates, bestillte det for bare noen timer siden..

Men,vil noen kunne se om jeg har tuklet med dekslet? Er det noe "warranty seal" eller noe på det orginale dekslet tro? :hmm:

9099390[/snapback]

Hvordan gikk det egentlig med det svarte dekselet?

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hvor mye og lite det er snakk om før det kan kalles slark. men som sagt den jeg har tapet var det med minnebrikke. og den klikker veldig når den er lukket vanlig igjen og du trykker liksom lett på meny tastene på høyre side, da hører du klikk klikk klikk klikk

Lenke til kommentar
Faen, jeg greide at hele lcd skjermen falt av, mens den ene siden var skrudd på. Hvordan får jeg fikset dette. HJELP :S

9380941[/snapback]

Hørtes ikke bra ut...søk etter n95servicemanual.pdf på diverse torrent sider, så kanskje du finner ut av det...

Lenke til kommentar
Fikk fikset dette, men nå er slarkinga helt jævlig når jeg skal skrive tekstmelding ell no. Vis jeg har tastaturet oppe og trykker på lcdskjermen så hører man at den ikke henger sammen.

9382293[/snapback]

huff da. kan være du ikke har festet skikkelig da? jeg holdt alltid slik at ikke hele skjermen ble åpent så mye, altså bare bitte litt slik at jeg kom til med den svarte slideren. håper du får ordnet det

Lenke til kommentar
Ja, men vis jeg er veldig forsiktig med å fjerne det jeg har i sliden. Tror dere at verkstedet ser at jeg har vært der?

9377283[/snapback]

Hvis du har Torx 6,5 (mener jeg å huske), så kan det kanskje bli vanskelig å se, men om du bruker 6 ser de det nok.

Lenke til kommentar
Yes, nå er slarkinga vekk :D Gjorde som tvilling 81 gjorde, og nå må jeg nesten bruke kraft for å dra den opp. Er så solid nå :)

Så annbefaler alle å gjøre det vis man vil bli kvitt slarkinga fort...

9384252[/snapback]

hei sann raste :) det var kjempebra at du fikk det til. blir bedre etterhvert som du har brukt den litt men den slarken og klikke lyden er helt vekk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...