Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Installerte den nye oppdaterte versjonen av Maps programmet for noen dager siden, og nå har hele gps'en blitt fucka upp. Ikke vet gpsen hvor jeg bor, ikke vet den adresser, ikke vet den hvor mange minutter det er til jeg har ankommet destinasjonen.

Vet noen om jeg kan nedgradere tilbake til det gamle Maps programmet?

Den første versjonen var jo konge, da fant jeg fram, men nå er alt bare dritt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Installerte den nye oppdaterte versjonen av Maps programmet for noen dager siden, og nå har hele gps'en blitt fucka upp. Ikke vet gpsen hvor jeg bor, ikke vet den adresser, ikke vet den hvor mange minutter det er til jeg har ankommet destinasjonen.

Vet noen om jeg kan nedgradere tilbake til det gamle Maps programmet?

Den første versjonen var jo konge, da fant jeg fram, men nå er alt bare dritt

9266123[/snapback]

 

Hvor fant du en slik oppdatering?

Lenke til kommentar
Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! :D

Altså helt gratis!! :D

 

Beklager det, måtte bare få det ut.

 

Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut.

Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort.

 

Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv..

Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle!

Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av!

 

Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen?

Hvor mye koste det?

 

Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted?

9246000[/snapback]

 

Velkommen til "Gratis-N95"-klubben ;) Fikk min også gratis :p

 

Hvordan fikk du din? På en benk i parken? :p

9249539[/snapback]

 

Neh, var mer på bussen :p

Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden.

Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge.

 

Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet?

9249573[/snapback]

 

Og da er det bare å vente på at IMEI blir sperret, at Politiet sporer deg opp, at den tidligere eieren får vite dine personalia - og besøker deg for å slå deg i hodet med noe hardt noe. Er så drittlei tjuveradder at jeg ikke hadde nølt med å ta et personlig oppgjør selv!

At folk her også ikke nøler med å hjelpe til med å resette tlf, samt gi andre tips er helt utrolig.

 

Og tror du at du slipper unna, kan jeg fortelle deg at jeg i dag faktisk fikk tlf fra Politiet ang. min gamle tlf. som ble stjålet for noen uker siden - de hadde arrestert personen, og sak følger. Etterhvert vil jeg få papirer med personalia...jeg gleder meg. Og, dette skjedde midt i Oslo - så ikke vær for sikker på at du slipper unna når du bor i Nittedal.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! :D

Altså helt gratis!! :D

 

Beklager det, måtte bare få det ut.

 

Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut.

Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort.

 

Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv..

Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle!

Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av!

 

Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen?

Hvor mye koste det?

 

Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted?

9246000[/snapback]

 

Velkommen til "Gratis-N95"-klubben ;) Fikk min også gratis :p

 

Hvordan fikk du din? På en benk i parken? :p

9249539[/snapback]

 

Neh, var mer på bussen :p

Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden.

Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge.

 

Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet?

9249573[/snapback]

 

Og da er det bare å vente på at IMEI blir sperret, at Politiet sporer deg opp, at den tidligere eieren får vite dine personalia - og besøker deg for å slå deg i hodet med noe hardt noe. Er så drittlei tjuveradder at jeg ikke hadde nølt med å ta et personlig oppgjør selv!

At folk her også ikke nøler med å hjelpe til med å resette tlf, samt gi andre tips er helt utrolig.

 

Og tror du at du slipper unna, kan jeg fortelle deg at jeg i dag faktisk fikk tlf fra Politiet ang. min gamle tlf. som ble stjålet for noen uker siden - de hadde arrestert personen, og sak følger. Etterhvert vil jeg få papirer med personalia...jeg gleder meg. Og, dette skjedde midt i Oslo - så ikke vær for sikker på at du slipper unna når du bor i Nittedal.

9272615[/snapback]

 

I second that!

Lenke til kommentar
Helt enig med deg Chivas!  :thumbup:

9272761[/snapback]

 

må si meg enig jeg å.

9272769[/snapback]

Henger meg på, jeg også. Veldig enig. Et spørsmål angående dette IMEI nummeret...er dette noe jeg selv må sørge for å ha skrevet ned, eller finnes det allerede i et eller annet register hvor man kan søke når uhellet er ute?
Lenke til kommentar

Arg. Det er jo utrolig håpløst at de nyeste mobilene systematisk skal måtte slite med de minste minnekortene. Det virker som om enhver ny mobiltelefon bruker en eller annen ny kortstandard, og så er det ALDRI tilgjengelig store kort av den typen før etter måneder og år. Og da er det jo en ny mobil som er hot, og den har sikkert en annen minnekortstandard, og så må vi vente igjen, etc etc etc.

 

 

Grrrrrrrrr

Endret av tkorsvold
Lenke til kommentar

Nå har jo 2GB kort vært tilgjengelig for N95 hele tiden, og det er ikke så lenge siden 2GB var et digert minnerkort :-)

 

4GB er allerede tilgjengelig i UK, men av en eller annen grunn er de forsinket til Norge. 6 og 8GB er produksjonsklart fra Sandisk og bør ikke være så langt unna....

Lenke til kommentar

Hjelp!!

 

Kjøpte en ny N95 i dag, uten operatørlås men den var lagt til rette for Telenor...Men når jeg skal oppdatere telefonen min for å få nyeste FW. så dukker det opp et problem: Når oppdateringen kommer til "Identifiserer den tilkoblete telefonen.." så kommer den ikke videre :cry:

 

Har sjekket produkt nummeret og det stemmer med det som står tidligere på forumet her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...