Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilke player skal jeg bruke for å se på video med nokia n95.? mener da når jeg har tatt en video på tv kvalitet og legger filen på data. og sender den til andre via epost. hvilken progarm må de ha for å kunne se video filen?= og hvilken progarm skal jeg bruke for å konvertere mobil filen til windows media player fil?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Leverte min inn til service idag. For å fikse sliden.

Håpet jeg kunne hente den etter skolen, men neida. Minst 3dager tar det :dontgetit:

 

Men jeg har et lite spørsmål angående sånn service.

Jeg har behandlet mobilen veldig fint, og 98% av tiden har den oppholdt seg i en Krusell veske jeg kjøpte til den.

 

Den har ingen synlige skader, og jeg har prøvd så godt jeg kan å aldri berøre skjermen direkte på noen som helst måte.

 

Jeg hadde også et flunkende nytt bak- og batterideksel.

 

Det aller første hun der dama jeg leverte mobilen inn til gjør er å prestere å presse tomlen sin midt på skjermen. Følte litt grøss når jeg så det.

 

For også berøre skjermen opptil flere ganger med fingrene, og jeg er ganske sikker på at neglene skrapte borti ved et par anledninger også.

Hun skulle så ta opp batteriluka. Og når hun skal lukke den igjen, presser hun den på feil, og må deretter bryte den opp igjen. Nesten så noe knakk der tror jeg.

 

Deretter skulle hun sjekke om det var noe minnekort i mobilen, da strever hun veldig med å få åpnet minnekort-luka, og jeg syntes jeg selv så at hun klarte å rive av litt av "Warm Graphit" fargen i forsøket.

 

Hun var ikke særlig beskjeden da hun la mobilen fra seg med et smak på pulten heller.

 

Sitter med en vond følelse etter dette. Er redd for at mobilen vil være i dårligere stand når jeg får den tilbake, enn da jeg leverte den inn. Sånn rent utseende messig.

 

Hvis det blir tilfelle, så må det da være noe jeg kan gjøre?

Men det er jo utrolig vanskelig for meg, å bevise hvilken tilstand mobilen var da jeg leverte den inn. Men herregud, sånt går da ikke an! :nei:

 

Jeg har behandlet den utrolig varsomt, og jeg kunne ikke selv se en skramme på den. Og de 3minuttene jeg sto i butikken og så hun holde på, fikk den mer juling enn jeg har vært i nærheten av å gi den. Hvis dette er synlig på mobilen da jeg får den igjen, må jeg da kunne kreve et eller annet?

Lenke til kommentar
Enda ingen ny FW?

9371229[/snapback]

 

 

Begynner bli temmelig leiiiii av at min n95 henger seg veldig opp. jeg har tatt å oppdatert fw på ny selvom det er den nyeste på den 12.0.13 et eller annet. og har ikke mye installert enn mlock, animated sms frea www.myasms.net ikke masse på minnekort heller bare et par sanger og tema'er.

 

noen som vet ka jeg skal gjøre?

 

henger seg opp etter brukt wifi sepesielt. og kan henge seg bare jeg er inne på meldinger, kontakter osv

 

er helt ny n95 deep plum. testet med netcom og onecall simkort fungeerer. ikke testet med telenor , vet ikke helt om den er låst eller ikke

Lenke til kommentar
Er mest interessert i å se nyheter og sportsendinger live. Og real player vil altså ikke koble seg opp til telenor streaming tilgangspunktet. Prøvde rubenmanns, heller ikke det gikk.

Når det gjelder you tube (beta) så er det et program som man laster ned via videosenter i mappen programmer på n95. Så da er det veldig rart hvis det ikke skal kunne spilles av.

Er det noen som får til disse tjeneste og kunne lagt ut eventuelle innstillinger?

Er også interessert i høre om noen har erfaring med å streame video over wlan (er klar over at det ikke går på nrk mobil-tv)

 

 

Jeg snakket med Nokia support 2x i går og telenormobil 2x i går uten å få til real player og streaming av video.

