Raste Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Installerte den nye oppdaterte versjonen av Maps programmet for noen dager siden, og nå har hele gps'en blitt fucka upp. Ikke vet gpsen hvor jeg bor, ikke vet den adresser, ikke vet den hvor mange minutter det er til jeg har ankommet destinasjonen. Vet noen om jeg kan nedgradere tilbake til det gamle Maps programmet? Den første versjonen var jo konge, da fant jeg fram, men nå er alt bare dritt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Installerte den nye oppdaterte versjonen av Maps programmet for noen dager siden, og nå har hele gps'en blitt fucka upp. Ikke vet gpsen hvor jeg bor, ikke vet den adresser, ikke vet den hvor mange minutter det er til jeg har ankommet destinasjonen.Vet noen om jeg kan nedgradere tilbake til det gamle Maps programmet? Den første versjonen var jo konge, da fant jeg fram, men nå er alt bare dritt 9266123[/snapback] Hvor fant du en slik oppdatering? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=812646 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! Altså helt gratis!! Beklager det, måtte bare få det ut. Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut. Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort. Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv.. Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle! Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av! Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen? Hvor mye koste det? Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted? 9246000[/snapback] Velkommen til "Gratis-N95"-klubben Fikk min også gratis Hvordan fikk du din? På en benk i parken? 9249539[/snapback] Neh, var mer på bussen Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden. Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge. Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet? 9249573[/snapback] Og da er det bare å vente på at IMEI blir sperret, at Politiet sporer deg opp, at den tidligere eieren får vite dine personalia - og besøker deg for å slå deg i hodet med noe hardt noe. Er så drittlei tjuveradder at jeg ikke hadde nølt med å ta et personlig oppgjør selv! At folk her også ikke nøler med å hjelpe til med å resette tlf, samt gi andre tips er helt utrolig. Og tror du at du slipper unna, kan jeg fortelle deg at jeg i dag faktisk fikk tlf fra Politiet ang. min gamle tlf. som ble stjålet for noen uker siden - de hadde arrestert personen, og sak følger. Etterhvert vil jeg få papirer med personalia...jeg gleder meg. Og, dette skjedde midt i Oslo - så ikke vær for sikker på at du slipper unna når du bor i Nittedal. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Helt enig med deg Chivas!!! Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Helt enig med deg Chivas! 9272761[/snapback] må si meg enig jeg å. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nå er det jo en vesentlig forskjell på å finne og stjele. Men som jeg sa selv tidligere. Hadde jeg funnet så ville jeg prøvd å finne eieren før jeg tok den i egen lomme. Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! Altså helt gratis!! Beklager det, måtte bare få det ut. Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut. Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort. Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv.. Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle! Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av! Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen? Hvor mye koste det? Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted? 9246000[/snapback] Velkommen til "Gratis-N95"-klubben Fikk min også gratis Hvordan fikk du din? På en benk i parken? 9249539[/snapback] Neh, var mer på bussen Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden. Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge. Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet? 9249573[/snapback] Og da er det bare å vente på at IMEI blir sperret, at Politiet sporer deg opp, at den tidligere eieren får vite dine personalia - og besøker deg for å slå deg i hodet med noe hardt noe. Er så drittlei tjuveradder at jeg ikke hadde nølt med å ta et personlig oppgjør selv! At folk her også ikke nøler med å hjelpe til med å resette tlf, samt gi andre tips er helt utrolig. Og tror du at du slipper unna, kan jeg fortelle deg at jeg i dag faktisk fikk tlf fra Politiet ang. min gamle tlf. som ble stjålet for noen uker siden - de hadde arrestert personen, og sak følger. Etterhvert vil jeg få papirer med personalia...jeg gleder meg. Og, dette skjedde midt i Oslo - så ikke vær for sikker på at du slipper unna når du bor i Nittedal. 9272615[/snapback] I second that! Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Helt enig med deg Chivas! 9272761[/snapback] må si meg enig jeg å. 9272769[/snapback] Henger meg på, jeg også. Veldig enig. Et spørsmål angående dette IMEI nummeret...er dette noe jeg selv må sørge for å ha skrevet ned, eller finnes det allerede i et eller annet register hvor man kan søke når uhellet er ute? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det finner du både på mobil og medfølgende eske i alle fall Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg fant ikke esken en gang jeg mista min, da gikk jeg i butikken der jeg kjøpte den. Identifiserte meg og de slo opp på pc og fant imei Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Takker! Fant esken og der sto det visst et utall ganger... Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Noen som vet når 8GB-kortene kommer til N95? Det er vel microSD-kort, er det ikke det? Thorstein K Endret 14. august 2007 av tkorsvold Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Det er microSDHC, men skal passe til N95. Siden 4gb versjonen ikke er kommet en gang, tror jeg du må belage deg på en del ventetid før 8gb kommer. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Arg. Det er jo utrolig håpløst at de nyeste mobilene systematisk skal måtte slite med de minste minnekortene. Det virker som om enhver ny mobiltelefon bruker en eller annen ny kortstandard, og så er det ALDRI tilgjengelig store kort av den typen før etter måneder og år. Og da er det jo en ny mobil som er hot, og den har sikkert en annen minnekortstandard, og så må vi vente igjen, etc etc etc. Grrrrrrrrr Endret 14. august 2007 av tkorsvold Lenke til kommentar
akseln Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nå har jo 2GB kort vært tilgjengelig for N95 hele tiden, og det er ikke så lenge siden 2GB var et digert minnerkort :-) 4GB er allerede tilgjengelig i UK, men av en eller annen grunn er de forsinket til Norge. 6 og 8GB er produksjonsklart fra Sandisk og bør ikke være så langt unna.... Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kanskje best å kjøpe et 2GB-kort nå, og så gå over til 8GB når det kommer? 2GB koster jo ikke mye... T Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 For 200 inkl porto har du et 2gig kort, så spør du meg hadde jeg kjøpt det inntil videre for så å hoppe rett på 8gb når det kommer om noen måneder. Lenke til kommentar
mirius Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hjelp!! Kjøpte en ny N95 i dag, uten operatørlås men den var lagt til rette for Telenor...Men når jeg skal oppdatere telefonen min for å få nyeste FW. så dukker det opp et problem: Når oppdateringen kommer til "Identifiserer den tilkoblete telefonen.." så kommer den ikke videre Har sjekket produkt nummeret og det stemmer med det som står tidligere på forumet her.. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som vet hva som er siste firmware-versjon, forresten? T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå