Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk snakker om at Telenor ikke har godkjent FM-updaten enda osv. Det må da være bare tull..? Jeg har en N95 kjøpt på MPX med vidreføring av Djuice abonnement, og jeg har da helt fint fått oppdatert min med nyeste firmware. Bruker A-GPS (fått fikset det), og galleriknappen blinker når tastelåsen går på + mer.

 

Er det noe spesiellt med min?

 

EDIT:

 

Da har jeg installert NSS, og funnet ut at min N95 Sand har 0536068 som produkt kode, altså koden til N95 Plum.

 

For Plum er Skandinaviske koden: 0536068

For Sand er den: 0534847

 

Dette gjøres selvølgelig på eget ansvar

 

Kan jeg endre denne tilbake til Sand uten at det har noe å si, eller vil det ødelegge den?

9288966[/snapback]

 

Heisann!

 

Lurer på om det er en feil der, skal nok være:

Plum: 0534847

Sand: 0536068

 

Sikkert noen som har sett feil eller noe sånt :cool:

 

Men ser egentlig ikke hva som kan være forskjellen?? Er jo bare fargen på bak dekselet?? :hmm:

Lenke til kommentar
Mirius: Prøv en annen maskin, bytt USB port, ikke bruk USB hub. Start maskinen på nytt, legg inn programvaren, nokia pc suite og NSU på nytt igjen.

 

En av de tingene bør fungere.

For meg funket det å bytte maskin :)

 

tkorsvold

Siste FW er: 12.0.013

9280132[/snapback]

 

Ok..Jeg byttet maskin..Da kom jeg meg over det, men da dukket det opp et nytt problem...Når den nye programvaren skulle legges inn på telefonen så begynte den, men det sto bare stille på en plass mens det stod "Nokia" på skjermen...den kom seg ikke videre etter en halvtime og plutselig dukket det opp en feil melding om at jeg måtte prøve på nytt..Hva kan ha skjedd her? :hmm:

9280856[/snapback]

 

Ingen som kan hjelpe meg?? :hmm:

Lenke til kommentar

Til de av dere som ønsket at jeg skulle bli banket opp forbi jeg beholdt den Nokia N95'en jeg fant på bussen.

 

Vell, dere fikk ønsket deres oppfylt. Når jeg var ute å jogget idag, ble jeg dratt inn i et "smug" eller hva vi nå skal kalle det. Hvor jeg ble kastet stein på, og slått ned av to stykker som var eldre enn meg selv. Jeg klarte heldigvis for min del å lure dem til å gi meg litt pusterom når jeg ikke fikk puste. Og klarte å løpe bort.

 

Og nå er N95'en levert til politiet. Og jeg har alt bestilt min egen :)

 

(PS: At jeg ble banket, hadde selvfølgelig ikke noe som helst med N95'en å gjøre, bare to idioter som ønsket å banke en med krøller..)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Mirius: Prøv en annen maskin, bytt USB port, ikke bruk USB hub. Start maskinen på nytt, legg inn programvaren, nokia pc suite og NSU på nytt igjen.

 

En av de tingene bør fungere.

For meg funket det å bytte maskin :)

 

tkorsvold

Siste FW er: 12.0.013

9280132[/snapback]

 

Ok..Jeg byttet maskin..Da kom jeg meg over det, men da dukket det opp et nytt problem...Når den nye programvaren skulle legges inn på telefonen så begynte den, men det sto bare stille på en plass mens det stod "Nokia" på skjermen...den kom seg ikke videre etter en halvtime og plutselig dukket det opp en feil melding om at jeg måtte prøve på nytt..Hva kan ha skjedd her? :hmm:

9280856[/snapback]

 

Ingen som kan hjelpe meg?? :hmm:

9290068[/snapback]

 

Prøv å legg inn pc suite og nsu på nytt...

Lenke til kommentar

Nå har jeg satt opp mobilen til å sende e-post.

Trenger å ta video og sende til jobben.

 

Men av en eller annen grunn får jeg feilmeldingen "sending mislyktes" dersom jeg prøver å sende video i beste kvalitet. (testet nå nettopp med en fil på 11MB).

 

Hvorfor skjer dette? Med mindre filer ser det ut til å virke fint (4MB virker f.eks.)

 

Noen som vet om det er noen størrelsesbegrensning noe sted?

 

Jeg bruker yahoo! mail.

 

mvh Thorstein Korsvold

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å fikse slarken på N95?

Kjøpt den på Elkjop på Vinterbro, men har lyst til å levere den inn på Nokia butikken på Byporten, men er det gratis å levere den inn der?

Skal mobilen være like tight som N80? Siden kameraten min har N80, og den satt jo knall forhold til min som er så slarkete at det ikke går ann :p

Lenke til kommentar
Etter at jeg oppgraderte til nyeste FW på N95, altså nå har jeg:

 

V12.0.013

19-06-07

Rm-159

Nokia N95 (03.01)

 

Etter dette har telefonen reboota støtt og stadig. Etter endte samtaler. og etter at jeg har trykket på den. Flere som har vært borti dette eller?

9303534[/snapback]

Har ikke hatt problemer med reboots, nei. Har vel reebootet én gang på de 2 ukene jeg har hatt den nå, men tror kanskje det var min egen feil :p

Lenke til kommentar

Har besilt meg dette tastaturet nå "Freedom Univeral BT Tastatur med (ÆØÅ)"

Skal si ifra når jeg har fått testet ut. Standby-tiden på de 2 AAA batteriene man må bruke er oppgitt til 2000 timer. Regner derfor med at jeg bare kommer til å ha mobilen ståene på tastaturstativet mens jeg er her hjemme på dataen, tenk når jeg kan multitaske meg til å åpne meldinger og lese dem, samt skrive tilbake bare ved hjelp av tastaturet og med mobilen i horisontalmodus :D Blir kongebra. Tenkte og jeg kunne ta det med på høyskola også. Da bruker jeg bare notatblokken som fins på mobilen, og skriver med tastaturet som selvsagt er sammenleggbart. Alt jeg trenger er 2 store lommer, ha det penn og papir, ha det stor laptop. :D Dere må utvide horisonten deres og omfavne alle mulighetene telefonen tilbyr. :)

Endret av AtotheK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...