Får det samme; tidsavbrudd for server - har slettet tilgangspunktet og lastet nytt fra telenormobil- men same shiit....

real player har jeg også satt til tilgangspunkt telenor (streaming) - og alle andre innstillinger stemte - proxy AV.

 

Ingen av dem visste om sted å laste ned real player på nytt..

Jeg har siste softw.

Hjælp... any one

Endret av LeoDad
Lenke til kommentar
Hei. Vet noen hvordan jeg kan få av hele bakdekselet? Veldig viktig dette her

Håper på svar :)

9371984[/snapback]

 

9376414[/snapback]

Tusen takk :)

Garantien ryker ikke vel pga at jeg tar den av?

 

Hvordan kommer man til sliden? Noen som vet :) =?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Tusen takk :)

Garantien ryker ikke vel pga at jeg tar den av?

 

Hvordan kommer man til sliden? Noen som vet :) =?

9376757[/snapback]

 

Sendte videon til en venn av meg som jobber som Nokia tekniker. Han likte ikke metoden og sa at garantien ryker egentlig. Men iogmed det ikke er noen måte å sjekke det så brydde han seg heller mindre om det.

Lenke til kommentar
Tusen takk :)

Garantien ryker ikke vel pga at jeg tar den av?

 

Hvordan kommer man til sliden? Noen som vet :) =?

9376757[/snapback]

 

Sendte videon til en venn av meg som jobber som Nokia tekniker. Han likte ikke metoden og sa at garantien ryker egentlig. Men iogmed det ikke er noen måte å sjekke det så brydde han seg heller mindre om det.

9376815[/snapback]

 

Hvis det å ta av bakdekslet gjør at garantien ryker, burde også batteridekselet gå under samme kategori. Det får være grenser!

Jeg kan skjønne at man vil reagere hvis man begynner å skru på telefonen, men dette er tross alt bare et enkelt plastdeksel...virker også som at det er laget på denne måten for enkelt å rengjøre eller skifte farge etter "behov".

Lenke til kommentar

http://youtube.com/watch?v=BaEVJeRE8iU&mode=related&search=

 

ser på den at han taper liksom der med slideren.. dette gjorde jeg nå og må si at det funker kjempebra. må nesten bruke litt krefter for å dra den opp og ned, ikke så fast altså, men den lager ikke den klikke lyden og sklir ikke 120 % lett opp og ned. og faktisk hører dere etter helt på slutten når han er ferdig å montere den igjen kan du hører den klikke lyden fortsatt men svarkere, mens nå kan jeg totalt ikke høre klikkelyden

 

men det jeg lurer på hvis jeg skal levere den inn til verksted en gang i framtidem og tar vekk tapen. kan de se at det har vært noe der før og jeg ikke får garanti===?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Hvordan tape er det egentlig?

Lurer på om jeg skal kjøpe sånn mobilverktøy på Clas Ohlsen og få åpnet sliden selv å få vekk det som sitter inne. La før sånn plakattyggiser oppi sliden ( måten med teipen nesten) og den sitter dønn fast inne der pluss at den lager fucka klikkelyd, vil helst fjerne dem før jeg evnt. sender den inn senere.

Lenke til kommentar
Hvordan tape er det egentlig?

Lurer på om jeg skal kjøpe sånn mobilverktøy på Clas Ohlsen og få åpnet sliden selv å få vekk det som sitter inne. La før sånn plakattyggiser oppi sliden ( måten med teipen nesten) og den sitter dønn fast inne der pluss at den lager fucka klikkelyd, vil helst fjerne dem før jeg evnt. sender den inn senere.

9377181[/snapback]

 

Brukte sånn markeringstape sånn lyse farge. slik som på videoen jeg fant på youtube. sitter dønn bra nå! tror kanskje det er lettere å fjerne markeringstapen enn det du har brukt. sånn tape bruker til å markere på lister før en maler .

 

kjøpte meg forresten en sånn sett

http://www.mytrendyphone.no/shop/skruetrae...t-10-5312p.html

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...