Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har besilt meg dette tastaturet nå "Freedom Univeral BT Tastatur med (ÆØÅ)"

Skal si ifra når jeg har fått testet ut.

9304603[/snapback]

 

Gidder du å skrive en utfyllende test, og legge den ut i test-delen av forumet her, for så å poste en lenke her i denne tråden :)? Jeg er veldig interessert i det keyboardet selv!

 

 

Flere som har hatt problemer med at WLM for Symbian S60 v3 (den "piratversjonen" som lekket ut) har sluttet å fungere? Når jeg prøver å legge inn mine passport-opplysninger får jeg bare beskjed om at "Windows Live ID tjenesten er ikke tilgjengelig. Prøv igjen senere". Fix? N95 forresten...

 

Det er sinnsykt surt å måtte gå tilbake til eBuddy Mobile Messenger Beta etter den der... :p

Endret av Overdrive
Lenke til kommentar

secondarykid's sitt problem har jeg også opplevd, at den ville ikke slå seg av, til slutt måtte jeg dra ut batteriet.

 

Hendelse; Jeg skulle bytte vanlig kamera modus tl video kamera, så hengte det seg opp så dro jeg ut batteriet, så ble jeg utrolig skremt fordi jeg trodde skjermen ble herpa da jeg gjorde det, fordi fargene og kontrasten på skjerm forsvant sakte, men heldig vis funka den nå da

Lenke til kommentar
secondarykid's sitt problem har jeg også opplevd, at den ville ikke slå seg av, til slutt måtte jeg dra ut batteriet.

 

Hendelse; Jeg skulle bytte vanlig kamera modus tl video kamera, så hengte det seg opp så dro jeg ut batteriet, så ble jeg utrolig skremt fordi jeg trodde skjermen ble herpa da jeg gjorde det, fordi fargene og kontrasten på skjerm forsvant sakte, men heldig vis funka den nå da

9308837[/snapback]

 

 

Går greit å ta ut batteriet, men jeg får ikke den til å kommr forbi oppstarten. Den bare står fast ved det hvite bildet med nokia logoen. Kan det ha noe med at jeg ikke hadde ladet den skikkelig første gangen og at jeg tok ut usb kabelen uten å slå på sikker uttaking av pc'en?

Lenke til kommentar
Har besilt meg dette tastaturet nå "Freedom Univeral BT Tastatur med (ÆØÅ)"

Skal si ifra når jeg har fått testet ut.

9304603[/snapback]

 

Gidder du å skrive en utfyllende test, og legge den ut i test-delen av forumet her, for så å poste en lenke her i denne tråden :)? Jeg er veldig interessert i det keyboardet selv!

 

 

Flere som har hatt problemer med at WLM for Symbian S60 v3 (den "piratversjonen" som lekket ut) har sluttet å fungere? Når jeg prøver å legge inn mine passport-opplysninger får jeg bare beskjed om at "Windows Live ID tjenesten er ikke tilgjengelig. Prøv igjen senere". Fix? N95 forresten...

 

Det er sinnsykt surt å måtte gå tilbake til eBuddy Mobile Messenger Beta etter den der... :p

9306049[/snapback]

 

 

Japp skal prøve å gi en så god tilbakemelding som mulig. Aldri egentlig skrevet en før, så det blir spennende. Sorry for spydig kommentar 2bb1 :D Tenker bare alltid på ditt eget beste vet du :p

Lenke til kommentar
Prøvd en hard reset av mobilen??

9307667[/snapback]

 

 

Hvordan gjør jeg det? har prøvd å holde på power-knappen ett par minutter, men ingenting skjer.

9308448[/snapback]

 

Slå av tlf, hold inne knappene 3/Grønn svarknapp/*+ og slå på tlf. Pass på og holde inne alle knappene helt til tlf ber deg slå inn koden (trenger gjerne 3 hender her) Regner med du tok backup av tlf før oppdatering, så du kan legge dette inn etterpå!

Lenke til kommentar
Altså, de gangene min har blitt oppdatert av Nokia-support sine butikker, så har jeg aldri hatt problemer med henging o.l. Så vet ikke om det er noe med den hjemmesnekra funksjonen, eller at folk tar backup og legger inn på igjen?

9312048[/snapback]

 

Det er nok der problemet ligger at folk legger inn helt samme backup som før de oppdaterte telefonen. Tvilsomme programmer, masse dritt rett og slett. Man må huske på at telefonen er veldig lik en pc, også en pc blir veldig treg, og vil ikke fungere noe særlig om den er overfyllt eller har mange tvilsomme programmer som er dårlig skrevet.

Så anbefaler folk å gjøre litt rent av og til.. og bare laste inn det mest nødvendige etter en oppdatering.

Lenke til kommentar

Flere som har hatt problemer med at WLM for Symbian S60 v3 (den "piratversjonen" som lekket ut) har sluttet å fungere? Når jeg prøver å legge inn mine passport-opplysninger får jeg bare beskjed om at "Windows Live ID tjenesten er ikke tilgjengelig. Prøv igjen senere". Fix? N95 forresten...

 

Det er sinnsykt surt å måtte gå tilbake til eBuddy Mobile Messenger Beta etter den der... :p

9306049[/snapback]

 

Fungerer enda hær ja. Ingen problem nei :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...